תיאור תפקיד:
מינהל הנדסה, אגף תשתיות, תחבורה ותנועה – מחלקת תחבורה ציבורית ותחבורה בת קיימא כפיפות: מנהלת מחלקת תחבורה ציבורית ותחבורה בת קיימא היקף המשרה: 100% מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל תיאור התפקיד: תכלול, ניהול תהליכי תכנון וביצוע שיפור מתמיד ברמת שירותי התחבורה השיתופית ובת קיימא בעיר (אופניים, קורקינטים, רכב שיתופי, נתיבי שבילי אופניים ונתיבי מסלולי הליכה). במסגרת התפקיד יבוצעו פעולות ניטור, תכנון והובלת שיפורים בתכנון והצבת עמדות תחבורה שיתופית, מעקב שוטף אחר רמת שירותי התחבורה השיתופית ועבודה מול המפעילים להכנסת שיפורים ברמת השירות תוך שימת דגש על מענה לצורכי התושבים ושיפור חוויית המשתמש תחומי אחריות · שותפות בריכוז מידע ומיפוי צרכי הניידות של תושבי העיר בתחבורה שיתופית ובת קיימא · הערכת איכות מענה שירות התחבורה השיתופית ובת קיימא לצרכים אלו · שותפות בתכנון דרישות להארכת שבילי אופניים וקורקינטים ודרישות להצבת עמדות · קידום ומעקב אחר תהליכי תכנון פרויקטים /מימוש השינויים / השיפורים הנ"ל · מעקב וניטור אחר רמת השירות של שירותי התחבורה השיתופית ובת קיימא · עבודה מול מפעילי/ספקי תחבורה שיתופית ובת קיימא לקידום שיפורים ברמת השירות · שותפות בהטמעת תרבות השימוש בתחבורה שיתופית ובת קיימא תוך קיום פעילות הסברה והגברת המודעות הקהילתית לשימוש בתחבורה שיתופית ובת קיימא משימות עיקריות · שותפות בניהול סקרים וריכוז מידע ונתונים אודות צרכי הניידות של תושבי הרצליה באמצעות שירותי תחבורה שיתופית ובת קיימא (מטריצת מוצא יעד ועוד) · שותפות בהכנת וקידום תכניות לשיפור שירותי התחבורה השיתופית ובת קיימא · שותפות בהתאמת הרשת לשינויים בצרכים התחבורתיים ובמאפייני האוכלוסייה · הובלת תהליכי שינוי ושיפור בתחבורה שיתופית ובת קיימא · ריכוז וקידום פרוייקטי פיתוח תשתיות לטובת התחבורה השיתופית ובת קיימא ועמידה בקשר עם כלל הגורמים הרלוונטיים · ריכוז והפניית פניות ציבור וצרכי הנוסעים בתחבורה שיתופית ובת קיימא ברשות המקומית · ליווי ובדיקה של בקשות לוועדת תנועה ומימוש החלטות לביצוע לאחר שהתקבלו · ריכוז והגשת בקשות תקצוב · מעקב ותכלול משימות, לרבות השתתפות בישיבות ייעודיות לפרויקטים וכן ישיבות עם הנהלת העירייה (הכנת מצגות עמדה בהתאם לצורך) · ניהול מערך הזמנות עבודה, חוזים, חשבונות, הצעות מחיר ספקים ויועצים. דיווחים שוטפים להנהלת העירייה בהתאם לנהליה ולמשרדי הממשלה לצורך תקצוב ותשלומים. · שותפות בריכוז מידע רקע תכנוני, מדידות קרקע, סקרי תנועה ותחבורה
דרישות:
תנאי סף: השכלה · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: כל תחומי ההנדסה, אדריכלות, תכנון ערים, עיצוב מערכות למידה והוראה, מדעי המחשב, מתמטיקה, פיסיקה, כלכלה, גיאוגרפיה. או הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 תנאי סף, המשך: ניסיון מקצועי · עבור בעל תואר אקדמי – 1 שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: תכנון תחבורה, תכנון תחבורה ציבורית/שיתופית, תכנון עירוני, ניהול או פיקוח תשתיות, תפעול תחבורה ציבורית/שיתופית, ניהול פרויקטים ברשות מקומית בתחומים בעלי זיקה לתפקיד · עבור הנדסאי רשום – 2 שנות ניסיון בהתאם למפורט לעיל כישורים ודרישות נוספות: · תואר שני בהנדסת תחבורה, ארכיטקטורה ותכנון ערים, חקר ביצועים – יתרון · התמצאות בממשקי תחבורה ציבורית אינטרנטיים( GTFS, SIRI) – יתרון · ניסיון בעבודה עם כלי תוכנה, ניתוח ואנליזה של נתונים ((GIS, BI, Excel, Matlab וכלים נוספים – יתרון · היכרות עם תוכנות לבחינת מודלים תחבורתיים - יתרון · יכולת עיבוד נתונים והפקת תובנות מתוך מערכי נתונים Big Data · הבנה טכנולוגית בתחבורה חכמה ושיתופית · יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום פיקוח ובקרה · יכולת גבוהה לניהול והובלת צוותים ותהליכים מורכבים · כישורי תקשורת מעולים