דרושים בתחום מנהל מחלקה / תחום

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום מנהל מחלקה / תחום

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל מחלקה / תחום" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל צוות שכר והטבות, מנהל חשבונות ראשי, Director of Finance / Senior Controller ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות ראשי/ת לניהול מחלקת הנהלת חשבונות

מנהל/ת חשבונות ראשי/ת לניהול מחלקת הנהלת חשבונות

Proactive-Team

21/12/2024

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל ובפריסה ארצית מנהל/ת חשבונות ראשי/ת לניהול מחלקת הנהלת חשבונות. 
- ניהול צוות של 4 מנהלות חשבונות.
- ניהול כל היבטי הנהלת החשבונות בחברה: התאמת בנקים, פקודות יומן, תשלומי משכורות/ספקים, פנסיה, דיווחים תקופתיים .
- דיווחים תקופתיים למוסדות, התנהלות שוטפת מול רשויות המס ועוד.
- סגירה חודשית של מאזנים וניהול מאזנים ל-2 חברות.
- הכנת ספרים לביקורת חיצונית ע"י רו"ח.
- ניהול שוטף של תזרים מזומנים.
- ניתוח והתאמת כרטיסים.
- אחריות על תהליך הכנת תשלומים.
- עבודה מול בנקים -הכנת תשלומים ותקשורת מול הבנקים.
- התנהלות שוטפת מול רשויות המס .
- ניהול תהליכי גבייה: כרטיסי אשראי, התאמות, תשלומים, מס"ב, שיקים.
דרישות:
- ניסיון כמנהל/ת חשבונות ראשי/ת - חובה
-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2-3 - חובה
- וותק של לפחות 5 שנים כמנהל /ת חשבונות "עד מאזן" - חובה
- ניסיון וידע נרחב במיסים, לרבות דיווח למוסדות - חובה
- ניסיון ושליטה מלאה בפריוריטי- חובה. 
- שליטה מלאה ביישומי Office, ידע באקסל.
- אחריות, יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול ושיתוף פעולה מול מחלקות שונות בחברה.
כפיפות למנהל הכספים
מיקום: אזור פרדס חנה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00339
אזור: צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת שכר והטבות עבור ארגון מוביל במרכז

מנהל/ת שכר והטבות עבור ארגון מוביל במרכז

Proactive-Team

21/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות
התפקיד כולל

ניהול, תכנון ובקרה של תקציב השכר בחברות על כל מרכיביו

ניהול ובקרת תהליך קידומי שכר חודשי

ניהול תהליכי תגמול תקופתיים – שכר ומענקים

פיתוח ויישום תוכניות תגמול והטבות לעובדים

בניית מדרגי שכר

ניתוח נתוני שכר והטבות והכנת דוחות ניהוליים

בקרת שכר חודשי

בקרה על מימוש הסכמים קיבוציים

ייעוץ לצוותי מש"א בנושאי שכר והטבות ודיני עבודה

דוחות שוטפים לפי צרכי החברות
דרישות:
היכרות מעמיקה עם דיני עבודה
ידע בתוכנות שכר וניהול משאבי אנוש (היכרות עם חילן ופיוז'ן
– יתרון)
יכולת אנליטית גבוהה, דייקנות והבחנה בפרטים תוך ראיה מערכתית כוללתשליטה מעולה באקסל יכולת למידה מהירה ועצמאית יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקיםכישורי תקשורת ויחסים בינאישיים מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6719
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קבוצת אשטרום מגייסת לחברות הקבוצה מגוון משרות בתחום הנהלת חשבונות

קבוצת אשטרום מגייסת לחברות הקבוצה מגוון משרות בתחום הנהלת חשבונות

קבוצת אשטרום בע"מ

21/12/2024

תיאור תפקיד:
קבוצת אשטרום מגייסת לחברות הקבוצה מגוון משרות בתחום הנהלת חשבונות
תחומי אחריות:
ניסיון בתפקיד מנהל/ת חשבונות באחד מהתחומים הבאים:
- מנה"ח ראשית.
- מנה"ח ספקים.
- מנה"ח גביה.
- מנה"ח לקוחות.
תנאים מצויינים למתאימים.

