תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK משרה זמנית וחלקית- מתאים לסטודנטים/ות משרה חלקית בהיקף 30% מתן מענה טכני וטיפול בתקלות בגוף ממשלתי עבודה באזור תעשייה מעלה אדומים גמישות בשעות
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית / HELP DESK נכונות לממשרה זמנית וחלקית בהיקף 30%
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
RR 24405
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום המיכשור הרפואי דרוש/ה איש/אשת סיסיטם ותמיכה טכנית. התפקיד כולל הקמה ותחזוקת שרתי החברה, תמיכה וסיוע למשתמשי קצה בארגון (פנימיים בלבד). איתור וטיפול בתקלות מחשוב (תוכנה/חומרה). תמיכה בחיבורים למדפסות, תקשורת ואבטחת מידע. עבודה עם Active Directory בסביבת Microsoft domain וסביבת VMware תפעול Storage של EMC , תפעול מערכות גיבוי.
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים בתחום ה- SYSTEM ניסיון במתן שירות ותמיכה בארגון של לפחות 200 משתמשי קצה. ניסיון בווירטואליזציה - VMWare ניסיון בניהול והגדרות: Active Directory , שליטה בממשק ניהול Exchange עבודה עם מערכות אחסון, סביבת ענן 365 גיבוי ושחזור של שרתי Windows הסמכות MCSA/MCSE - יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם חיבור VPN. 2fa עדיפות ל Fortigate ניסיון בעבודה עם Images. Updates wsus, anti-virus, edr עבודה, שליטה ותמיכה בתוכנות אופיס ומערכות הפעלה 10 rds, windows server , Windows יכולת לעבודה בצוות, למידה עצמית, שירותיות, סבלנות, "ראש גדול". המשרה ממוקמת במשרדים בפתח תקווה, לפעמים תידרש גם הגעה למשרדים בשוהם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3000
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתן תמיכה טכנית במערכות המחשוב, לעובדי החברה-פנים ארגונית.
דרישות:
ניסיון של עד שנתיים בתמיכה טכנית- חובה איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בסיסיות בסביבת Windows הכרות טובה של סביבת Office יכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02356
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, רשת, התקנת מערכות הפעלה ועוד. העבודה במשרה מלאה במשרדי הארגון בחולון.
דרישות:
- שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית מנוסה עם מגוון רחב של תקלות חומרה - ידע וניסיון בActive Direcroty, MS365 - ידע וניסיון בתמיכה בתקלות בציוד קצה (מדפסות, סורקים, חיבורי מחשבים) - ידע וניסיון בתמיכה בתקלות תקשורת - פרוטוקולי תקשורת, הגדרת IP, חיבור מרחוק - בידע וניסיון בפתרון תקלות חומרה ותוכנה קורסים בתחום - יתרון ניסיון צבאי בתחום - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531412
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת איש.ת סיוע ותמיכה לארגון רפואי באזור המרכז! -הפעלת מערכות מחשוב אשר נמצאות בשימוש של המשרד וכן מערכות סיוע ותמיכה. -קבלת קריאות סיוע. -טיפול בתקלות ומנתב לטיפול בעליהמקצוע במידת הצורך. -אחריות לטיפול בתקלות מורכבות ומתמשכות במערכות המחשוב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- במסגרת התפקיד מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת. - טיפול בתקלות חומרה, תוכנה וציוד היקפי. - עבודה בסביבת דומיין ועם אופיס 2016 ו2021. - עבודה עם AD, CITRIX, SCCM, VMWARE וטלפוניה של Avaya - עבודה כחלק מצוות. - מדובר בחברה גלובלית מוכרת - משרה מלאה במשמרת בוקר
דרישות:
- לפחות שנה ניסיון בתפקידי Help Desk - חובה - ידע וניסיון בתקלות חומרה , תוכנה וציוד היקפי - חובה - ניסיון בעבודה בסביבת דומיין - חובה - ידע וניסיון בתמיכה בתקלות אופיס בדגש על 2016 ו-2021 - חובה - ידע וניסיון בתמיכה במערכות הפעלה בדגש על Win10 - חובה - ניסיון בAD , Citirx , Sccm - יתרון - הכרת טלפוניה של Avaya - יתרון - ניסיון בעבודה עם שרתים ו-Vmware - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2832
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה Help Desk תיאור תפקיד: מתן מענה טלפוני כחלק מצוות תמיכה טכנית בארגון. התמיכה בעבור משתמשי פנים. העבודה כוללת תמיכה פרונטלית/טלפונית במערכות הפעלה, Office, מערכות דואר וכו'. נכונות לעבודה במשמרות
דרישות:
ניסיון של שנה בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה. ניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange ניסיון בטיפול בתקלות בסביבת Microsoct ותוכנות Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
30945
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
- לחברה מובילה במרכז הארץ
- משרה חלקית - יומיים שלושה בשבוע מהמשרדים