ועבודה מול מגוון רחב של גורמים · אסרטיביות, יוזמה, יכולת הנעה רב תחומית, יכולת עבודה עצמית · אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת נשיאה באחריות · יכולת עמידה בתנאי לחץ, התמודדות עם נושאים רבים במקביל, עמידה בזמנים, זיהוי צרכים ומתן פתרונות מידיים · ייצוגיות, אדיבות, תפיסה שירותית, יחסי אנוש ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות · שליטה מלאה ביישומי office · ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · יכולת ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות הערות: - ביצוע התפקיד מחייב ביצוע תהליכי תכנון, תקצוב וניהול הביצוע תוך יישום תהליכי רוחב ונהלי עבודה המוגדרים במנהל הנדסה / עיריית הרצליה והמתעדכנים מעת לעת על פי הצורך - ביצוע התפקיד מחייב תהליך מתמיד של למידה אודות שיטות, תהליכים, כלים ולקחים מביצוע תהליכים בתחום האחריות של בעל התפקיד. תהליכי הלמידה יבוצעו באחריות אישית של בעל התפקיד בין אם באמצעות למידה אישית, למידה קבוצתית, השתתפות בהשתלמויות וקורסים רלוונטיים. יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 17/03/2025. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
45/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מינהל הנדסה, אגף תשתיות, תחבורה ותנועה – מחלקת תחבורה ציבורית ותחבורה בת קיימא כפיפות: מנהלת מחלקת תחבורה ציבורית ותחבורה בת קיימא היקף המשרה: 100% מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל תיאור התפקיד: תכלול, ניהול תהליכי תכנון וביצוע לשיפור מתמיד ברמת שירותי התחבורה הציבורית והתחבורה המשלימה (שאטלים והסעות מיוחדות) בעיר. במסגרת התפקיד יבוצעו פעולות ניטור, תכנון והובלת שינויים לשיפור מסלולי התחבורה ומעקב שוטף אחר רמת שירותי התחבורה ועבודה מול המפעילים להכנסת שיפורים ברמת השירות תוך שימת דגש על מענה לצורכי התושבים ושיפור חוויית המשתמש. תחומי אחריות · שותפות בריכוז מידע ומיפוי צרכי הניידות של תושבי העיר בתח"צ, שאטלים והיסעים מיוחדים · הערכת איכות מענה שירות התח"צ, שאטלים והיסעים מיוחדים לצרכים אלו · שותפות בתכנון שיפורים במסלולי קוי שירותי התח"צ, שאטלים והיסעים מיוחדים · קידום ומעקב אחר תהליכי תכנון פרויקטים /מימוש השינויים במסלולי השירות · מעקב וניטור אחר רמת השירות של שירותי התח"צ, שאטלים והיסעים מיוחדים · עבודה מול מפעילי/ספקי תחבורה ציבורית ומשלימה לקידום שיפורים ברמת השירות · שותפות בהטמעת תרבות השימוש בתח"צ ברשות, תוך קיום פעילות הסברה והגברת המודעות הקהילתית לתח"צ משימות עיקריות · שותפות בניהול סקרים וריכוז מידע ונתונים אודות צרכי הניידות של תושבי הרצליה (מטריצת מוצא יעד ועוד) · שותפות בהכנת וקידום תכניות לשיפור שירותי התח"צ, שאטלים, היסעים מיוחדים · שותפות בריכוז וקידום פרוייקטי פיתוח תשתיות התח"צ ברשות וניהול הקשר עם כלל הגורמים הרלוונטיים · ריכוז והפניית פניות ציבור וצרכי הנוסעים בתחבורה הציבורית ברשות המקומית · גיבוש בקשות לשיפור השירות וקיום קשר שוטף מול מנהל/ת תחום התח"צ המחוזי ומפעילי התח"צ · ליווי ובדיקה של בקשות לוועדת תנועה בוועדה המרכזית ותעדוף החלטות לביצוע לאחר שהתקבלו · ריכוז והגשת בקשות תקצוב · מעקב ותכלול משימות, לרבות השתתפות בישיבות ייעודיות לפרויקטים וכן ישיבות עם הנהלת העירייה (הכנת מצגות עמדה בהתאם לצורך). · ניהול מערך הזמנות עבודה, חוזים, חשבונות, הצעות מחיר ספקים ויועצים. דיווחים שוטפים להנהלת העירייה עפ"י נהליה ולמשרדי הממשלה לצורך תקצוב ותשלומים. · שותפות בריכוז מידע רקע תכנוני, מדידות קרקע, סקרי תנועה ותחבורה
דרישות:
