תיאור תפקיד:
ליחידת הקמפיינים באירגון מוביל במרכז דרוש/ה data analyst מנוסה. התפקיד כולל בניית קמפיינים ומסעות לקוח מטורגטים רב ערוציים ופרסונליים - אפיון עסקי, שימוש בנתוני dwh , בניית הקמפיינים והמסעות במערכת וניתוח אפקטיביות. עבודה היברידית - יום מהבית בשבוע ו4 ימים במשרדים חדשים. משרדים חדישים כאשר קיים חדר כושר לעובדים/ות ותנאים נוספים מעולים.
דרישות:
- תואר אקדמאי במקצועות הריאליים (בהנדסת תעשייה וניהול / כלכלה/ סטטיסטיקה) או ניסיון קודם בדאטה ואנליטיקה - חובה - היכרות מעמיקה עם אקסל - חובה - ניסיון עבודה עם SQL – חובה ניסיון בעולם הבנקאות - יתרון משמעותי ניסיון במערכות Unica, Acoustic - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1737
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים Social Media Manager מנוסה לניהול שוטף של פעילות המדיה החברתית עבור מגוון לקוחות מתחומים שונים בסוכנות דיגיטל מובילה. התפקיד דורש יכולת ניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם כחלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית של הלקוחות, ניהול קמפיינים אורגניים וממומנים, יצירת תכנים יצירתיים וחדשניים, והתאמה אישית של הקמפיינים ליעדים העסקיים של כל לקוח.. תחומי אחריות: - ניהול שוטף של עמודי פייסבוק ואינסטגרם עבור מספר לקוחות במקביל, כולל יצירת פוסטים, סטוריז ותוכן ויזואלי. - פיתוח והוצאה לפועל של אסטרטגיות סושיאל מדיה המתאימות למטרות של כל לקוח. - ניטור ואנליזה של ביצועי הקמפיינים תוך שימוש בכלים מתקדמים לצורך אופטימיזציה ושיפור מתמיד. - עבודה צמודה עם צוותי התוכן, העיצוב והאסטרטגיה בסוכנות ליצירת תכנים ומסרים מדויקים ומותאמים אישית לכל לקוח.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד סושיאל מדיה מנג'ר במשרדי פרסום, סוכנויות דיגיטל בינוניות ומעלה, או בארגונים עסקיים. - שליטה מלאה בניהול עמודי פייסבוק ואינסטגרם – כולל יצירת תוכן, ניהול קמפיינים ושימוש בכלי אנליטיקס. - יתרון לניסיון בניהול פעילות בטיק טוק. - הבנה עמוקה באסטרטגיות סושיאל מדיה ושיווק דיגיטל- יכולות תקשורת גבוהות,
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3760
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
מכירות ושיווק למגזר הביטחוני מכירות תוכנה בהיקפים משמעותיים הובלת כל תהליך המכירה יצירת קשרים חדשים קידום פעילויות שוטפות ואבטחת פרויקטי פיתוח, תוך התמקדות בהגדלת הזדמנויות עסקיות בשוק הביטחוני המקומי. עבודה בשיתוף פעולה הדוק ואינטנסיבי עם ארגונים ביטחוניים
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים במכירות תוכנה עם רקורד מוכח בעבודה מול גורמי ביטחון ותעשיות ביטחוניות או איש/ת קבע לשעבר בעל/ת ניסיון בעבודה ורקע טכנולוגי בתוכנה שמעוניין לעבור לתפקיד מכירות ושיווק בתעשייה הביטחונית. אוריינטציה מסחרית והבנה מעמיקה של תהליכי שיווק ומכירה בתעשייה הביטחונית יכולת לבנות קשרים עם לקוחות אסטרטגיים ולהוביל תהליכי מכירה מורכבים. חשיבה טכנולוגית והבנה של מערכות תוכנה ושירותים טכנולוגיים, עם יכולת לזהות פתרונות מותאמים לצרכי הלקוח.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18752
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Are you the one who can spot opportunities before others do? Do you thrive on building connections and closing deals? If you're looking to make a significant impact in the world of branding and creative solutions, we want you on our team as a Sales Executive. Here at Awesome, we create creative brands and digital products, and we are looking for someone who shares our excitement for innovation and excellence. Your Role: - Engage with Potential Clients: Be the first point of contact for incoming leads. Understand their needs and introduce them to our world-class branding services.