מיקום המשרה- מגדלי LYFE בני-ברק, מול קניון איילון.
דרישות:
מה חשוב שיהיה לך ?
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 או 3
- ניסיון באחד מהתחומים: ספקים/גביה/לקוחות/עד למאזן
- פניות למשרה מלאה באזור המרכז
- ניסיון בפריוריטי 
*המשרה פתוחה לכל המגדרים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3860
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תחום תקציב ותוכניות עבודה, אגף תקציבים ובקרה, חטיבת כספים

מנהל/ת תחום תקציב ותוכניות עבודה, אגף תקציבים ובקרה, חטיבת כספים

חוצה ישראל

21/12/2024

תיאור תפקיד:
· אחריות על המסגרת התקציבית וביצוע התקציב של תחומי הפעילות שבאחריותו
· בנייה וניהול תכנית העבודה השנתית והרב-שנתית של תחומי הפעילות שבאחריותו
· ניהול המו"מ והממשקים השונים של החברה אל מול נציגי הממשלה
· ניהול בקרה תקציבית ותוכניות עבודה מול גורמים פנימיים וחיצוניים
· מתן שירות ליחידות החברה השונות בנושאים תקציביים וכלכליים
· ייצוג חטיבת הכספים ואגף התקציבים בוועדות ופורומים נדרשים
· ביצוע מטלות נוספות על פי הנחיות הממונים.
.
דרישות:
כישורים נדרשים:
· חשיבה אנליטית וירידה לפרטים
· יכולת עבודה עצמאית וקבלת החלטות
· יוזמה והובלת תהליכים
· ראייה מערכתית
· כושר שכנוע וסמכותיות
· יחסי אנוש טובים ושירותיות
· כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה
השכלה וניסיון
תנאי סף:
· בעל/ת תואר אקדמי ראשון בכלכלה ו/או מנהל עסקים ו/או בחשבונאות ו/או רו"ח בעל רישיון ממועצת רו"ח בישראל.
· ניסיון מקצועי של לפחות 3 שנים בניהול תקציב בהיקף של 50 מיליון ש"ח לפחות או בניהול תקציב בתחום התשתיות
יתרונות:
· ניסיון של שנה לפחות בתשתיות תחבורה
· ניסיון של שנה לפחות בעבודה מול משרדי ממשלה
· תואר שני בכלכלה/מנהל עסקים/משפטים
· ניסיון של שנה לפחות בניהול תקציבים בגוף ציבורי ו/או בהיקף משמעותי (מעל 200 מיליון ש"ח בשנה)
תנאי העסקה:
· כפיפות למנהל אגף תקציבים ובקרה בחטיבת כלכלה וכספים.
· משרה מלאה, תחילת עבודה מיידית.
· מקום העבודה - מרכז העסקים עזריאלי חולון, רח' הרוקמים 26
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1232
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף חשבות בחטיבת הכספים