תנאי סף: השכלה · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: כל תחומי ההנדסה, אדריכלות, תכנון ערים, עיצוב מערכות למידה והוראה, מדעי המחשב, מתמטיקה, פיסיקה, כלכלה, גיאוגרפיה. או הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 ניסיון מקצועי · עבור בעל תואר אקדמי – 1 שנות ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים: תכנון תחבורה, תכנון תחבורה ציבורית, תכנון עירוני, ניהול או פיקוח תשתיות, תפעול תחבורה ציבורית, ניהול פרויקטים ברשות מקומית בתחומים בעלי זיקה לתפקיד · עבור הנדסאי רשום – 2 שנות ניסיון בהתאם למפורט לעיל כישורים ודרישות נוספות: · תואר שני בהנדסת תחבורה, ארכיטקטורה ותכנון ערים, חקר ביצועים – יתרון · התמצאות בממשקי תחבורה ציבורית אינטרנטיים( GTFS, SIRI) – יתרון · ניסיון בעבודה עם כלי תוכנה, ניתוח ואנליזה של נתונים ((GIS, BI, Excel, Matlab וכלים נוספים – יתרון · היכרות עם תוכנות לבחינת מודלים תחבורתיים - יתרון · יכולת עיבוד נתונים והפקת תובנות מתוך מערכי נתונים Big Data · הבנה טכנולוגית בתחבורה חכמה ושיתופית · יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום פיקוח ובקרה · יכולת גבוהה לניהול והובלת צוותים ותהליכים מורכבים · כישורי תקשורת מעולים ועבודה מול מגוון רחב של גורמים · אסרטיביות, יוזמה, יכולת הנעה רב תחומית, יכולת עבודה עצמית · אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת נשיאה באחריות · יכולת עמידה בתנאי לחץ, התמודדות עם נושאים רבים במקביל, עמידה בזמנים, זיהוי צרכים ומתן פתרונות מידיים · ייצוגיות, אדיבות, תפיסה שירותית, יחסי אנוש ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות · שליטה מלאה ביישומיoffice · ידיעת השפה העברית על בוריה, אנגלית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · יכולת ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות הערות: - ביצוע התפקיד מחייב ביצוע תהליכי תכנון, תקצוב, וניהול הביצוע תוך יישום תהליכי רוחב ונהלי עבודה המוגדרים במנהל הנדסה / עיריית הרצליה והמתעדכנים מעת לעת על פי הצורך - ביצוע התפקיד מחייב תהליך מתמיד של למידה אודות שיטות, תהליכים, כלים ולקחים מביצוע תהליכים בתחום האחריות של בעל התפקיד. תהליכי הלמידה יבוצעו באחריות אישית של בעל התפקיד בין אם באמצעות למידה אישית, למידה קבוצתית, השתתפות בהשתלמויות וקורסים רלוונטיים. יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 17/03/2025. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
44/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 24/2025 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה: מנהל/ת מדור מל"ח פס"ח מינהל תפעול, אגף ביטחון פיקוח וסדר ציבורי – מחלקת חירום כפיפות: מנהל מחלקת חירום, מונחה מקצועית ע"י מרכז פס"ח מחוזי משרד הפנים (בשגרה ובחירום). היקף משרה: 100%, שעת תחיל עבודה 07:00 מתח דרגות: 8-10 בדירוג מינהלי או בדירוג מקביל תיאור התפקיד: · קישור, תיאום וריכוז מערך המל"ח (משק לשעת חירום) ומערך הפס"ח (פינוי, סעד, חללים), לרבות תיאום ומענה לכלל צרכי הרשות המקומית להבטחת רציפות תפקודית בחירום מול משרדי הממשלה · תיאום וריכוז מערך ההתגוננות האזרחית ברשות המקומית, לרבות צופרים וממוני הג"א בכלל מתקני הרשות · הכנת הרשות המקומית לשעת חירום (נהלים, כ"א, הכשרה ותרגול) · אחריות על מעבר הכשרות ותיאומן מול גורמי המקצוע השונים כדוגמת פיקוד העורף, באמצעות המכללה לאיתנות לאומית, רח"ל, משרדי ממשלה, פס"ח ועוד · אחריות לתכנון מערך הקליטה ברשות - איתור מתקני קליטה (מקומיים וארציים) חדשים בהתאם להנחיות רשות פס"ח, במתקני קליטה ארציים - החתמת הבעלים על הסכם התקשרות, כתיבת תיקי מתקן לכל המתקנים, כתיבת תיק תכנון רשותי · ביצוע תהליך ריתוק משקי למתקנים ולסגל בהתאם להוראות רשות כ"א לשע"ח במשרד העבודה · אחריות להכשרת סגלי הקליטה ברשות - ביצוע לומדה אחת לשנה, תיאום וליווי של הדרכות משרד הפנים, ביצוע הדרכות פרטיות, ציוד ותיקי המתקנים · ביצוע ובקרה על תרגילים והכשרות לגורמי החירום השונים (מכלולים, מתקני קליטה וכד') · ביצוע מעקב ועדכון תיקי הנתונים ונהלי המכלולים לשעת חירום · הכנת תכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ברשות בהתאמה לתקציב הרשות המקומית · ריכוז נתונים וקידום תהליכים הקשורים במענה העירוני לשעת חירום · עבודה בשעות וימים לא שגרתיים בהתאם לצורך, גמישות לשעות נוספות · ביצוע כל עבודה או פעילות נוספת שיידרשו במסגרת תחומי אחריות המחלקה והאגף