- מתאימה לסטודנטים בעלי ניסיון של מעל שנתיים בעולמות ה-HELP DESK וה-PC
דרישות:
מעל שנתיים ניסיון בעולמות ה- HELP DESK וה-PC
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-02337
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד: תמיכה שוטפת לכלל משתמשי הרשת הן מצד התוכנה והן מצד החומרה. תחומי אחריות וסמכות: מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב עבודת ממשקים ומתן מענה למחלקות הארגון השונות שליטה ביישום מערכות המידע בארגון
דרישות:
ניסיון במתן שירות למשתמשים בארגון ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה ידע והיכרות במערכת הפעלה windows ויישומי office תעודת הסמכה MCSA/MCSE-יתרון יכולת למידה עצמאית של תהליכים חדשים ומערכות חדשות שירותיות, אחריות, גמישות משימתית ומחשבתית, ראיה מערכתית יוזמה, ראש גדול, תקשורת בינאישית טובה, יכולת הקשבה והבנה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5195
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוהב.ת את תחום מערכות המידע? מחפש.ת את הבית החדש שלך? אם כן, המשרה הזו כנראה בשבילך! ואנחנו? ממש מחכים לך! חברת Malamteam מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים למוקד תמיכת המידע למשרה מלאה ללא ימי שישי או שבת. התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , טיפול ואיתור תקלות במערכת, מעקב אחר הביצוע וכן התנהלות שוטפת אל מלו צוותי הפיתוח וQA. בואו להצטרף לצוות מנצח המקפיד על יחסי בית- עבודה
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית / טכנית. - ניסיון בעבודה מול בסיס הנתונים MS SQL - ניסיון עם מערכות מידע - שירותיות אז איפה כל הקסם קורה? במודיעין מי אנחנו ? מלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה משלבת חדשנות טכנולוגית לצד ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע עם כ-4,500 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כל אחת מהיחידות העסקיות מתמחה בתחומים ייחודיים, ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח. לחברת מלם תים שותפות אסטרטגית עם מרבית היצרנים הבינלאומיים והיא מייצגת מוצרים מובילים בתחומם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע
דרישות:
ניסיון בתחום תמיכה טכנית- חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24035
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת UBTECH מגייסת תומך.ת Help Desk לסוכנות ביטוח מובילה בפתח תקווה. מתן סיוע ומענה ראשוני לתקלות Help Desk. טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי. עבודה צמודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים- התנהלות מול ספקים. מתן שירות לאנשי החברה ותיעדוף משימות תוך מתן שירות איכותי. ניהול בקרה, מעקב ויכולת סגירת טיפולים.
דרישות:
ניסיון קודם במענה ראשוני לתקלות Help Desk – יתרון ניסיון עבודה בסביבת ענן - יתרון אוריינטציה טכנולוגית – חובה היכרות וניסיון בעבודה עם כלי Office 365 אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב אנגלית ברמה גבוהה – חובה יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1869
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת Help Desk למשרה התחלתית בתחום המחשוב לארגון ממשלתי בירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות בסביבתDOMAIN , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, ניהול משתמשים ב – Active Directory, Exchange, בתקלות חומרה, בציוד קצה ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א' – ה' , ללא עבודה בימי שישי !
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, ניהול רשתות, סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- ידע בניהול משתמשים עם Active Directory, בשרתי Exchange, במערכות הפעלה של Windows, בחבילת office365, ברשתות.
- ניסיון של כחצי שנה ומעלה בתפקיד דומה של תמיכה טכנית/ שירות לקוחות (אפשר ניסיון צבאי) – יתרון משמעותי
- נכונות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות לא שגרתיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531070
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Octally מגייסת איש/ת Help Desk לאתר לקוחותיה. במסגרת התפקיד מתן מענה לתקלות רבות, ניהול משתמשים, הרשאות, תקלות רשת ועוד. תפקיד המהווה חלק מצוות גדול ומגובש עם אופציות קידום רבות.
דרישות:
מינימום שנה ניסיון בתחום - חובה רקע טכני חזק - יתרון ניסיון צבאי - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
15376
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|