דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 49 משרות עבודה בתחום Back Office

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת טלדור בגוף מוביל במודיעין דרוש/ה רפרנט/ית מסלקה

לחברת טלדור בגוף מוביל במודיעין דרוש/ה רפרנט/ית מסלקה

טלדור מערכות

23/11/2024

תיאור תפקיד:
• יישום מערכות ממוחשבות .
• עבודה במערכות סליקה לצורך הטמעה והכרת מערכת .
• מיפוי צרכים והגדרת תהליכים למטרות בקרה, שיפור וייעול.
• ליווי ותמיכה ומתן מענה למשתמשים
• עבודה במשרה מלאה, משרה במודיעין
• דיווח על ממצאי תקלות ורשימת באגים
דרישות:
הנדסאי/ת /תואר ראשון- יתרון
אוריינטציה טכנולוגית – חובה (למשל ע"י קורס, תעודה, ניסיון צבאי, ניסיון תעסוקתי)
ידע בתכנות office ושליטה מלאה ורחבה ב- excel.
יכולת עבודה ולמידה עצמאית
תקשורת בין אישית גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: LM23892
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

8500-פקיד/ת מוסך ברמלה-חובה ניסיון קל בתחום!

8500-פקיד/ת מוסך ברמלה-חובה ניסיון קל בתחום!

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

23/11/2024

תיאור תפקיד:
עבודה כפקיד/ת מוסך ברמלה
א-ה 7-15:30 , פעם/פעמיים בשבוע 8-17:30 ושישי פעם בחודש
פתיחת כרטיסים,הפקדת חשבוניות,מתן שירות פרונטלי וטלפוני
דרישות:
ניסיון קל בתחום
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: שירןפקידה
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט\ית מחלקת ביצוע לארגון גדול בחולון

רפרנט\ית מחלקת ביצוע לארגון גדול בחולון

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Mertens-Malam Team דרוש/ה רפרנט\ית מחלקת ביצוע לחברה מובילה באזור חולון!
במסגרת התפקיד:
מתן שירות ללקוחות, ארגונים ובנקים, טיפול בתקלות ופתרון בעיות ללקוחות.
הזנת נתונים רגישים למערכות, מענה טלפוני ומתן שירות כחלק ממערך מוקד פניות טלפוני.
העבודה במשרה מלאה א'- ה' בשעות הבוקר ושישי פעם בחודש.
דרישות:
ניסייון קודם בשירות לקוחות או בתפקיד דומה - יתרון משמעותי
תקשורת בין אישית טובה, שירותיות, סבלנות ונועם שיחה.
יכולת עמידה בלחצים עקב עומס בפניות בימים מסוימים.
עבודה בצוות (אכפתיות, עזרה)
תואר ראשון – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 29506
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת הזמנות לחטיבת המכירות

מתאמ/ת הזמנות לחטיבת המכירות

MalamTeam2

23/11/2024

תיאור תפקיד:
חברת Malam Team מגייסת מתאמ/ת הזמנות להשתלבות בחטיבת המכירות שלנו.
התפקיד כולל הקלדה והזרמה של חוזי שירות למערכת הפריוריטי, הקמת הזמנות עבור ספקים ויצרנים, מעקב אחר אישור חידושים מהיצרן, הפקת דוחות של מכירות מתוך מערכת הפריוריטי
העבודה במשרה מלאה בין השעות 8:00-17:00, במטה החברה בפתח תקווה.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה כמתאמ/ת הזמנות
ניסיון בעבודה עם מערכת הפריוריטי (ניסיון עם הקלדה של הזמנות / חוזי שירות)
ניסיון ברמה גבוהה עם Excel
יכולת לבצע מספר משימות במקביל
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 531306
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Back Office- משרה חלקרית וזמנית

Back Office- משרה חלקרית וזמנית

גב מערכות מרכז

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול בראשון לציון דרוש/ה איש/ת Back Office למשרה חלקית.
התפקיד כולל תמיכה במערכת משאבי אנוש, מתן מענה לעובדי הארגון, עזרה בסידורי עבודה, תמיכה טכנית בתוכנה והכנת דוחות.
*** משרה חלקית כ- 5-6 שעות עבודה ביום
*** משרה זמנית לכ-4 חודשים
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתמיכה/ Back Office
ניסיון בעבודה עם מערכת משאבי אנוש
שירותיות ויכולת תמיכה במשתמשים
הכרות עם מערכת SAP -יתרון
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: MP 26257
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול

רפרנט/ית תפעול

גטר גרופ

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה רפרנט/ית תפעול לעבודה בפ"ת
התפקיד כולל:
מענה לטלפונים /עבודה מול סוכני השטח , לקוחות הקצה ושאר המחלקות בקבוצה /הקלדת תעודות אספקה וטיפול יומיומי בהזמנות השוטפות/ יכולת בעבודת צוות.
סיוע למנהלי המוצר בנושאים שוטפים שלא קשורים למכירות באופן ישיר.
דרישות:
 אקסל ברמה גבוהה -חובה
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
הכרות עם תוכנות האופיס-חובה
הכרות עם מערכת S-400
שעות עבודה 
א-ד 8:00-17:00
חמישי 8:00-16:00
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה /יכולת עבודה בתנאי לחץ /שליטה מלאה בתוכנות אופיס /יחסי אנוש מעולים/ראש גדול/ראיה מרחבית/מולטי-טאסקינג/זמינות מיידית/
ידע בתוכנת S400 – יתרון!
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה /יכולת עבודה בתנאי לחץ /שליטה מלאה בתוכנות אופיס /יחסי אנוש מעולים/ראש גדול/ראיה מרחבית/מולטי-טאסקינג/זמינות מיידית/
ידע בתוכנת S400 – יתרון!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2767
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושה פקידת שיווק - קיסריה

דרושה פקידת שיווק - קיסריה

חברה דיסקרטית

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת שיווק מזון באזור קיסריה, דרושה פקידת שיווק בעלת ניסיון מוכח בתחום וידע בתוכנת פריורטי.
  • טיפול בלקוחות
  • ביצוע הזמנות , הפקת חשבוניות ללקוחות
  • טיפול בספקים
  • ביצוע הזמנות מספקים , קליטת חשבוניות רכש, ומעקב אחר מלאים.
  • שעות עבודה וימי עבודה א-ה 8:00 - 15:30
דרישות:
  • נדרשת שליטה במערכת פריוריטי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מזכירה למשרד עורכי דין בב.ס.ר פתח תקווה

מזכירה למשרד עורכי דין בב.ס.ר פתח תקווה

כהן-יקולב משרד עו"ד

23/11/2024

תיאור תפקיד:
משרד עורכי דין מוביל בב.ס.ר סיטי בפתח תקווה מחפש מזכירה לעבודה במשרה חלקית עם שעות גמישות, כולל עדיפות לשעות הצהריים והערב. התפקיד כולל ניהול יומן, מענה טלפוני, קבלת קהל וסיוע אדמיניסטרטיבי שוטף. העבודה מתאימה במיוחד למי שמחפשת סביבת עבודה מקצועית ואנרגטית.
דרישות:
  • ניסיון קודם במשרד עורכי דין – יתרון משמעותי
  • ידע בעבודה עם תוכנת "עודכנית" – יתרון
  • אדיבות ושירותיות גבוהה
  • אמינות ומוסר עבודה גבוה
  • יכולת עבודה בסביבה מקצועית ותחת לחץ
  • זמינות למשרה חלקית ושעות גמישות
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית גמל פנסיה

רפרנט/ית גמל פנסיה

Malamteam4

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת מלם גמל ופנסיה, מקבוצת- Malam- Team דרוש/ה רפרנט/ית לתחום- הגמל פנסיה.
המשרה בפתח תקווה.

במסגרת תפקיד:
תפעול קופות גמל במערכות הממוחשבות.
עדכונים/שינויים בקופות הגמל/פנסיה.
עבודת בק אופיס.
עבודה עם דוחות וביצוע בקרות .
היכרות עם עולם הגמל והפנסיה.
דרישות:
שליטה טובה באקסל -חובה
ניסיון קודם בתחום תפעול קופות גמל – יתרון.
ידע והיכרויות מערכות בנקאיות – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 531002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמת קשרי לקוחות / Key Account

דרוש/ה מתאמת קשרי לקוחות / Key Account

מעבדות אלור

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומובילה בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה , דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות (Key Account) לטיפול במגוון משימות מסחריות ואסטרטגיות.
במסגרת התפקיד:
ליווי הלקוח בתהליך ההזמנה מ-א' ועד ת':
טיפול בהזמנות קיימות וחדשות, סיוע בפיתוח מוצרים חדשים ומתן פתרונות מותאמים.
ניהול תקשורת שוטפת מול גורמי החברה לצורך מענה מיטבי ללקוחות.
מעורבות בתהליכים מסחריים וניהול מערכות יחסים אסטרטגיות.
היקף משרה: א'-ה' 8:00-17:00
מיקום : ראש העין
שכר מתגמל
תנאים טובים
דרישות:
נסיון קודם בתפקיד אחראי/ת קשרי לקוחות של 3 שנים לפחות.
יידע ביישומי אופיס בדגש על excel
יכולת ניהול משימות במקביל ועבודה עצמאית.
יכולת עבודה בצוות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1281
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one Taldor מגייסת רכז/ת BILLING למטה החברה בחולון