דרישות:
תנאי סף: · השכלה תיכונית מלאה, 12 שנות לימוד לפחות · היעדר רישום פלילי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) · סיום בהצלחה קורס מנהלי פס"ח במהלך 3 השנים הראשונות לתפקיד · מעבר בהצלחה קורסים נוספים בתחום חירום מוניציפלי/רשותי במועד שייקבע ע"י העירייה כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירות החירום/ביטחון – יתרון · ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות – יתרון · תעודת בגרות מלאה - יתרון · שליטה בתוכנות OFFICE · יכולת ארגון וניהול ברמה המקומית, סמכותיות, אסרטיביות · יכולת תיאום, פיקוח ובקרה, קפדנות ודייקנות בביצוע · יכולת עבודה באופן עצמאי, יכולת עבודה בסביבת עבודה לחוצה ומרובת משימות · יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות · שליטה בשפה העברית, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · יכולת ונכונות לעבוד בשעות וימים לא שגרתיים יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] עד ליום 17/03/2025. ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
24/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: ממלא/ת מקום מנהלת מדור מינהל וזכאות (תחשיבנות) האגף לשירותים חברתיים – מחלקת חשבות כפיפות: סגנית מנהלת מחלקת חשבות היקף משרה: 100% מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל החלפה בגין יציאה לחל"ד תיאור התפקיד: · ריכוז מידע והסברת כללי הזכאות ונוהלי הפנייה לקבלת סיוע · תחשיבי זכאות ובחינת אפשרויות סיוע ללקוחות בהתאם להוראות משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים · התנהלות שוטפת מול הפיקוח המחוזי ומעקב אחר עדכונים והנחיות · טיפול ובקרה בתשלומי הסיוע ממשרד הרווחה · דיווח ועדכון שוטף אחר קליטת מושמים במסגרות השונות וטיפול בחריגים · גביית השתתפות עצמית מלקוחות המחלקה וניהול קופה · הפקת הזמנות ומונים לספקים, כולל הזמנות רכש וטיפול בתשלומים לספקים · פתיחת ספקים וניהול קשר עם ספקים · עבודה ממוחשבת בתוכנות שונות כולל תוכנות ייחודיות בנושא רווחה · מתן תמיכה לעובדים סוציאליים וקידום תהליכים של מקבלי השירות
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או השכלה תורנית* או הנדסאי/טכנאי רשום (רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 כישורים ודרישות נוספות: · שליטה גבוהה בתוכנות office, בדגש על Excel · סדר וארגון, דייקנות, אמינות, אחריות, עצמאות ויכולת עמידה בלוחות זמנים · כושר הבעה בכתב ובעל פה · תקשורת בינאישית מצוינת, יכולת תקשורת עם אוכלוסייה במצבי לחץ · מענה סבלני ואדיב, תודעה שירותית גבוהה ויכולת עבודה בצוות · עבודה מאומצת וזמינות לשעות נוספות לפי דרישה יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] . ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). הערות: - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך. - *רשאי להגיש מועמדות מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין תואר אקדמי) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
ממ מינהל וזכאות
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מינהל הנדסה, אגף תכנון – מחלקת תכנון עיר כפיפות: סגנית מנהלת האגף ומנהלת מחלקת תכנון עיר היקף משרה: 100% מתח דרגות: 37-41 / 38-41 (בהתאם להשכלת המועמד/ת) דרוג: בהתאם להשכלת המועמד/ת המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: ייזום, בדיקה וטיפול בתכניות מתאר מקומיות או תכניות מפורטות שהוגשו לוועדה המקומית, בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הוועדה המקומית ולהנחיות מהנדס הוועדה והממונה. כל זאת לרבות: · ליווי, בדיקה, בקרה, מתן תנאים מקדימים, ניהול וטיפול בתכניות מתאר מקומיות או תכניות מפורטות בכל שלבי קידומן, ביוזמה עירונית, ממשלתית ופרטית. זאת לרבות גיבוש חוות דעת והמלצות תכנוניות לוועדה המקומית והמחוזית ובהתאם הנחיית יזמים, אדריכלים, יועצים ואנשי מקצוע נוספים · ייזום והובלה של הליכי תכנון עירוניים בקני מידה משתנים, תוך אינטגרציה של דיסיפלינות תכנון שונות · הכנה וקידום של מסמכי מדיניות תכנונית ותכניות אב לאזורים שונים בעיר בתיאום עם הגורמים הרלוונטים · ניהול וליווי נושאים שוטפים ותחומי רוחב במחלקת התכנון העירוני, קידום תכניות עיצוב אדריכלי, בינוי ופיתוח מטעם אגף התכנון: מתן הנחיות ליזמים, גיבוש עמדת האגף תוך תיאום בין המחלקות השונות, וכן מתן חוות דעת בנושא במסגרת בקשות להיתרי בניה · ליווי וקידום תכניות לצרכי רישום · עיבוד וניתוח נתונים, הכנת מסמכי עמדה, מצגות, גיבוש מסמכים ומתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים בהתאם להנחיות הממונה · קבלת קהל ומענה לפניות · ביצוע משימות נוספות בתחום התכנון העירוני ככל שיידרש בהתאם להנחיות הממונה
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד או יותר מהתחומים הבאים: גיאוגרפיה, אדריכלות, הנדסה אזרחית, מדעי החברה עם התמחות בתכנון עירוני ואזורי או תכנון ערים או הנדסאי רשום באותם תחומים (רשום בפנקס ההנדסאים והטכנאים) בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בתחום הרלוונטי - יתרון · ידע בהליכים סטטוטוריים, היכרות עם חוק תכנון ובניה · ראייה תכנונית רחבה, חשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות · הכרות עם תוכנות מבא"ת + AUTOCAD + GIS – יתרון · הכרות עם תוכנות office כישורים ודרישות נוספות, המשך: · בוגרי קורס המיועד לעובדים בוועדות המקומיות ו/או לבודקי תכניות - יתרון · בעלי ניסיון בעריכת תכניות בנין עיר (תב"ע) או בדיקתן במוסד תכנון או תכניות בינוי ופיתוח - יתרון · עברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · ייצוגיות, אדיבות, יכולת שירותית גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות · יכולת עבודה תחת לחץ יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected]. ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
368980
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: מנהל/ת מדור מחשוב מידע תשתיתי מינהל הנדסה – אגף תשתיות, תחבורה ותנועה כפיפות: מנהלת אגף תשתיות, תחבורה ותנועה ו/או מי מטעמה היקף המשרה: 100% (המשרה מתאימה גם לסטודנטים, גמישות בשעות העבודה) מתח דרגות: 8-10 בדרוג מנהלי או בדרוג מקביל המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: · ניהול ואחריות על מערכת ממוחשבת לניהול תשתיות עירוניות לכלל התשתיות והעבודות הנכללות בעיר, מבוסס GIS , יחד עם יחידות המחשוב העירוניות ועדכון שוטף למערכת · תאום מול ועדות/מוסדות התכנון, רשויות גובלות, בעלי תשתיות חיצוניים כגון: תאגיד מי הרצליה, חברת חשמל, תקשורת וכד' · הכנה וניהול של תכניות אב לתשתיות עירוניות · התייחסות לתכניות בניין עיר, תמ"א, תכניות רישוי ע"מ למנוע ככל הניתן הפרעה לתושב · תאום ו/או אישור תכנון של תשתיות לרבות מתן הנחיות למתכננים עירוניים וחיצוניים · עריכת ביקורות לתאום תשתיות בשטח או באתרי העבודה · ניהול מערכת מידע הנדסי של תשתיות לרבות הטמעת תכניות עדות במערכת GIS ועיבוד נתונים רלוונטיים · ניהול ותאום של תכנית עבודה שנתית ורב שנתית של כל גורמי התשתיות הפועלים ברחבי העיר הרצליה, עירוניים וחיצוניים · ריכוז וניהול ועדת תשתיות
דרישות:
תנאי סף: · תעודת בגרות מלאה לפחות · ניסיון של שנה לפחות בתכנון ו/או קריאת תכניות · ניסיון עם מערכת) GIS מבוססת ARCGIS – יתרון) · ניסיון בעבודה על תכנת Autocad כישורים ודרישות נוספות: · תואר בהנדסה / אדריכלות/ תכנון ערים / גאוגרפיה / מחשבים / תעשיה וניהול – יתרון · ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · שליטה מלאה ביישומי מחשב - , outlook ,office אינטרנט · אסרטיביות, יכולת תעדוף · ייצוגיות, אדיבות, מוכוונות שרותית גבוהה · יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות · יכולת ונכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] . ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
מידע תשתיתי
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: • תפעול ספריית ביה"ס: − אחריות לאוסף: רכש, קטלוג, מיון ומפתוח עברית ואנגלית − מתן שרותי יעוץ לתלמידים, מורים וצוות ביה"ס − הדרכת תלמידים בעבודות חקר ולמיד ה − מתן שעורי ספרי ה − עידוד הקריאה • סיוע בהכנת תכניות עבודה • השתתפות בפרויקטים שונים של ביה"ס • השתתפות בפורום ספרנים ו/או במפגשי מליאה במערכת הספריות בשעות הבוקר והצהרי ם • קשר ודיווח שוטפים לאחראית ספריות בתי ספר במערכת הספריות
דרישות:
תנאי סף: • תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או השכלה תורנית* או הנדסאי/טכנאי רשום )רשום בפנקס ההנדסאים/טכנאים( בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012 • המועמד הנבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 )קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה ( כישורים ודרישות נוספות: • תואר בתחום המידענות/ספרנות/חינוך ו/או תעודת ספרן/מידען מורשה - יתרו ן • ניסיון בעבודה ספרנית – יתרון • הכרת תוכנה לניהול ספריות – יתרו ן • ניסיון בהוראה ו/או תעודת הוראה - יתרו ן יכולת למידה מהירה של תוכנות חדשות ,office • הכרת תוכנות • מיומנויות לדליית מידע מהאינטרנט וממקורות מידע ממוחשבים • שליטה מושלמת בשפה העברית, ידיעת השפה האנגלית בינונית • יכולת עבודה עצמאית ובצוות • יחסי אנוש טובי ם יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף )תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדר ש( לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, . [email protected] ¹ במייל בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, ¹ אחר(. email יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ) בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון − הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה . − תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים . − תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת . − מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה . − מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו − לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים . − על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד ענייני ם − בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפ ך *רשאי להגיש מועמדות למכרז שבנדון מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות )לעניין השכלה תורנית( ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף שבמכרז: א. תעודת סמיכות לרבנות ) "יורה יורה" ( לפי אישור הרבנות הראשית לישרא ל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינו ת שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר (
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
364612
