שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת החלפה לחל"ד
חשב/ת החלפה לחל"ד
חשב/ת החלפה לחל"ד
ESR
26/12/2024
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה באירופורט סיטי דרוש/ה חשב/ת מנוסה- החלפה לחל"ד. התפקיד כולל: סגירה חודשית ורבעונית עבור החברות בת. הגשת דוחות לגופים רגולטוריים שונים. ניטור תקציב לעומת ביצועים בפועל. מעקב אחר תזרים מזומנים. שיתוף פעולה עם צוות פיננסים בינלאומי. ניהול שוטף של צוות הנהלת חשבונות.
דרישות:
רואה חשבון מוסמך- חובה ניסיון עבודה מהביג 5- חובה מעל חמש שנות ניסיון בתור חשב/ת מנוסה- חובה ניסיון בעבודה עם חברות גלובליות וציבוריות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מה עושים ביומיום? ניהול פיננסי של מספר לקוחות בתחום האדריכלות וההנדסה. בניית תקציבים, יעדים ובקרה על בסיס ניתוחים כלכליים. תמחור פרויקטים וניתוחי כדאיות, ניהול תזרים מזומנים ויצירת כלים פיננסים תומכי החלטה למנכ"ל.
דרישות:
תואר ראשון בתחום הכלכלה / הנדסה תעשיה וניהול / מנהל עסקים - חובה - ניסיון של לפחות שנה בתחום הכלכלה או בתחום דומה
- שליטה מלאה בתוכנות Office במיוחד Excel
- יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות כלכליים
- יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין-אישית טובה
- נדרשת יכולת עצמאות, אחריות ויכולת הובלת צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת אגף בכפיפות לסמנכ"ל כספים אחריות על הכנת הדוחות הכספיים הרבעוניים והשנתיים של החברה, בהתאם לדין, לכללי חשבונאות מקובלים (IFRS) ולהוראות רשות החברות הממשלתיות. אחריות על יישום תהליך ה sox בחברה. ניהול קשרים עם בנקים/ מוסדות אשראי / רגולטורים. טיפול בביקורות שוטפות מול רשויות המס השונות / ביטוח לאומי. אחריות על הנהלת החשבונות של החברה לרבות התחשבנות מול לקוחות, ספקים וזכיינים, וכן ביצוע תשלומים במועדם לספקים וזכיינים. אחריות על המערכת הכספית הממוכנת של החברה. עבודה ודיווחים מול הממונה על השכר ואחריות על ניהול מערך השכר והכנת משכורות. עבודה מול אקטוארים. עבודה מול משרדי ממשלה ורשויות. עיקרי הליך האיתור:
מונתה ועדת איתור בראשות מנכ"ל החברה. פורסמה הודעה על הליך האיתור במספר עיתונים יומיים בעלי תפוצה ארצית ובאתרי אינטרנט רלבנטיים.
שלבי הליך האיתור:
- בשלב הראשון - ועדת האיתור תבחן את ההצעות שהוגשו ותקבע מי מהמועמדים עמד בתנאי הסף ומי לאו.
- בשלב השני - ועדת האיתור תנקד את המועמדים שעמדו בתנאי הסף בהתאם למסמכי המכרז ולקריטריונים שנקבעו מראש לשלב זה. הניקוד בשלב זה יהווה 60% מהציון הסופי.
- בשלב השלישי –חמשת (5) (או מספר גבוה יותר לפי שיקול דעת הוועדה מנימוקים מיוחדים) המועמדים שיקבלו את הניקוד הגבוה ביותר בשלב השני, יזומנו לריאיון בפני ועדת האיתור. הניקוד בשלב זה יהווה 40% מהציון הסופי. הוועדה תהא רשאית לזמן את המועמדים שימצאו מתאימים לראיון נוסף.
- וועדת האיתור רשאית לשלוח את המועמדים הסופיים למבחני התאמה בחברות השמה. כן רשאית ועדת האיתור לפנות לממליצים (מתוך רשימת הממליצים שפירט המועמד בטופס השאלון) על פי שיקול דעתה. אם תחליט וועדת האיתור לפנות לאנשי קשר או לממליצים שלא פורטו ברשימת הממליצים, תינתן למועמד, אם ביקש לשמור על דיסקרטיות, הודעה על כוונה כזו מראש. אם המועמד יבקש להימנע מפניה לממליצים מסוימים מטעמי דיסקרטיות הוא יתבקש להציע שמות ממליצים אחרים.
תוצאות מבחני התאמה והמלצות ישמשו כלי עזר בידי חברי הועדה לניקוד בשלב הריאיון.
- וועדת האיתור רשאית לפסול, על פי שיקול דעתה, מועמדותו של מועמד במקרה של חשש לניגודי עניינים או למשוא פנים ברמה שאינה מאפשרת מילוי התפקיד, או במקרה של הרשעה בעבירה פלילית או משמעתית או עבירה הקשורה בטוהר המידות או בעבירה שיש עימה קלון, וזאת לאחר שניתנה למועמד אפשרות להישמע בפניה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
במסגרת העדפה מתקנת - יינתן ביטוי הולם, בנסיבות העניין, לייצוגם של שני המינים, תוך מתן דגש מיוחד ליצירת יתר איזון בייצוגן של נשים ובלבד שאם לצורך ביצוע הוראה זו נדרשת העדפת אישה, תינתן עדיפות כאמור אם המועמדים בני שני המינים הם בעלי כישורים דומים. המינוי ותנאי ההעסקה כפופים לאישור דירקטוריון החברה.
דרישות:
תנאי סף מצטברים: להלן תנאי הסף המצטברים: אזרח ישראלי; רואה חשבון מוסמך בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה;
או בעל/ת ניסיון מוכח מצטבר של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בעבודה כמפורט להלן: שנתיים לפחות כמנהל כספים ו/או כחשב בארגון שמחזור הפעילות השנתי שלו 200 מיליון ש"ח ומעלה וניסיון כסניור (לפחות) במשרד רואה חשבון, בניהול תיקי ביקורת של חברות ציבוריות או ממשלתיות או גופים שהיקף ההכנסות של כל אחד מהם 200 מיליון ש"ח ומעלה בשנה, (כך שבסה"כ ניסיון מצטבר של 5 שנים מתוך עשר השנים האחרונות) ניסיון ניהולי של 4 שנים לפחות בניהול בעולמות החשבות והכספים, לרבות ניהול עובדים וספקים חיצוניים באופן ישיר או באופן עקיף. שליטה מלאה בשפה העברית ושליטה טובה מאוד בשפה האנגלית.
קריטריונים לדירוג המועמדים: ניסיון בהכנה ו/או בקרה של דוחות כספיים בהתאם לכללי חשבונאות בינלאומיים (IFRS)
בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח). ניסיון בניהול צוות הנהלת חשבונות (פקודות יומן, תשלומים לספקים, הכנת תזרימי מזומנים, ביצוע התאמות וכד') בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון בבניה והפעלה של מערכות כספים ממוחשבות. בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: עבודה עם מערכת פריוריטי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח). ניסיון בעבודה בסביבה מרובת פרויקטים. בתחומים האמורים יינתן יתרון לעבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון בבדיקה ואישור של חשבונות ספקים בתחומי עבודתה של החברה (קבלנים, מתכננים, מנהלי תכנון וביצוע וכד'). בתחומים האמורים יינתן יתרון ל: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח). ניסיון בניהול מערך השכר. בתחומים האמורים יינתן יתרון: עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח). ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומול רשויות מס . בתחומים האמורים יינתן יתרון: ניסיון בתחום התשתיות והבינוי. ניסיון בעבודה מול הממונה על השכר. עבודה בחברות ציבוריות או ממשלתיות. ניסיון ניהולי בהפעלת עובדים, ספקים, יועצים חיצוניים (לרבות רו"ח). התרשמות מכישורים ומיכולות מקצועיות ומיכולות ניהוליות ומנהיגותיות – לרבות כושר מנהיגות, כושר ארגון, יכולת עבודה בצוות, יכולת ניהול משא ומתן, יוזמה והישגיות, מוטיבציה, יכולת קבלת החלטות. התרשמות אישית מתכונות המועמד והתאמתו לתפקיד.
תנאי העסקה: משרה מלאה, תחילת עבודה מידית. מקום העבודה בחולון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
הגשת מועמדות: הגשת המועמדות תהא באמצעות הגשת טופס "שאלון למילוי על-ידי המועמד לתפקיד מנהל/ת אגף חשבות", בעת לחיצה על "הגשת מועמדות" הנכם/ן מועברים/ות לאתר האינטרנט של חברת "קינן שפי", חברת ההשמה אשר הוסמכה לטפל בתהליך האיתור.
- כשהוא מלא וחתום, בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם להוראות המפורטות בשאלון.
באחריות המועמד לוודא קבלת אישור חוזר במייל כי מסמכי המועמדות נתקבלו.
המועד האחרון להגשת מועמדות: 15.12.2024 בשעה 10:00 מועמדויות שיתקבלו לאחר המועד לא ידונו. כללי:
הבהרות, שינויים ועדכונים להליך זה, אם יהיו, לרבות לעניין המועדים, יופיעו באתר האינטרנט של החברה ובאחריות המועמדים לבדוק טרם הגשת המועמדות האם מופיעות הודעות עדכון הנוגעות להליך. הליך זה אינו מכרז ואינו כפוף לחוק חובת המכרזים והתקנות על פיו. החברה אינה מתחייבת לבחור מועמד כלשהו בתום ההליך ורשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי לבטל את ההליך בכל שלב. מועמדים אשר לא יעמדו בתנאי הסף בשלב הראשון רשאים להגיש ערעור על החלטת הועדה עד שלושה ימי עסקים ממועד קבלת ההודעה על כך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00027
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון תעשייתי חיוני בא.ת. ברקן דרושים למחלקת הנהלת חשבונות עוזר/ת מנהל/ת חשבונות מנהל/ת חשבונות בכיר/ה חשב/ת שכרהתפקיד כולל טיפול ב: פקודות יומן ו הגשה עד למאזןספקים בארץ ובחו"ל - רישום, התאמות, הכנה לתשלום לקוחות - הוצאת חשבוניות, גבייה, קבלת כספים בנקים - רישום, התאמות, הכנת הפקדות כ"א - משכורות, טיפול בביטוחים פנסיונים דיווחים למוסדות ניהול כרטיסי אשראי עבודה מול רואה חשבון , כפיפות למנכ"ל
דרישות:
זמינות מיידית, עדיפות למגורים באיזור אריאלניסיון בהנהלת חשבונות עצמאית עד מאזן פריורטי וexcel - חובה אנגלית ברמה טובה שליטה בחוקי שכר **העבודה באיזור התעשייה ברקן**ידע בהכנת משכורות-חובה תעודת הנהלת חשבונות רצוי סוג-3 ראש גדול, אסרטיביות, חריצות, יחסי אנוש מעולים, סדר ויכולת קליטה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00017
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
|
תיאור תפקיד:
The Finance and Operations Administrator will work closely with the Founder, CEO, and CFO team to ensure that Israel 365’s finances are well organized and efficient. The Finance and Operations Administrator must possess a strong understanding of office administration and daily financial operations, and should be able to provide Israel 365 with the financial acumen to manage intricate tasks and processes that are unique to Israel 365. This person will be able to appreciate the company’s big picture and will also be able to pay close attention to small details to ensure financial stability. Responsibilities: Manage accounts payable and receivable, including proper recording and cash application, and management of outstanding bills and invoices. AR/AP and other financial reporting. Organize daily company cash flow management and assist with reporting. Bank account management, and general oversight. Budgeting, reporting, and bookkeeping support as needed. Financial administration and both external and internal email communication. Liaison between corporate management team and financial support team Assist and guide in building out corporate P&L plans with partnership from management team
דרישות:
Requirements: 3-5 years experience with office administration and financial management. 3-5 years experience with accounts payable/receivable for small-midsized company. Familiar with financial software such as Quickbooks Ability to work both independently and as part of a team. A people-person who is able to work well with vendors and staff alike. Native level English and Strong Hebrew.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