מנהל/ת אגף חשבות בחטיבת הכספים

חוצה ישראל

21/12/2024

תיאור תפקיד:
    מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל כספים
    אחריות על הכנת הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים של החברה, בהתאם לדין, לכללי חשבונאות מקובלים (IFRS) ולהוראות רשות החברות הממשלתיות.
    אחריות על יישום תהליך ה sox בחברה.
    ניהול קשרים עם בנקים/ מוסדות אשראי / רגולטורים.
    טיפול בביקורות שוטפות מול רשויות המס השונות / ביטוח לאומי.
    אחריות על הנהלת החשבונות של החברה לרבות התחשבנות מול לקוחות, ספקים וזכיינים, וכן ביצוע תשלומים במועדם לספקים וזכיינים.
    אחריות על המערכת הכספית הממוכנת של החברה.
    עבודה ודיווחים מול הממונה על השכר ואחריות על ניהול מערך השכר והכנת משכורות.
    עבודה מול אקטוארים.
    עבודה מול משרדי ממשלה ורשויות.
    עיקרי הליך האיתור:
      מונתה ועדת איתור בראשות מנכ"ל החברה.
      פורסמה הודעה על הליך האיתור במספר עיתונים יומיים בעלי תפוצה ארצית ובאתרי אינטרנט רלבנטיים.
    שלבי הליך האיתור:
  • בשלב הראשון - ועדת האיתור תבחן את ההצעות שהוגשו ותקבע מי מהמועמדים עמד בתנאי הסף ומי לאו.
  • בשלב השני - ועדת האיתור תנקד את המועמדים שעמדו בתנאי הסף בהתאם למסמכי המכרז ולקריטריונים שנקבעו מראש לשלב זה. הניקוד בשלב זה יהווה 60% מהציון הסופי.
  • בשלב השלישי –חמשת (5) (או מספר גבוה יותר לפי שיקול דעת הוועדה מנימוקים מיוחדים) המועמדים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב השני, יזומנו לריאיון בפני ועדת האיתור. הניקוד בשלב זה יהווה 40% מהציון הסופי. הוועדה תהא רשאית לזמן את המועמדים שימצאו מתאימים לראיון נוסף.
  • וועדת האיתור רשאית לשלוח את המועמדים הסופיים למבחני התאמה בחברות השמה. כן רשאית ועדת האיתור לפנות לממליצים (מתוך רשימת הממליצים שפירט המועמד בטופס השאלון) על פי שיקול דעתה. אם תחליט וועדת האיתור לפנות לאנשי קשר או לממליצים שלא פורטו ברשימת הממליצים, תינתן למועמד, אם ביקש לשמור על דיסקרטיות, הודעה על כוונה כזו מראש. אם המועמד יבקש להימנע מפניה לממליצים מסוימים מטעמי דיסקרטיות הוא יתבקש להציע שמות ממליצים אחרים.
  • תוצאות מבחני התאמה והמלצות ישמשו כלי עזר בידי חברי הועדה לניקוד בשלב הריאיון.
  • וועדת האיתור רשאית לפסול, על פי שיקול דעתה, מועמדותו של מועמד במקרה של חשש לניגודי עניינים או למשוא פנים ברמה שאינה מאפשרת מילוי התפקיד, או במקרה של הרשעה בעבירה פלילית או משמעתית או עבירה הקשורה בטוהר המידות או בעבירה שיש עימה קלון, וזאת לאחר שניתנה למועמד אפשרות להישמע בפניה.
      המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
  • במסגרת העדפה מתקנת - יינתן ביטוי הולם, בנסיבות העניין, לייצוגם של שני המינים, תוך מתן דגש מיוחד ליצירת יתר איזון בייצוגן של נשים ובלבד שאם לצורך ביצוע הוראה זו נדרשת העדפת אישה, תינתן עדיפות כאמור אם המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים.
    המינוי ותנאי ההעסקה כפופים לאישור דירקטוריון החברה.
דרישות:
תנאי סף מצטברים:
להלן תנאי הסף המצטברים:
    אזרח ישראלי;
    רואה חשבון מוסמך
    בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה;
או
בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמפורט להלן:
שנתיים לפחות כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה
וניסיון כסניור (לפחות) במשרד רואה חשבון, בניהול תיקי ביקורת של חברות ציבוריות או ממשלתיות או גופים שהיקף ההכנסות של כל אחד מהם 200 מיליון ש"ח ומעלה בשנה,
(כך שבסה"כ ניסיון מצטבר של 5 שנים מתוך עשר השנים האחרונות)
    ניסיון ניהולי של 4 שנים לפחות בניהול בעולמות החשבות והכספים, לרבות ניהול עובדים וספקים חיצוניים באופן ישיר או באופן עקיף.
    שליטה מלאה בשפה העברית ושליטה טובה מאוד בשפה האנגלית.
קריטריונים לדירוג המועמדים:
    ניסיון בהכנה ו/או בקרה של דוחות כספיים בהתאם לכללי חשבונאות בינלאומיים (IFRS)
בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות (פקודות יומן, תשלומים לספקים, הכנת תזרימי מזומנים, ביצוע התאמות וכד') בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות.
    ניסיון בבניה והפעלה של מערכות כספים ממוחשבות. בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: עבודה עם מערכת פריוריטי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בעבודה בסביבה מרובת פרויקטים. בתחומים האמורים יינתן יתרון לעבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות.
    ניסיון בבדיקה ואישור של חשבונות ספקים בתחומי עבודתה של החברה (קבלנים, מתכננים, מנהלי תכנון וביצוע וכד'). בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בניהול מערך השכר. בתחומים האמורים יינתן יתרון: עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומול רשויות מס . בתחומים האמורים יינתן יתרון: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח).
    התרשמות מכישורים ומיכולות מקצועיות ומיכולות ניהוליות ומנהיגותיות – לרבות כושר מנהיגות, כושר ארגון, יכולת עבודה בצוות, יכולת ניהול משא ומתן, יוזמה והישגיות, מוטיבציה, יכולת קבלת החלטות.
    התרשמות אישית מתכונות המועמד והתאמתו לתפקיד.
תנאי העסקה:
    משרה מלאה, תחילת עבודה מידית.
    מקום העבודה בחולון.
    המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הגשת מועמדות:
    הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף חשבות", בעת לחיצה על "הגשת מועמדות" הנכם/ן מועברים/ות לאתר האינטרנט של חברת "קינן שפי", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור.
  • כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
    • באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
    המועד האחרון להגשת מועמדות: 15.12.2024 בשעה 10:00
    מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו.
    כללי:
      הבהרות, שינויים ועדכונים להליך זה, אם יהיו, לרבות לעניין המועדים, יופיעו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המועמדים לבדוק טרם הגשת המועמדות האם מופיעות הודעות עדכון הנוגעות להליך.
      הליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו. החברה אינה מתחייבת לבחור מועמד כלשהו בתום ההליך ורשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל את ההליך בכל שלב.
      מועמדים אשר לא יעמדו בתנאי הסף בשלב הראשון רשאים להגיש ערעור על החלטת הועדה עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על כך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00027
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות

מנהל/ת חשבונות

טאלנטס השמת עובדים

20/12/2024

תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הקוסמטיקה דרוש/ה מנה"ח ראשית
סגירת מאזנים רבעונית
רישום פקודות יומן
התאמות בנקים וכרטיסי אשראי
הפקה וקליטת חשבוניות
תשלומים לספקים
דרישות:
הנה"ח סוג 2/3
שליטה מלאה באסל, פריורטי
5 שנות ניסיון לפחות
משרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01302
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משאבי אנוש בכיר/ה

מנהל/ת משאבי אנוש בכיר/ה

טאלנטס השמת עובדים

20/12/2024

תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד
· ניהול ויישום תהליכי משאבי אנוש באופן אפקטיבי ומקצועי ובהתאם לאסטרטגיית ומדיניות יחידות המטה של מש"א ובכלל זה: גיוס וקליטה, הדרכה ופיתוח ארגוני, רווחה ופרט, יחסי עבודה, שכר ותגמולים
· יישום פרקטיקות משאבי אנוש מקובלות כגון: הערכת עובדים, ניהול כישרונות, פיתוח הדרג הניהולי ויצירת עתודה ניהולית, ניוד פנימי, סקרי עמדות, benchmarking, יחסי עבודה ועוד
· בניית תהליכי עבודה חדשים והטמעתם
· בנייה וניהול תוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדי איכות, לו"ז ותקציב
· ניהול ממשק העבודה מול וועד העובדים ובהתאם להסכמי העבודה השונים
· ליווי וייעוץ לתהליכי שינוי ארגוני
· ייעוץ וליווי מנהלים בכל האספקטים הנוגעים לניהול משאבי אנוש אפקטיבי
· טיפוח תרבות ארגונית ותקשורת פנים ארגונית ויצירת גאוות יחידה
· שימור עובדים
· גיוס טאלנטים ופיתוח עתיד הניהול באגף
· ליווי תהליכי התייעלות


·
דרישות:
· תואר ראשון במשאבי אנוש / מדעי ההתנהגות/ פסיכולוגיה - חובה
· תואר שני – ביעוץ ארגוני / מנהל עסקים / כלכלה – יתרון
· ניהול תחום מש"א בארגונים בהיקפים של מאות עובדים – לפחות-5 שנים
· ניסיון בעבודה עם ועדי עובדים – חובה
· ניהול צוות עבודה/ מנהלי מש"א של לפחות 5 עובדים
· ניסיון בבניית תוכניות עבודה שנתיות ועמידה ביעדי איכות, לו"ז ותקציב
· ראייה מערכתית ועסקית – הבנת כלל מרכיבי שרשרת הרווח של האגף
· ייעוץ וליווי מנהלים בכירים
· הובלת תהליכי עבודה מש"א
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01308
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית כספים ניסיון בתעשייה

סמנכ"ל/ית כספים ניסיון בתעשייה

PHR

22/12/2024

תיאור תפקיד:
סמנכ"ל/ית  כספים ניסיון בתעשייה
ניהול מחלקת הכספים (הנה"ח, שכר, גביה, כלכלי)
ניהול כל תחומי הנהח"ש עד רמת מאזן
סיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוחים כלכליים
דוחות חודשיים, כולל הפרשות והתאמות
הכנת דוחות כספיים תקופתיים ושנתיים
ניהול ובקרת תקציב
ניתוח וניהול תזרים
שדרוג המערכת הממוחשבת
דרישות:
השכלה כרואה/ת חשבון מוסמך/ת
ניסיון קודם בתפקיד במפעל ייצרני/תעשייתי
ניסיון בניהול צוות מנהלות חשבונות גביה שכר וכו'
אקסל ברמה גבוהה/הכנת דוחות
ניסיון בסיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוח כלכלי
שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2260
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
חו"ל - חו"ל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!