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה דרוש/ה: מתאם/ת מחשוב בית-ספרי – בי"ס תיכון "אחיה" מינהל חינוך, האגף לחינוך על יסודי – בי"ס תיכון "אחיה", תיכון דתי לחינוך ים וסביבה כפיפות ניהולית: מנהל ביה"ס כפיפות מקצועית: אגף תקשוב ומערכות מידע היקף המשרה: 100% מתח דרגות: 38-40 בדרוג המח"ר או בדרוג מקביל או 8-10 בדרוג מינהלי (בהתאם להשכלת המועמד/ת) המשך העסקה מותנה בעמידה במכרז פומבי תיאור התפקיד: · עזרה למורים והדרכתם בשילוב שימושי תקשוב בעבודתם · סיוע בהפעלה שוטפת של תוכנות, לומדות וקישוריות לאינטרנט (גלישה, דואר אלקטרוני, חיפוש מידע וכו') · סיוע למורים ולתלמידים בהטמעת השימוש בציוד התקשוב במעבדות המחשבים, בכיתות ובמרחבי הלימוד האחרים בבית הספר · הכנת מעבדות המחשבים וציוד התקשוב וארגונם לפעילות שוטפת של מורים ותלמידים · אחריות על שילוב שירותי רשת האינטרנט ועל השימוש בהם, וכן על תחזוקת אתר בית הספר · התקנת תוכנות ייעודיות שהפעלתן נדרשת במעבדות בית הספר (להפעלת אוגרי נתונים, לומדות ועוד) · נוכחות באירועים בית ספריים גדולים המצריכים שימוש באמצעים מתוקשבים כגון: ערב פתוח, ימי הורים, קמפוס הורים, אסיפת הורים, וועדות וכנסים עם גורמי פנים וחוץ בית ספריים · סיוע בהיערכות בית ספרית ללמידה ולהוראה בסביבה מתוקשבת וכן בהיערכות לקיומן של בחינות מתוקשבות ושאלונים מתוקשבים (כולל בחינות בגרות מתוקשבות) · סיוע בהטמעת מערכות מקוונות להוראה וללמידה ותמיכה במהלך שיעורים מקוונים · התאמת מערכות המחשוב בבית הספר להגנה בפני איומי סייבר פנימיים וחיצוניים · תמיכה טכנית למערך המצלמות וסיוע בתפעול במידת הצורך · אחריות לתחזוק הפורטל הבית ספרי · אחריות לתחום המדיה הדיגיטלית בתיכון ( סיוע ותמיכה בהכנת מצגות/ עלונים דיגיטליים וכו') · אחריות לתחזוקת הציוד, קשר עם ספקים ונותני שירות ותיקונים
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל או תואר אקדמי* אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג, או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל + סיום קורס גבוה בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 100 שעות לפחות או הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה/הנדסה או סיום קורסים מתקדמים במערכות מידע/טכנאי מחשבים/ רכזי מחשוב או מובילי מחשוב בהיקף של 120 שעות לפחות · ניסיון של שנה אחת לפחות בתחום · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 (קבלת הטפסים הרלוונטיים - מאגף משאבי אנוש בעירייה) כישורים ודרישות נוספות: · ידע בהכנת מצגות · שליטה בכל תוכנות האינטרנט וה - office ובשילוב בינן לבין תוכנות אחרות במערכת · הכרה בסיסית וידע בתפעול רשתות, חיבור מתגי תקשורת וחיבור מחשבים לרשת · יכולת הפעלה של ציוד היקפי מסוג: סורקים, מדפסות, לוח חכם, מקרנים וכד' · יכולת התקנת מאגרי מידע ותוכנות · יכולת למידת תוכנות מחשב חדשות בהתאם לצורך ע"פ דרישה · יוזמה ומוסר עבודה גבוה · יחסים בינאישיים מצוינים יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected]. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה. ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך. - *רשאי להגיש מועמדות מי שנתקיימה בו אחת מהחלופות הבאות ( לעניין תואר אקדמי) ובתנאי שעומד ביתר תנאי הסף: א. תעודת סמיכות לרבנות ( "יורה יורה" ) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל ב. אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) ג. הנדסאים/טכנאים מוסמכים, בהתאם לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים ובכפוף לחוזרי מנכ"ל 1/2014, 7/2016
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
אחיה
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – מדור סייעות צמודות דרושים: תומכי חינוך צמודים לתלמידים בחינוך הרגיל (בבתי ספר) אנחנו מחפשים אתכן/ם, בעלות/י הגישה והאהבה למקצוע, להצטרף אלינו למדור סייעות, לעבודה באווירה נעימה ומשפחתית במסגרות החינוך הרגיל. העבודה במוסדות חינוך בהרצליה ובערים נוספות, עפ"י צרכי המערכת. עבודה בבקרים או אחה"צ (קיימת גמישות).