721117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אופנה בצמיחה ובפריסה ארצית מנהל/ת כספים להובלת הפעילות הפיננסית בקבוצה. התפקיד מדווח מנכ"ל מחפשים מנהל/ת כספים עם יכולות גבוהות בבניית תשתית פיננסית בתחום החשבונאי. הזדמנות נהדרת לצמוח עם החברה. מהות התפקיד: ניהול מערך הכספים בחברה. ניהול תזרים המזומנים. אחריות למדיניות האשראי בחברה. בניית תקציב ותוכנית עבודה. ניהול מחלקת הנהלת חשבונות. בקרה על תשלומי שכר לעובדים וספקים. ניהול וליווי צוות הנהלת חשבונות. מיקום- אזור פרדס חנה.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת-חובה ניסיון מוכח של 5 שנים לפחות בתפקידי ניהול כספים מחברות בתחומי אופנה/קמעונאות/מוצרי צריכה- חובה! ניסיון בפריוריטי- חובה. רקע והבנה מעמיקה בתחום החשבונאי. ניסיון בניהול והובלת צוות הנהלת חשבונות- חובה. שליטה מלאה באקסל-חובה. נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00340
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד שכולל עבודה גלובלית מול חברת האם שלנו בארה"ב וחברות הבנות שלנו ברחבי העולם. תיאור התפקיד:- סיוע בהכנת דוחות כספיים תקופתיים, ניתוח מגמות ושינויים
- סיוע בנושא המיסוי בחברה, כולל דו"ח מס שנתי
- הובלת פרויקטים ומשימות מול ממשקים בקבוצה
- אחריות על ביצוע תהליכי SOX
- עבודה מול רו"ח חיצוני
- עבודה מול חברות הבנות בחו"ל וחברת האם בארה"ב
- לקיחת חלק בפרויקטים חוצי ארגון עם ממשקים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
- רו"ח מוסמך/ת – חובה
- ניסיון כרו"ח ב BIG 4 – חובה
- ניסיון כעוזר/ת חשב בחברה תעשייתית– יתרון
- ניסיון מחברה גלובלית- יתרון
- אקסל ברמה גבוהה- חובה
- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור)- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת
חשב/ת
חשב/ת
מגייסת
26/12/2024
תיאור תפקיד:
לחברה ישראלית, ציבורית, העוסקת בהשקעה והקמה של פרויקטים בתחום האנרגיה אנחנו מגייסות חשב/ת להצטרף למחלקת הכספים שלה. התפקיד כולל: - דיווחים ניהוליים שוטפים. - דוחות רבעוניים ושנתיים. - בניית תקציב וניתוח תקציב מול ביצוע בשוטף. - דוחות מס. - עבודה במחלקת הכספים ודיווח לCFO ולVP FINANCE. - ניהול תזרים מזומנים ועבודה שוטפת מול הבנק. - ניהול מקצועי של הנה"ח משרה מלאה בתל אביב
דרישות:
ניסיון כחשב בחברה ציבורית - חובה רו"ח – חובה. התמחות מאחת מהפירמות המובילות- יתרון משמעותי. מיומנות גבוהה מאוד באקסל. אנגלית ברמה מצויינת. ראש גדול, יכולת עבודה עצמאית. דייקנות, יסודיות וירידה לפרטים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-3074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית משגשגת בירושלים דרוש/ה חשב/ת. לעבודה במחלקת הכספים ובכפיפות למנהל הכספים, לתפקיד מגוון ומקצועי. אחריות מא' ועד ת' על כל מערך הדוחות, ניהול בקרה תקציבית ותחזיות עבור כלל תקציבי החברה - הכנסות, הוצאות והשקעות ניהול צוות הנהלת חשבונות דיווחים להנהלת החברה עבודה מול רו"ח חיצוני בתהליכי ביקורת סביבת עבודה אנושית, מקצועית ומעולה תנאי עבודה מעולים למתאימים/ות המשרה בירושלים
דרישות:
רו"ח לאחר התמחות - חובה ניסיון של תפקיד ע.חשב - יתרון משמעותי ניסיון בתחומי כלכלה/אנליזה/תמחיר בחברה תעשייתית/מוצרי צריכה ניסיון בבניית תקציב וביצוע בקרה תקציבית - יתרון ראייה עסקית רחבה וכישורים אנליטיים ברמה גבוהה יכולת תפקוד בתנאי לחץ וריבוי משימות תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים תנאים מעולים למתאימים/ות משרה של 8 שעות, יום עבודה אחד בשבוע מהבית מיומנויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2951
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק הממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2/3 להצטרפות לצוות הנהלת חשבונות. התפקיד כולל : הנהלת חשבונות עד מאזן ודורש ניסיון קודם בפריוריטי ואנגלית ברמה טובה.
