דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום מנהל שירות / תמיכה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל שירות / תמיכה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל רשת, ראש צוות שירות טכני, Professional Services Engineer ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk לחברת הייטק

איש/אשת Help Desk לחברת הייטק

Logica-IT

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק גלובלית מצליחה ומפנקת ברמת החייל, דרוש/ה איש/אשת Help Desk!
חברה טכנולוגית עם אפיקי התפתחות והתקדמות רבים.
העבודה במשרה מלאה במשמרות.
דרישות:
  • שנת ניסיון אחת לפחות בתפקיד של תמיכה טכנית או תפקיד אחר דומה (אפשרות לניסיון צבאי) – חובה.
  • שליטה ברמה טובה מאוד בדיבור, קריאה בשפה האנגלית – חובה.
  • ניסיון עם Microsoft Active Directory, 365 – חובה.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 14869
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מהנדס/ת תמיכה

מהנדס/ת תמיכה

אליפסה הנדסה בע"מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור השפלה דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה לתשתיות הנדסה
במסגרת התפקיד:
ניהול ואדמיניסטרציה של מערכות לצורך התאמת צרכיי הלקוחות.
עדכונים והתאמות של מערכות להטמעת מתודולוגיה הנדרשת.
כתיבת סקריפטים בשפות תכנות כגון GROOVY, PYTHON ו-JAVA SCRIPT (יתרון).
בניית תיעוד לידע לטובת משתמשים ואדמיניסטרטורים אחרים.
מתן הדרכות, תמיכה מתמשכת וסיוע למשתמשים.
דרישות:
השכלה הנדסית רלוונטית בתחומי; מדעי המחשב, מערכות מידע, תעשייה וניהול וכיו'
ניסיון באדמיניסטרציה של כלים הנדסיים בארגונים גדולים.
ידע או ניסיון במידול תוכנה או מערכת (יתרון).
ניסיון בפיתוח סקריפטים.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה צוותית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15636
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת שירות IT

מנהל/ת שירות IT

חברה דסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שירות IT מנוסה לניהול מערך השירות בחברה.
אחריות על כלל היבטי השירות בIT, ניהול צוות 3-4 עובדים, עמידה ביעדי SLA כולל בניית מדדי תפוקת ביצועים ובקרה,
אחריות על תהליכי שיפור והתייעלות לצד הטמעה של תהליכי עבודה, עבודה שוטפת עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בשפלה.
דרישות:
3 שנות ניסיון בתפקידי ניהול שירות/ניהול IT/ניהול מוקד
ניסיון בעמידה ביעדי SLA
ניסיון בניהול עובדים
ניסיון מחברת מיקור חוץ - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 531439
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל /ת צוות תמיכה אורקל

מנהל /ת צוות תמיכה אורקל

חיבורים

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יצרנית דרוש/ה מנהל /ת צוות תמיכה והטמעת אורקל.
ניהול צוות שייתמוך במעבר למערכת האורקל.
דרישות:
ניסיון ניהולי קודם
הבנה וידע טכני באורקל רמת לבל 2
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2540
אזור: צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת מחשוב ותמיכה וטכנית - משרת שטח

איש/ת מחשוב ותמיכה וטכנית - משרת שטח

תיגבור - מאגר כח אדם מקצועי זמני בע''מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי מוביל דרוש/ה איש/ת מחשוב ותמיכה וטכנית
ביצוע התקנות והטמעת מערכות/אפליקציות
נכונות לניידות בין אתרי הארגון השונים.
נכונות לעבודה בימי שישי וערבי ח ג
דרישות:
ניסיון של מעל 3 שנים בתחום - חובה
ניסיון עבודה ב – Help Desk במתן תמיכה טלפוני ופרונטלי
ניסיון בעבודה עם Active Directory/ Exchange ניהול משתמשים והרשאות
שליטה בסביבת מיקרוסופט ותוכנות Office
ידע ונ יסיון בתפעול וטיפול תקלות חומרה ותוכנה
ידע בתפעול ארונות תקשורת ומתגים
ידע טכני נרחב בתפעול ופתרון תקלות במדפסות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01579
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש.ת טכני לתיעוד מערכות מולטימדיה