one Taldor מגייסת רכז/ת BILLING למטה החברה בחולון

טלדור מערכות

23/11/2024

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד:
אישורי שעות נוכחות ועדכון דוחות, הפקת חשבוניות, הפקת דוחות.
עבודה מול ממשקים מרובים – פנים וחוץ ארגוני.
טיפול בנושאי אדמיניסטרציה ובק אופיס.
דרישות:
דרישות:
ניסיון של עד 1-3 שנים בתחום האדמיניסטרציה - חובה !
שליטה טובה ב OFFICE וב EXCEL
תואר ראשון – יתרון
ניסיון בהנהלת חשבונות– יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00080
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת המחלקה המשפטית ומזכירת החברה

דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת המחלקה המשפטית ומזכירת החברה

הבורסה לניירות ערך

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מזכיר/ה למנהלת המחלקה המשפטית ומזכירת החברה 
  • תמיכה וסיוע בתהליכים ארגוניים במחלקה, ובכל פעילות / פרויקט אחר בתחום פעילות המחלקה ובהתאם לצורך העולה בכל עת, 
  • זימון ישיבות הדירקטוריון וועדותיו, הפצת חומרים לדירקטוריונים ולרשות ני"ע, דיווח לרשות ני"ע על החלטות דירקטוריון הנוגעות לשינוי כללי הבורסה, וכן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנהלת המחלקה.
  • התפקיד הינו בכפיפות למנהלת המחלקה המשפטית ודורש דיסקרטיות ויכולת עבודה תחת לחץ.
דרישות:
  • השכלה אקדמית רלבנטית - יתרון משמעותי. עדיפות לבעלי רקע משפטי.
  • לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה. יתרון לניסיון במחלקה משפטית או במזכירות חברה ציבורית.
  • שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
  • יכולת ארגונית וניהולית גבוהה.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
  • דיסקרטיות ושמירה על סודיות.
  • שליטה מלאה בכתב ובע"פ, עברית ואנגלית.
  • יכולת עבודה תחת לחץ, סדר ודיוק בפרטים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3111
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת חדר סריקה

עובד/ת חדר סריקה

מרטנס הופמן מקבוצת Malam Team

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- MalamTeam דרוש/ה עובד/ת חדר סריקה לארגון גדול בתל אביב.
התפקיד כולל מיון והכנת חומר לסריקה, סריקה, הקלדה ומפתוח מסמכים.
* הכנה ומיון – יש להכין את החומר לפני הסריקה. ההכנה כוללת מיון המסמכים לפי סוגים, הוצאת סיכות והפרדה של המסמכים ע"י דף מפריד .
* סריקה – סריקת החומר למערכת
דרישות:
* מיומנות עבודה בסביבה ממוחשבת (חובה) שליטה מלאה במחשב ובתוכנות רלוונטיות , כולל ניסיון
במערכת ניהול מסמכים - IFN יתרון משמעותי
* הקלדה מהירה
* הקפדה על עבודה יסודית, מדויקת ועקבית, זריזות וחריצות
* יכולת עבדה עצמאית ולקיחת יוזמה , לצד יכולת עבודה ושיתוף פעולה כחלק מצוות .
* יחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 31334
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים - זמני לחצי שנה * חיפה*

רכז/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים - זמני לחצי שנה * חיפה*

חבר הון אנושי

23/11/2024

תיאור תפקיד:
לחטיבה הצפונית של חבר הקלטה ותמלול דרוש/ה רכז/ת פרויקט אדמיניסטרטיבי
דרישות:
ידע ב-Excel ו Word - חובה
תקתקנות - חובה
סדר ושיטתיות בעבודה - חובה
המשרה פונה לגברים ונשים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00855
אזור: צפון - חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש /ה נציג שירות עבור מוקד מחקרים בינלאומיים

דרוש /ה נציג שירות עבור מוקד מחקרים בינלאומיים

טלדור BPO

23/11/2024

תיאור תפקיד:
ביצוע שיחות יזומות לבתי הספר לתיאום בחינות
מעקב וטיפול אחר פניות
העברת מידע והסברים
מעקב רישומים של בחינות
עבודה עם מערכת CRM
המשרה בפתח תקווה בימים ראשון עד חמישי
בין השעות 8:00-17:00
**המשרה זמנית עד 06/2025
דרישות:
היכרות עם סביבת office בדגש על excel
יכולת התבטאות בכתב ובעל פה
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: JB-232
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 4 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!