דרישות:
הכשרת הנהלת חשבונות סוג 2/3 - חובה ניסיון של לפחות 4 שנים כמנהל/ת חשבונות בצוות ניסיון בפריוריטי -חובה אנגלית ברמה גבוהה נכונות לעבודה כחלק מצוות נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
870680
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Bookkeeper maintain financial records, process accounts payable and receivable by posting information to the Priority accounting system, manage invoices and tax payments, reconciles accounts to ensure their accuracy and oversee bank reconciliations on a weekly basis and cash disbursements. The position takes responsibility over the payroll process; preparing, analyzing, submitting, recording and reporting the salary and related expenses. Various tasks performed: 1. Payments process 2. Month closing tasks 3. Prepare monthly cash flow planning, oversee and manage cash balances and requirements accordingly 4. Ensure that receivables are collected promptly 5. Comply with local, state, and federal government reporting requirement 6. Maintain the chart of accounts 7. Maintain the petty cash fund 8. Payroll
דרישות:
● Certified Bookkeeper (Type 3 or higher) ● Certified Payroll Accountant and/or Certified Payroll Professional ● 5 years of bookkeeping experience, Hi Tech Company – must ● 3 year Experience in payroll ● Solid working knowledge of payroll, including payroll tax, Social insurance and compliance. ● English at an advanced level (both spoken and written) ● Experience with ERP systems – must (Priority – advantage) ● Experience with Payroll software – must (‘Dokka’ – advantage) ● Basic skills in Microsoft Excel – must ● Ability to work independently in accordance with established policies and regulations ● Able to work in a fast-paced environment, ability to prioritize workload ● Diligent and methodic
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת כספים ניסיון בתעשייה ניהול מחלקת הכספים (הנה"ח, שכר, גביה, כלכלי) ניהול כל תחומי הנהח"ש עד רמת מאזן סיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוחים כלכליים דוחות חודשיים, כולל הפרשות והתאמות הכנת דוחות כספיים תקופתיים ושנתיים ניהול ובקרת תקציב ניתוח וניהול תזרים שדרוג המערכת הממוחשבת
דרישות:
השכלה כרואה/ת חשבון מוסמך/ת ניסיון קודם בתפקיד במפעל ייצרני/תעשייתי ניסיון בניהול צוות מנהלות חשבונות גביה שכר וכו' אקסל ברמה גבוהה/הכנת דוחות ניסיון בסיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוח כלכלי שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2260
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
סמנכ"ל/ית כספים ניסיון בתעשייה ניהול מחלקת הכספים (הנה"ח, שכר, גביה, כלכלי) ניהול כל תחומי הנהח"ש עד רמת מאזן סיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוחים כלכליים דוחות חודשיים, כולל הפרשות והתאמות הכנת דוחות כספיים תקופתיים ושנתיים ניהול ובקרת תקציב ניתוח וניהול תזרים שדרוג המערכת הממוחשבת
דרישות:
השכלה כרואה/ת חשבון מוסמך/ת ניסיון קודם בתפקיד במפעל ייצרני/תעשייתי ניסיון בניהול צוות מנהלות חשבונות גביה שכר וכו' אקסל ברמה גבוהה/הכנת דוחות ניסיון בסיוע למנכ"ל בקבלת החלטות עסקיות על בסיס ניתוח כלכלי שליטה בתוכנות הנהלת חשבונות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2260
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 188/2024 בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979, מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן: דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת ספקים מינהל כספי – אגף חשבות העירייה כפיפות: מנהלת אגף חשבות העירייה ו/או מי מטעמה היקף משרה: 100% מתח דרגות: 40-42 בדירוג המח"ר , תיתכן העסקה בחוזה מיוחד תיאור התפקיד: · הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום אחריות המחלקה · ניהול צוות עובדים במחלקה ופיקוח על העבודה השוטפת · ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים · אחריות לבדיקת חשבונות קבלנים, ספקים ונותני שירותים ולאישורם · אחריות לתשלום לספקים, נותני שירותים וזכאים שונים · מתן מענה לספקי העירייה בנושא תשלומים · רישום ותשלום חשבוניות ספקים · הכנת חומר לסגירת הדוח הכספי · הכנת תשלומים בפקודות יומן · אחריות על רישום ודיווח למוסדות המס השונים · ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרש עפ"י הוראות הממונה
דרישות:
תנאי סף: · תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר על ידי המל"ג, או שקיבל הכרה מאגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה או תעודת רואה חשבון בתוקף · ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי מתוכן שנת ניסיון אחת לפחות בהנהלת חשבונות (אין הכרח בתעודת הנהלת חשבונות) ו/או בביקורת דוחות כספיים כישורים ודרישות נוספות: · ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון · קורס הנהלת חשבונות סוג 3 – יתרון · ייצוגיות, אחריות אישית ואמינות · קפדנות, דייקנות, אמינות ואחריות · יכולת ארגון, תכנון וסדר · שליטה ביישומי office בדגש על Excel, יכולת עבודה ושימוש במערכות ממוחשבות מגוונות · יכולת תעדוף וטיפול במספר נושאים במקביל · יכולת ביצוע משימות בתנאי לחץ ועמידה בלוחות זמנים · אדיבות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות · יכולת ונכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות בהתאם לצורך יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה, במייל² [email protected] עד ליום 02/01/2025. ¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש, ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה ²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה, יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר). - הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה. - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים. - תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת. - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. - מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים. - על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים - בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
188/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|