תיאור תפקיד:
אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים ועסקיים. התפקיד כולל פתרון תקלות ותמיכה מקצועית ללקוחות החברה. תפקיד מקצועי מאתגר ודינמי, המאפשר מסלול התקדמות מקצועי לרבות תגמולים כספיים.
דרישות:
היכרות עם עולמות האינטרנט (תקשורת) , חיבור והגדרות נתבים
• ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל
• עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי
• אנו מאפשרים מסלול התקדמות בהתאם להסמכות מקצועיות שלצידו תגמול כספי .
• אפשרויות קידום פנימי לתפקידים במחלקת התמיכה וההנדסה
• העשרות מקצועיות ותמיכה בהסמכות טכנולוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה