תיאור תפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי באגף הסייבר, התפקיד כולל: ניהול יומן של מנהלי האגף, קביעת פגישות מול גורמי פנים וחוץ הכנת מצגות הכנת גיליונות חודשיים בנושא סייבר (עבודה מול אחראי מודעות עובדים). בקרה ומעקב אחר ביצוע קורסים של עובדים ארגון אירועי גיבוש ו- Hour happy עבודה מול גורמי חוץ בתחום המודעות עובדים עבודות אדמיניסטרטיבית נוספות ראש גדול ודחיפה לנושאים חדשים עבודה עם מערכת ERP עבודה עם מערכת MOND
דרישות:
ניסיון בניהול יומן של מנהלי האגף, קביעת פגישות מול גורמי פנים וחוץ-חובה ניסיון קודם בעבודה עם מערכת-Monday-חובה ניסיון בעבודה עם מערכת-ERP-חובה הכנת מצגות ב-CANVA תכונות ומיומנויות אישיות נדרשות מבעל התפקיד:יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות כושר ניהול וארגון יכולת לימוד מהירה ואיכותית תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה עצמאית במסגרת הנחיות:מקצועיות, ניהוליות, תקציביות, לוחות זמנים וארגוניות דחיפה לנושאים חדשים ורצון ללמוד כושר ביטוי גבוה ומוכח, בכתב ובע"פ ראייה מערכתית וגמישות מחשבתית מסוגלות למידה אישית וסקרנות יכולת ניהול משא ומתן הופעה ייצוגית בהתאם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
LMO24354
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:- זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
- הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
- לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
- בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
- תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:- תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום אחר קשור.
- ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות:- חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O250224
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת בניה בראשון לציון דרוש\ה אחראי\ת פרוייקטים\PMO תיאור המשרה: עבודה צמודה למנהל הפרויקט ובצוות הפרויקט הכנת דוחות סטטוס, מעקב אחר ביצוע משימות השתתפות בישיבות התכנון והוצאת פרוטוקולים טיפול בהצעות מחיר וכו היקף המשרה: משרה מלאה 8:00-16:00 יש מעט גמישות בשעות קליטה ישירה לחברה! שכר 14000 - 15000 ש"ח ברוטו! תנאים מעולים למתאימים יש חניה!
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בדגש על תחום הפרויקטים - חובה! השכלה תעשייה הנדסה וניהול \הנדסאי\ת בניין - חובה! ידע בעבודה עם כל תוכנות האופיס - חובה! אקבל ברמה טובה מאוד!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49648
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מזכיר/ה למנהל הסיכונים הראשי. תיאור התפקיד: התפקיד כולל ביצוע עבודות משרדיות שוטפות (ניהול יומנים, הערכות לישיבות, טיפול בתשלומים וכו'), הכנת סדרי יום לדירקטוריונים וועדות, סיוע בכתיבת תזכירים, הכנת מצגות, מעקב אחר יישום פרויקטים שונים הנמצאים באחריות המחלקה, עבודה מול גורמים שונים, פנימיים וחיצוניים. כמו כן, סיוע ליחידות ולמדורים השונים השייכים למחלקה. התפקיד הינו בכפיפות למנהל הסיכונים הראשי של הבורסה.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלבנטי - יתרון משמעותי.
- ניסיון מעשי רלבנטי.
- שליטה ביישומי אופיס -,Excel Word ו-Power Point.
- ראיה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית יחד עם יכולת עבודה בצוות.
- יחסי אנוש מצוינים.
- שליטה מלאה בכתב ובע"פ, עברית ואנגלית.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס, ונכונות לביצוע שעות נוספות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3110
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת תפעול אדמיסטרטיבי ומכירות שייצטרף לצוות הדינמי שלנו.
תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי מכירות שלנו תוך מתן תמיכה ברמת פעילות בתחום התפעול. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות:בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי: - תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
- ארגון ותיאום פגישות.
- סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
- פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
בתחום המכירות: - זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
- פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
- מתן תמיכה אדמינסטרטיבית לצוות המכירות של החברה
- תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
כישורים: - תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור - יתרון
- ניסיון מוכח בתפקיד עוזרת/ת פיתוח עסקי או מכירות.
- ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
- מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
- יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
- שליטה ב Microsoft Office ותוכנות CRM.
- יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.
מיומנויות: - חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
- רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
- כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
- חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
- שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
JB-O030324
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית בבני ברק דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת! תיאור התפקיד: אדמיניסטרציה שוטפת, ניהול יומן, הכנת מצגות, הכנת חומרים למכרזים/ מבדקי ISO ,זימונים לפגישות תקציב והגשות טיפול בניירת לרו"ח, דוחות, עבודה מול לקוחות בחו"ל וכו'. תנאים: משרה מלאה בין הימים א-ה בין השעות 8:00-17:00 (מעט גמישות) תנאים מעולים למתאימים: קרן השתלמות , חנייה, סיבוס וכו'
דרישות:
ניסיון כעוזר/ת אישית -חובה שליטה במערכות אופיס - חובה אנגלית ברמה גבוהה- חובהתוכנות אונליין של התאגיד כמו למשל פורטל ערבויות ופורטל פרויקטים-יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49819
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה אדמיניסטרטיבית וסיוע למנהלת הלשכה בכל המטלות המשרדיות בלשכה. מענה טלפוני ופרונטלי לפונים ללשכה וניתובם לגורמים הרלבנטיים. מתן שירות למנהלי ועובדי האגף. סיוע בארגון פרוייקטים מיוחדים. משרה מלאה בין הימים א'-ה' שעות 08:00-16:00. עבודה בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
דרישות:
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית. היכרות עם מערכת windows ויישומי office. ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ויכולת קליטה מהירה של תוכנות חדשות. תודעה שרות גבוהה, ניסיון בעבודת צוות ויחסי אנוש מצויינים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-439
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית בתחום התשתיות דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל . התפקיד כולל: מזכירות וסיוע אדמיניסטרטיבי, תכנון לו"ז וניהול יומן המנכ"ל ועובדי הלשכה. התנהלות מול משרדי ממשלה, לשכות שרים, מנכ"לים, רשויות, גופים ממשלתיים, חברות בינ"ל וכד'. כמו כן, ניסוח ועריכת מיילים, מענה טלפוני וקבלת אורחים. המשרה ממוקמת בת"א.
דרישות:
1. תואר ראשון – חובה 2. לפחות שלוש שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה 3. לפחות שנתיים ניסיון קודם בחברות ו/או ארגונים ציבוריים - חובה 4. שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFICE – חובה 5. שליטה בשפה האנגלית - חובה 6. ניסיון בתוכנתSAP - יתרון התפקיד דורש אסרטיביות, ראש גדול, יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, תעדוף משימות, יכולת עבודה בלחץ, דיסקרטיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
947
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת נדל"ן בת"א מחפשת מנהל/ת חשבונות ועוזר/ת למנהל המחלקה למשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. התפקיד כולל: הנהלת חשבונות לקוחות וספקים יד ימינו וסיוע שוטף למנהל המחלקה בהכנת חומרים ודיווחים הפקת דרישות תשלום והפקה וקליטת חשבוניות תשלומים לרשויות המס ומוסדות טיפול בביטוחים והוצאת נתונים והכנת דוחות וחישובים ב-Excel
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 - חובה ניסיון של לפחות 5 שנים בהנהלת חשבונות מחברה גדולה - חובה ניסיון קודם מחברות בניה/נדל"ן - יתרון משמעותי ידע ב-Excel ברמה גבוהה - חובה ניסיון עם פריוריטי/זיו/סאפ - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8105409
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לתחנת השרות של חברה מובילה בלוד דרוש/ה מזכיר/ה. משרה מלאה משעה 07:30 עד 16:30 יום א' עד ה'. הגדרת התפקיד: ניהול משרד ועזרה לסמנכ"ל הכולל : תאום כניסות רכבים וציוד לתחנת השרות. פתיחת כרטיסי עבודה לעובדי הייצור בתוכנת ניהול ייחודית לחברה. מתן מענה למוסכי שרות במכירת חלקי חילוף לאחזקת רכבי דויד צבאיים, חיוב והפקת חשבונית. ניהול מלאי חלפי האתר כולל שילוח הזמנות באמצעות דואר שליחים. מעקב חובות לקוחות, חיוב עבודות אחזקה מול חברת ענבל או משהב"ט. ניהול מחירונים מול משהב"ט. הזמנת פריטים לעובדי הייצור, דיווח נוכחות עובדי הייצור. שכר חודשי + נסיעות + פנסיה וקרן השתלמות (לאחר תקופה).
דרישות:
ניסיון בתפקיד זהה - חובה. יכולת עבודה במשרה מלאה. יכולת הגעה עצמאית לאזור תעשייה צפוני בלוד. שליטה בתכנות האופיס.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
221591
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|