איש.ת טכני לתיעוד מערכות מולטימדיה

חברת היטק

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת KLA-אורבוטק, חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה (קרוב לרוחובות) דרוש איש טכני לטובת הכנת נהלים / מדריכים /  מצגות / דוחות בנושא המולטימדיה והטלפוניה בחברה. 
השקעה רבה סביב לימוד מול מומחי תוכן אודות המערכות והתהליכים עד לשליטה והיכרות מלאה לטובת הכנת התוצרים.
הובלת תהליכי הכנת תוצרים תוך עמידה בלוחות זמנים.
כלל החומרים נכתבים בשפה האנגלית!
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומצגות בהתאם לצורך
  • שיתוף ידע והנחייה של אנשי IT ומשתמשים בארץ ובעולם
  • השתתפות בפרויקטים ופעילויות מול צוותים מקבילים בארץ ובעולם, עבודת ממשקים מרובה
  • לימוד, תפעול וניהול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • השתתפות בפרויקטים ופעילויות מול צוותים מקבילים בארץ ובעולם, עבודת ממשקים מרובה
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה
דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת / מולטימדיה
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- יכולת התנסחות בכתב ובע"פ
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות ומדריכים למשתמש- חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Zoom, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-45
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש צוות תמיכה טכנית

ראש צוות תמיכה טכנית

אנטריפוינט

21/11/2024

תיאור תפקיד:
עבור חברת שילוח בין לאומית, אנו מחפשים ראש/ת צוות תמיכה טכנית מנוסה ומיומן/ת שיצטרף/תצטרף לצוות הIT שלנו ויוביל/תוביל את צוות ה-Help Desk. במסגרת התפקיד, תובילו צוות של 8 אנשי תמיכה, תוך מתן דגש על מתן שירות איכותי ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח הפנימי.

תחומי אחריות:
ניהול והובלת צוות התמיכה הטכנית, כולל הכשרה ופיתוח מקצועי של הצוות.
ניהול קריאות שירות, כולל תיעדוף וחלוקת משימות בין חברי הצוות.
תחזוקה ותפעול של תחנות עבודה, מדפסות ומערכות תקשורת פנימיות וחיצוניות.
תפעול מערכות מחשוב מגוונות ויישומי אבטחת מידע.
אחריות על תפעול וניהול חדר השרתים.
ניהול רכש ציוד קצה והסכמי שירות מול ספקים.
הובלת פרויקטים בתחום התשתיות ו-Help Desk.
ניהול ממשקים מול UPS העולמית ושיפור תהליכי השירות תוך עמידה ביעדי SLA.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון ניהולי - חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות במתן תמיכה טכנית (Help Desk) ופתרון תקלות בארגונים עם 400 משתמשי קצה ומעלה.
ידע מעמיק במוצרי Microsoft, כולל Windows, Office, Active Directory ו-Exchange.
ניסיון בתפעול תקלות חומרה בציוד מחשוב אישי ומדפסות.
ניסיון עם מערכת SysAid - יתרון משמעותי.
ניסיון עם Microsoft Office 365 - יתרון.
תואר ראשון או הסמכות מקצועיות בתחומים רלוונטיים - יתרון.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.

תכונות בין אישיות נדרשות:
יכולת ניהול והובלת צוות עם דגש על שיתוף פעולה ופיתוח מקצועי.
גישה יזומה לפתרון בעיות ויכולת להתמודד עם סביבה דינאמית ומשתנה.
יחסי אנוש מעולים ויכולת ליצור ממשקי עבודה אפקטיביים.
זמינות, גמישות ויכולת הסתגלות לעבודה תחת לחץ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5127
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תחום NOC

מנהל.ת תחום NOC

אלביט מערכות

25/06/2024

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה דרוש.ה מנהל.ת תחום NOC
במסגרת התפקיד:
ניהול תחום בקרת מערכות ה-IT
הובלת צוות טכנאי NOC מיומן אשר עובדים 24/7. חניכה, הכשרה ובניית הצוות
ניטור ובקרה אחר השירותים העסקיים, תשתיות רוחביות ומערכות מידע ארגוניות
בקרה אחר מדדי IT תפעוליים ואסטרטגיים, אפיון והעמקת מערכת ניטור מתקדמת למדידה
זיהוי ואפיון השפעת שירותי ה-IT השונים על לקוח הקצה תוך עבודה צמודה עם צוותי אפליקציה, תשתיות ותקשורת רציפה עם הלקוחות העסקיים
ניהול שיטות ומתודולוגיית עבודה כגון: ניהול Major Incident, Change management, תחקור אירועים ומציאת בעיות שורש
הובלת וייזום פעילויות התייעלות תפעולית במערכות ובתשתיות כגון אוטומציה של תהליכים וכד'
דרישות:
הכרות עמוקה עם מערכות מידע פנים ארגוניות ותשתיות IT 
יכולת תקשורת בין אישית גבוהה ותודעת שירות גבוהה 
יכולת ונסיון בניהול צוות ועבודה במבנים מטריציוניים 
נסיון בעבודה עם דרגים בכירים בארגונים גדולים - יתרון
נסיון קודם בניהול צוות NOC – יתרון
הכרות עם SPLUNK - יתרון
הכרות עם מתודולוגיית ITIL – יתרון
הכרות עם מערכות ניטור וניתוח Data מתקדמות – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70079995
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!