תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח דרוש/ה עוזר/ת אישית להנהלה בכירה. במסגרת התפקיד: * ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות פנים וחוץ-ארגוניות. * מעקב ובקרה על משימות ופרויקטים, כולל סיכום והפצת דיונים. * טיפול במיילים, הפקת דוחות ומצגות, ותמיכה לוגיסטית. * ניהול קשר עם גורמים חיצוניים, ספקים ולקוחות.
דרישות:
* ניסיון של 2-3 שנים כעוזר/ת אישית להנהלה בכירה - חובה * שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה * ייצוגיות ויכולת תעדוף משימות תחת לחץ - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4343
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מצליחה בבני ברק דרוש/ה עוזרת אישית סביבת עבודה דתית/חרדית ימים א-ה, 08:00-16:00 (גמיש)
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת או מנהל/ת משרד - חובה ניסיון של לפחות 5 שנים בעבודה בחברת נדל"ן יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה, תוך התמודדות עם משימות דינמיות ומאתגרות שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואוריינטציה טכנולוגית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
J-3218
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה מזכיר/ה בלשכת מנכ"ל תחומי אחריות : ניהול יומן הכולל פגישות פנימיות, חיצוניות וישיבות דירקטוריון התנהלות מול גורמים בחברה + חברות הבת בחו"ל + גורמים חיצוניים מתן מענה ללקוחות ועובדי החברה מתן מענה למנכ"ל בנושאי החברה + נושאים אישיים לרבות תשלומים אישיים, ארגון טיסות סיכום פגישות, ישיבות וכתיבת פרוטוקולים. יכולת הבעה ברמה גבוהה בכתב ובעל פה + בשפה האנגלית שמירה על דיסקרטיות, סדר וארגון משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 09:00-18:00 (חמישי עד 17:00)
דרישות:
ידע ב- OFFICE בדגש על אקסל - חובה אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, הבנה ודיבור - חובה אחריות, תקתקנות, מולטיטסקינג, ייצוגיות. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. נכונות למתן מענה טלפוני גם מעבר לשעות העבודה. שירותיות ויחסי אנוש טובים. תפעול ואדמיניסטרציה. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
ניהול יומן ותיאום פגישות למנהל חטיבת טכנולוגיות, תוך תכנון, תיאום ומעקב של לו"ז מורכב ורב משתתפים · ניהול פעילות הלשכה. · עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים של החברה. · אחריות מלאה בארגון וניהול אירועי החטיבה - לרבות טיפול בספקים ובהזמנות. · שעות עבודה 7:30-16:00- לא גמיש , כאשר נדרשת נכונות לש"נ
דרישות:
ניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון דומה – לפחות שנתיים. · ידע ושליטה מלאה בOUTLOOK-, בייחוד בניהול יומן עד לפרטים הקטנים: הקמת זימונים, מעקב אחר קבלת חיווים לפגישות, ניסיון בתיאום פגישות מורכבות של מספר גורמים במקביל וכיו"צ- חובה · שליטה באופיס- וורד, אקסל, PPT · שליטה במערכת SAP -יתרון · אנגלית ברמה טובה מאפייני אישיות : · גישה שירותית וחיובית · יחסי אנוש מצוינים · ייצוגי.ת · דיסקרטי.ת · אינטליגנטי.ת · וורבלי.ת · אחריות אישית וראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת סמנכ"ל לחברה מובילה בראש העין תיאור התפקיד: ניהול משרד ויומן סמנכ"לית החטיבה תוך תכנון, תיאום ומעקב של לו"ז מורכב ורב משתתפים. ריכוז נתונים, חומרים ודיווחים לישיבות, הכנת מצגות, מעקב אחר יישום החלטות ונושאים לטיפול, מתן מענה לפניות המגיעות ללשכה, התנהלות מול ממשקים רבים בחטיבות ובחברות. אחריות כוללת על אירוח גורמים פנימיים וחיצוניים, סיוע ותפעול פעילויות שונות בחטיבה, ניהול שוטף של המשרד ואחריות לחדרי הישיבות. תנאים:משרה מלאה נא לציין ציפיות שכר קרן השתלמות מהיום הראשון + חדר אוכל ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה ניסיון באדמיניסטרציה לבכירים - יתרון שליטה מלאה בתוכנות ה office וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה אנגלית ברמה טובה- יתרון תקשורת בינאישית טובה ותודעת שירות גבוהה יכולת התמודדות טובות עם לחצים וריבוי משימות, לרבות עבודה עצמאית שוטפת דיסקרטיות, יסודיות, סדר וארגון ועצמאות ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49947
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית ומצליחה ביקנעם דרוש/ה מנהל/ת משרד ועוזר/ת אישי/ת למנכל/ית התפקיד כולל: ניהול המשרד, עזרה למנכ"לית בתהליכים משמעותיים מול רשויות, עו"ד, לקוחות אסטרטגים רכש, ניהול יומנים ימים א-ה, 09:00-17:00
דרישות:
ניסיון של לפחות 4 שנים כמנהל/ת משרד ויד ימין למנכל שליטה מלאה באופיס שליטה במיילים אנגלית ברמה טובה - התכתבויות שוטפות מול לקוחות חו"ל שליטה ב SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3231
|
תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח גדולה דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל. במסגרת התפקיד: * ניהול יומן מורכב * עבודה בצמוד למנכ"ל * אדמיניסטרציה שוטפת * אירוח פגישות, כיבוד אוכל וכו
דרישות:
* ניסיון אדמיניסטרטיבי עם בכירים - חובה * תודעת שירות גבוהה וייצוגיות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4254
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Are you an experienced Executive Assistant with a talent for supporting C-suite executives in a dynamic environment? We have the perfect opportunity for you! About the Role We’re looking for a skilled Executive Assistant to support a CEO. In this key role, you'll manage complex calendars, handle meeting requests across multiple time zones, and ensure the CEO is well-prepared for every engagement. You'll also coordinate team meetings, offsite events, and oversee department-specific projects, including travel arrangements and expense reports.
