תיאור תפקיד:
התפקיד במשרה מלאה וכולל ביצוע הנהלת חשבונות שוטפת עד מאזן, הפקדות שיקים, העברות בנקאיות, רישום הוצאות וביצוע התאמות, הכנת משכורות לעובדים מא' עד ת' במגוון תנאי העסקה לרבות חישוב עלויות, בונוסים וביטוחים, טיפול בנוכחות עובדים במערכת נוכחות, ביצוע גמר חשבון וחישוב זכויות סוציאליות, ביצוע והכנת תשלומים למוסדות, וכו'. אפשרות להתפתחות אישית ומקצועית בשכר הולם ומתגמל.
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מצוינים, חריצות, סדר וארגון, ויכולת קליטה מהירה. ניסיון קודם של לפחות 3 שנים במשרד רואה חשבון/ חברה בביצוע משכורות והנהלת חשבונות מלאה עד למאזן. תעודת הנהלת חשבונות וחשבת שכר- חובה. ידע וניסיון בתוכנת מיכפל- חובה. שליטה מלאה ביישומי המחשב כולל אקסל ברמה גבוהה- חובה. ידע בעודכנית -יתרון. נכונות לעבודה במשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD17
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|