תיאור תפקיד:
ל-Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה רואה/ת חשבון עבור חטיבת הביקורת במגזר ההייטק. **הזדמנות להצטרף למגזר ההייטק המתפתח אצלנו ולזכות בשדרוג ופיתוח מקצועי בפירמה אשר שמה את העובד במרכז הבמה. • ביצוע ביקורת דו''חות כספיים שנתיים וסקירת דוחות רבעוניים של חברות במגזר ההייטק. • ביצוע ביקורת דו''חות לצרכי מס הכנסה בישראל. • תמיכה בליווי תהליכי הנפקה של חברות ומיזמים. • ליווי גיוסי הון, מיזוגים ורכישות, עסקאות מכירה (אקזיט) ותהליכי בדיקות נאותות • עבודה והתנהלות לפי תקינה אמריקאית מקומית ובינלאומית. • התנהלות למול חברות וסטרטאפים מובילים בשוק הישראלי והאמריקאי. • עבודה מאתגרת המציעה אופק קידום מקצועי ואישי. * העבודה הינה במשרדי הפירמה בתל אביב וכוללת שילוב עבודה מהמשרדים בראשל"צ ורעננה עם עבודה מהבית. * המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. * אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכללה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
דרישות:
• בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות- חובה • מעבר בחינות מועצה- חובה • ניסיון קודם של לפחות שנתיים בביקורת חיצונית על חברות ציבוריות- חובה • אנגלית ברמה גבוהה- חובה • זמינות לעבודה במשרה מלאה- חובה • יכולת גבוהה לעבוד בצוות, יוזמה, סדר וארגון. • יכולת ירידה לפרטים הקטנים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00444
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מתמחה למחלקת ביקורת - הזדמנות ייחודית להתפתחות מקצועית! פירמת Shimony - House of Finance מונה מעל 80 עובדים, ומספקת שירותים פיננסיים לחברות בינלאומיות ומקומיותאנו מזמינים אותך להצטרף לצוות המוביל שלנו כמתמחה במחלקת הביקורת. זוהי הזדמנות מצוינת עבור מועמדים נמרצים בעלי שאיפות לימוד וקידום.- עבודה מגוונת בביקורת והכנת דוחות כספיים לחברות במגוון תחומים, כולל חברות היי-טק ותאגידים בינלאומיים
- מסלול התמחות ייחודי המאפשר השתלבות מהירה בתחומי החשבונאות וניהול הכספים
- סביבת עבודה נמרצת ומאתגרת
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.אנו ממוקמים ליד תחנת הרכבת הקלה.
דרישות:
- שליטה באנגלית ברמה גבוהה
- שליטה באקסל ברמה גבוהה
- כישורים אנליטיים מפותחים
- יכולת עבודה בצוות ונכונות ללמידה מתמדת
- יכולת ניהול זמן מעולה, כושר קבלת החלטות ועבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לצוות ניהול סיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה יועצ/ת לביקורת פנים לתפקיד בצוות העוסק במתן שירותי ייעוץ בעולמות ביקורת פנימית וניהול סיכונים במגוון רחב של חברות במגזר תעשייה, נדל"ן, פארמה ועוד. התפקיד כולל: • ביצוע של דוחות ביקורת פנים, משלב כתיבת תכנית ביקורת, ביצוע התכנית (כולל איסוף מידע וביצוע מדגמים) וכתיבת דוח ביקורת • ניתוח תהליכים תוך זיהוי סיכונים בתהליך • ביצוע משימות במקביל, עבודה תחת לחץ של לוחות זמנים • למידה עצמאית ויכולת עבודה הן יחידנית והן בצוות
דרישות:
• תואר ראשון בחשבונאות / כלכלה / מנהל עסקים / משפטים • ניסיון של 1-3 בעולמות ביקורת הפנים • אנגלית ברמה גבוהה מאוד • הבעה עצמית טובה מאוד בע"פ ובכתב (עברית ואנגלית) • שליטה מלאה ביישומי OFFICE * אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00431
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרוש/ה איש/אשת מיסים
משרד רו"ח בייקר טיילי הינו חלק מרשת בייקר טיילי העולמית. המשרד מספק שירותי ביקורת, מס וייעוץ לחברות וליחידים בארץ ובחו"ל, בכל תחומי הפעילות במשק. בייקר טיילי מחפשת כעת איש מיסים שיצטרף למחלקת המיסוי. המחלקה מעניקה ליווי וייעוץ שוטף במגוון תחומי המיסים, מייצגת בדיוני שומות ובהליכים שונים בפני רשות המיסים, מלווה עסקאות, מטפלת בקבלת החלטות מיסוי, כותבת חוות דעת ועוד. העבודה בכפיפות לראש המחלקה ומול הלקוחות ושותפי הביקורת.