דרישות:
What We’re Looking For Proven Experience: Previous EA experience supporting a CEO or other top executives. Adaptability: Ability to manage multiple priorities and quickly adjust to changes. Organization: Excellent time management, task prioritization, and planning skills. Attention to Detail: High accuracy and thorough follow-through. Proactivity: Anticipate needs, foresee issues, and provide solutions. Communication: Strong written and verbal skills in English and Hebrew. Discretion: High level of confidentiality and professional judgment. Technical Skills: Proficiency with MS Word, Excel, G-Suite, and Zoom. Why Apply? apply to work closely with the CEO in a fast-paced, evolving environment. If you're an organized, proactive professional with a flair for executive support, I want to hear from you! Submit your resume today to apply!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2983
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה שמספקת פתרונות תקשורת באמצעות לווין וסיבים אופטיים אנו מגייסים עוזר.ת אישי.ת ומנהל.ת משרד. עבודה במשרה מלאה בכפיפות למנכ"ל, במשרדי החברה בפתח תקווה, אין עבודה היברידית. התפקיד כולל ניהול יומן וסיוע שוטף למנכ"ל החברה, סיוע מול חברי הנהלת החברה,אחריות על לוגיסטיקה משרדית שוטפת, וסיוע למשאבי אנוש בנושאי רווחה מתנות ואירועים. תחומי אחריות : ניהול מלא של יומן המנכ"ל. טיפול בנסיעות עבודה –הזמנת טיסות, מלונות וויזות. סיוע יומיומי במשימות שוטפות למנכ"ל ולהנהלת החברה ככל שנדרש ניהול תקציב משרדי ועבודה מול ספקי ציוד משרדי, כיבוד, אירועים, ניקיון ועוד אחריות על סידורי חניה, טיפול בדואר נכנס ופיזור דואר לעובדים, קשר עם הנהלת המיתחם אחריות על הזמנת כיבוד ופריטים למטבחונים פתיחת הזמנות רכש מול ספקים וניהול התקציב האדמיניסטרטיבי ניהול חדרי ישיבות קליטת עובדים חדשים, סיוע לרווחת העובדים, סיוע באירועי חברה
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה ועבודה מול מנכ"ל והנהלה- חובה. - ניסיון בניהול יומנים ב-Outlook – חובה. - אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה. - תואר ראשון – יתרון. כישורים אישיים : - עבודה עצמאית עם אחריות אישית גבוהה - יכולת הנעת ממשקים ותקשורת בין-אישית מעולה. - יכולת לעבודה תחת לחץ והתנהלות עפ"י לוח זמנים. - שירותיות, דייקנות, גישה חיובית ונכונות לסיוע -כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3078
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת Meretns – Malam Team דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבית אישית למנכ"לית החברה. תיאור התפקיד: ניהול יומן ותיאום פגישות, סיכומי פגישות ודיונים, הכנת מצגות לישיבות, טיפול במכרזים, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. העבודה במשרה מלאה במשרדים בפתח תקווה שעות עבודה 09:00-18:00
דרישות:
מעל שנתיים ניסיון בתפקיד דומה שליטה באקסל וOFFICE ניסיון בעבודה עם PP וקאנבה תואר ראשון יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32308
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עבודה מול מחשב - שליפת תיקים, הזזה וסחיבת ציוד לעיתים , עבודה הכוללת בק אופיס , ועבודות אדמינסיטרציה .
דרישות:
תעודה בגרות מלאה - חובה . הכרות בתחום האופיס . היקף משרה א'-ה' , 11-19.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
66280
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|