תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון ! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD13
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
טיפול בתיקי גביה הכולל שיחות עם חייבים ואחריות על משמרת של פקידות גביה. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי הגביה או שירות לקוחות במוקדי שירות - חובה! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, יחסי אנוש מעולים ! בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. יכולת לניהול עצמי וצוות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD12
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
העבודה במשרה מלאה (ימים א-ה משעה 08.30 עד 17.00 . תתאפשר גמישות למתאימים) במשרד המאופיין באווירה נעימה ומשפחתית וממוקם בפתח תקווה צמוד לתחנת הרכבת הקלה העבודה כוללת ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד ובכלל זאת אחריות על מזכירות המשרד (האחראית בין השאר על טיפול בהגשות משפטיות לבתי משפט, מעקב אחר החלטות בתי משפט ועדכונים בתיקים המשפטיים, ניהול יומני עורכי דין, מתן מענה טלפוני שוטף לפונים למשרד, טיפול בדואר וניתובו לגורם המתאים, סיוע באירוח לקוחות וארגון פגישות ועוד), טיפול בקשר עם ספקים ונותני שירותים שונים של המשרד, גיוס וטיפול בכוח אדם ועוד . .
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה במשרדי עורכי דין - חובה היכרות ונסיון בעבודה על עודכנית ונט המשפט - חובה בעל/ת כישורי ניהול, סדר וארגון, אופי סבלני ואדיב ותקשורת בינאישית מעולה, חריצות ויעילות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD14
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד במשרה מלאה וכולל ביצוע הנהלת חשבונות שוטפת עד מאזן, הפקדות שיקים, העברות בנקאיות, רישום הוצאות וביצוע התאמות, הכנת משכורות לעובדים מא' עד ת' במגוון תנאי העסקה לרבות חישוב עלויות, בונוסים וביטוחים, טיפול בנוכחות עובדים במערכת נוכחות, ביצוע גמר חשבון וחישוב זכויות סוציאליות, ביצוע והכנת תשלומים למוסדות, וכו'. אפשרות להתפתחות אישית ומקצועית בשכר הולם ומתגמל.
דרישות:
יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש מצוינים, חריצות, סדר וארגון, ויכולת קליטה מהירה. ניסיון קודם של לפחות 3 שנים במשרד רואה חשבון/ חברה בביצוע משכורות והנהלת חשבונות מלאה עד למאזן. תעודת הנהלת חשבונות וחשבת שכר- חובה. ידע וניסיון בתוכנת מיכפל- חובה. שליטה מלאה ביישומי המחשב כולל אקסל ברמה גבוהה- חובה. ידע בעודכנית -יתרון. נכונות לעבודה במשרה מלאה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD17
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין גדול בפ"ת המצוי בתנופת צמיחה דרוש/ה פקיד/ת גבייה חרוצה וזריזה בעלת נסיון בגבייהטיפול בתיקי גביה מול חייבים של רשויות מקומיות וחברות גדולות ניהול מו"מ יעיל מול חייבים התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה המשרד ממוקם בפתח תקווה על ציר הרכבת הקלה
דרישות:
ניסיון מוכח בגביה / מכירות/ טלמרקטינג - חובה!ניסיון במשרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ - יתרון בעלת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולה, בעלת יכולת וניסיון בניהול משא ומתן , בעלת אופי חרוץ, יעיל, זריז ומאורגן. ניסיון בעבודה על יישומי מחשב. עדיפות ליוצאי משרדי עורכי דין בתחום הוצל"פ ידע בתוכנת עודכנית - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD03
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|