דרישות:
רואה חשבון מוסמך. שנתיים ניסיון במשרד גדול או בינוני במחלקת מסים אנגלית ברמה טובה היכרות טובה עם חוקי המס. היכרות טובה וניסיון בתחומי המיסוי הבינלאומי ומע"מ- יתרון. רצון ללמוד ויכולת למידה עצמית והתמודדות עם אתגרים מקצועיים מורכבים יכולת ניסוח בעל פה ובכתב ברמה גבוהה יכולת מענה על שאלות במהירות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח BAKERTILLY דרושים רואי חשבון / מתמחים/ות למחלקת הבקורת המשרה כוללת: * ביקורת דוחות כספיים שנתיים ורבעוניים * הכנת דוחות שנתיים למס הכנסה * מעורבות בליווי העסקי של הלקוח תוך גילוי מעורבות במהלך העסקים של החברה * עבודה ותקשורת שוטפת מול הגורמים באגף הכספים אצל הלקוח * עבודה שוטפת מול מחלקות הייעוץ והמחלקה המקצועית בנוגע לסוגיות שונות שעלו אצל הלקוח * ניהול העבודה השוטפת בתיקים
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה! אנגלית ברמה גבוהה – חובה. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת תחום ביקורת פנימית מטה מנכ"ל משרה מס' 1869/24 להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בציון משרה מס' 1869/24 מועד אחרון להגשה הינו 5/12/2024 בשעה 23:59 רק פניות מתאימות תענינה *המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף: • בעל תואר ראשון מנהל עסקים ו/או כלכלה ו/או משפטים ו/או חשבונאות ו/או עורך דין ו/או רו"ח עם לפחות 3 שנות ניסיון בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת פנימית בעשר השנים האחרונות ו/או בעל תואר אקדמי עם לפחות 5 שנות ניסיון בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת פנימית בעשר השנים האחרונות • מעל שנתיים ניסיון לפחות בביקורת פנימית בארגונים בעלי היקף פעילות כספית של מעל 500 מיליון ש"ח ומעל ל- 100 עובדים. • שליטה מלאה במערכות OFFICE. יתרונות: • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת במשרד רו"ח, במהלך החמש שנים האחרונות. • ניסיון מגוון בנושאי ביקורת פנימית הכולל ביצוע ביקורת פנימית בשלוש חברות ומעלה. • ניסיון של שנתיים בביצוע ביקורת פנימית ועריכת דוחות ביקורת בתחום התשתיות ו/או בתחומי פעילות החברה, ב- 7 שנים האחרונות. • רו"ח. • תואר שני במשפטים/כלכלה/מנהל עסקים/ביקורת פנימית/מדיניות ציבורית. • ידע וניסיון באיסוף וניתוח נתונים לתחקור מכלים ממוחשבים ומתקדמים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00284
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 139/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה: עובד/ת ביקורת בכיר/ה (מבקר/ת בכיר/ה) עיריית הרצליה – מבקר העירייה כפיפות: מבקר העירייה היקף משרה: 100% מתח דרגות: 40-42 בדירוג המח"ר או בדרוג מקביל תיתכן העסקה בחוזה מיוחד תיאור התפקיד: ביצוע עבודת ביקורת פנימית על פעולות ותחומים בהתאם לעקרונות ולכללי הביקורת הפנימית. · ביצוע ביקורת מול יחידות / תאגידי העירייה וכל גוף עירוני מבוקר, בכל תחומי פעילותם, כפי שיוטל עליו ע"י הממונה, תוך ביצוע בקרה על ביצוען ועל איכותן ולוחות הזמנים · ליווי ופיקוח על מבקרים חיצוניים / יועצי ביקורת חיצוניים בעבודת הביקורת ובקרה על ביצועם, כפי שיוטל עליו ע"י הממונה ועפ"י הנחיותיו · בחינת פעולת מאגרי מידע ונתונים ומערכות ממוחשבות בתחומי הביקורת השונים שבאחריותו לשם הבטחת קיום הוראות כל דין, טוהר מידות, יעילות וחסכון · ניהול והנחייה לעריכת ביקורות בתחומי הביקורת השונים, כפי שיוטל ע"י הממונה · הכנת טיוטה למבוקרים, קבלת התייחסות מבוקרים והכנת דוח מסכם תוך שילוב התייחסות המבוקרים · ריכוז ומעקב אחר תיקון