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום קורס תומכי חינוך המאושר ע"י משרד החינוך, וזאת תוך שנתיים מיום תחילת המינוי · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · לב ענק · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות היקף משרה: מלאה/חלקית, עפ"י צרכי המערכת יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס' : 09-9529147 מס' טלפון לבירורים: 09-9738901 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00054
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – האגף לחינוך הגיל הרך דרושים: 1. תומכי חינוך בגני ילדים 2. תומכי חינוך בגני החינוך המיוחד 3. תומכי חינוך משלבים לגני הילדים העירוניים בהרצליה דרושים תומכי חינוך (סייעות/ים). אנו מזמינים אתכן/ם, בעלות/י הגישה והאהבה למקצוע, להצטרף אלינו למשפחת הגיל הרך. העבודה במוסדות חינוך בהרצליה, עפ"י צרכי המערכת.
דרישות:
דרישות התפקיד: תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום קורס תומכי חינוך המאושר ע"י משרד החינוך, וזאת תוך שנתיים מיום תחילת המינוי · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · סיום בהצלחה קורס הכשרת בטיחות לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · יכולת עבודה בצוות · אחריות ומסירות · אהבה, סבלנות וגישה חיובית ומחייכת לעבודה עם ילדים היקף משרה: מלאה / חלקית , עפ"י צרכי המערכת, שעות עבודה גמישות יש להעביר קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] מס' טלפון לבירורים: 053-3314212 (ניתן לשלוח גם הודעות whatsApp) מזכירות 09-9705125/6 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00052
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עיריית הרצליה מינהל חינוך וערכים – אגף חינוך מיוחד ופרט דרושים: תומכי חינוך בכיתות לחינוך מיוחד ובבתי הספר הכוללניים אנחנו מחפשים אתכן/ם, בעלות/י הגישה והאהבה למקצוע, להצטרף אלינו לעבודה באווירה נעימה ומשפחתית במסגרות החינוך המיוחד. העבודה במוסדות חינוך בהרצליה, עפ"י צרכי המערכת.
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום קורס תומכי חינוך המאושר ע"י משרד החינוך, וזאת תוך שנתיים מיום תחילת המינוי · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · לב ענק · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות היקף משרה: מלאה/חלקית, עפ"י צרכי המערכת יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס' : 09-9529101 מס' טלפון לבירורים: ליאורה 09-9738901 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: · השגחה צמודה לילד/ה במוסד החינוכי - גן ילדים או בית ספר · כפיפות למחלקת הבריאות העירונית
דרישות:
דרישות התפקיד: תנאי סף: · 12 שנות לימוד לפחות · סיום בהצלחה קורס עזרה ראשונה לא יאוחר מסיום שנת הלימודים בה החל המינוי · סיום בהצלחה הכשרה מקצועית מטעם מחלקת הבריאות העירונית · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א – 2001 · המועמד שייבחר יידרש להציג אישור על היעדר הרשעה בעבירה של אלימות נגד קטין וחסר ישע, בהתאם לחוק למניעת העסקה במוסדות מסוימים של מי שהורשע באלימות כלפי ילדים וחסרי ישע, התשפ"ג - 2023 כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בעבודה עם ילדים - יתרון · תעודת מטפל/ת ממשרד העבודה - יתרון · אחריות, סבלנות, מסירות והרבה אהבה לילדים · יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בצוות תקופת ההעסקה: 12 חודשים שעות העבודה : ימי א'-ה' 08:00-14:00, יום ו' 08:00-13:00 (עפ"י צרכי המערכת) יש להעביר קורות חיים בצרוף תעודות והמלצות למייל: [email protected] או לפקס מס': 09-9562116 לפרטים: מחלקת הבריאות העירונית טל: 09-9705206 הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
364557
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· יישום ועדכון נתוני מדידות במערכת האוטומציה · הפקת שומות ארנונה על בסיס מדידות · טיפול בפניות בנושא פטורים מארנונה ומתן מענה בכתב · ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש על- פי הוראת מנהלת המחלקה
דרישות:
תנאי סף: · 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה לפחות כישורים ודרישות נוספות: · שליטה ברמה גבוהה בתוכנות Office · הכרות עם מערכת האוטומציה - יתרון · הבנה וניתוח של תשריטי מדידה - יתרון · ידיעת השפה העברית על בוריה, כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ · יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות · תודעת שירות גבוהה · יכולת עבודה תחת לחץ יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל¹ [email protected] . ¹בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על הדרישות או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים. בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
366225
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|