הליקויים שעלו מדוחות הביקורת · טיפול בתלונות הציבור - בירור הפניה מול יחידות / תאגידי העירייה, ניסוח תשובה לפונה, הכנת דוח שנתי לנושא תלונות ציבור · הכנת דו"חות ביקורת - גיבוש דו"ח ביקורת שנתי, כתיבה והכנה של דוחות ביקורת והעברתם לממונה, הפקת דוח שנתי כאמצעי מדיה מגנטית · מעקב אחר תיקון ליקויים (לרבות בכל הפעילויות הכרוכות בהכנת דוח ביקורת שנתי) - הנחייה והפעלה מנהלית ומקצועית של צוות עובדים הכפופים לו, כולל ויסות עבודה, ייזום וקיום פגישות תקופתיות לצורך קבלת עדכון על עמידה בלו"ז ובקרה על איכות העבודה
דרישות:
תנאי סף: השכלה · בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוא עו"ד או רו"ח. עדיפות לבעלי תואר אקדמי באחד או יותר מהתחומים הבאים: כלכלה, משפטים או תואר אקדמי אחר בצירוף לימודי תעודה בביקורת או בעל תואר אקדמי שלו תעודת רו"ח בתוקף או תואר אקדמי שני בביקורת ניסיון מקצועי · ארבע שנות ניסיון לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: מוניציפלי או בקרה או ביקורת · ניסיון מוכח בעריכת ביקורת של שנה אחת לפחות¹ דרישות נוספות עפ"י חוק · יחיד · תושב ישראל · אישור על היעדר הרשעה בעבירה שיש עמה קלון ¹ ניסיון מוכח בביקורת, כהגדרתו בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2009 – ניסיון נדרש ממועמד למשרת מבקר פנים כישורים ודרישות נוספות: · אמינות, יושרה אישית, שמירה על דיסקרטיות · אסרטיביות, מקצועיות, יכולת ניתוח ועיבוד נתונים · יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בלוחות זמנים · שליטה בשפה העברית, כושר ניסוח והבעה בכתב ובע"פ ברמה גבוהה · יכולת עבודה עם קהל ובצוות, תקשורת בינאישית טובה עם מנהלים ועובדים · ייצוגיות, אחריות אישית, קפדנות ודייקנות · יכולת ארגון, תכנון וסדר · שליטה ביישומי office , היכרות עם מערכות מידע, תחקור נתונים · יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות בהתאם לצורך יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה² ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל³ [email protected] עד ליום 12/12/2024. ²על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ³בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
139/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
IDE Technologies is an international technology company engages in provision of water solutions around the world. We are looking to recruit a talented Controller, to join our global finance team. Key Responsibilities: · Significant hands-on responsibilities across all financial aspects of the group's activity · Group's foreign subsidiaries quarterly / annual financial reporting packages. · On-going intercompany transactions monitoring. · Periodic foreign subsidiaries compliance and reporting. · On-going local and foreign taxation including tax reports preparation. · Planning and participating in the annual financial budget process. · Managerial & analysis reports preparation. Location: Kadima
דרישות:
· CPA - a Must · At least 3 years' experience in Big4 - a Must · Proven experience as a Controller in a global industrial company · Proven experience handling complex international tax transactions and transfer pricing · Solid knowledge of IFRS · Due diligence, merger/acquisition & business integration experience · English – full proficiency
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|