- Meetings: Participate in sales pitches and meetings with potential clients to gain a deeper understanding of their needs and create action items before writing proposals.
- Proposal Writing: Craft detailed, persuasive price proposals that align with client needs and showcase our capabilities with ease and proper English.
- Negotiation and Closing: Navigate negotiations with grace and close deals.
Work Environment: - Hybrid Model: This role offers a hybrid working model, combining both office-based (Tel Aviv) and remote work to provide flexibility and balance. - Half Term: The position is on a half-term basis, offering a structured yet flexible schedule.
דרישות:
You Are: - A Natural Communicator: You have a way with words and can easily engage others in conversation, both spoken and written, with fluent English and Hebrew. Proactive and Enthusiastic: You're always one step ahead, ready to seize opportunities and take initiative.
- Detail-Oriented: You understand that the little things matter and you work hard to get them right. Confident: You can hold your own in meetings and presentations, conveying our ideas clearly and persuasively.
- Quick Learner: You can quickly understand new concepts and technologies, adapting to different client needs and industries.
- Emotionally Intelligent: You can read between the lines and understand the underlying motivations of clients.
You Might Have: - Relevant Experience: Prior experience in sales or business development is a big plus. - A Flair for Creativity: You appreciate the nuances of branding and can think outside the box. Tech Savvy: Familiarity with digital tools and platforms that enhance sales processes.
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00440
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ל-Schindler- Your Finance Team המתמחה בניהול פיננסי לחברות הייטק וסטארט אפ דרוש/ה אחראי פתוח עסקי שיווק ומכירות לתפקיד התחלתי
- במסגרת התפקיד יצירת קשרים עם שחקנים מרכזיים באקוסיסטם הישראלי, בין היתר עם חברות STRAT UP , אקסלקטורים, קרנות הון, שותפים עסקיים וכול' , פיתוח חיבורים בין יזמים – משקיעים -נותני שירותים, ייזום פעולות לקידום מעגלי שיווק ומכירה והבאת לידים איכותיים, ארגון אירועים ועבודת סורסינג אינטנסיבית
- המשרה לתקופה של חצי שנה עם אופציה להארכה/ משרדי החברה בפתח תקווה/ אפשרות לעבודה היברידית
דרישות:
- היכרות עם עולם היזמות /סטארט-אפים / קרנות /אקסלרטורים – יתרון משמעותי
- רקע במכירות ופתוח עסקי בעולם ה- TECH - יתרון משמעותי
- בעל/ת יכולת ליזום ולפתח קשרים ולייצר לידיים איכותיים
- עצמאי/ת, ראש גדול, בעל/ת יכולות בינאישיות גבוהות, יכולת ורבלית ואוריינטציה מכירתית
- יכולת ארגון ותכנון אירועים
- שליטה ברשתות חברתיות וידע בעבודה עם מאגרי נתונים.
- כושר הבעה מעולה בעל פה ובכתב, בעברית ובאנגלית - חובה
- התפקיד כולל השתתפות באירועים, כנסים ומיט-אפים
- בוגר/ת תואר ראשון - חובה
- ניידות – חובה
- המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קורות חיים ל - [email protected]
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00067
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על ניהול תקציבים והגדלת הרווחיות והמכירות של המוצרים בקטגוריה עליה אמון. • קידום המותג ע"י שיפור מתמיד של יסודות המכירה – נפיצות, קד"מ, בניית תוכנית עבודה שנתית בערוצי הסחר השונים, בדיקות נראות, טיפול בכל האלמנטים התומכים במוצר בנקודת המכירה או ממשקי המכירה. • בניית קשרי עבודה עם לקוחות בשוק הרלוונטי, ובניית תכניות לגידול המכירות בהתאם- בניית תכניות שנתיות, השקת מוצרים חדשים, יצירת שיתופי פעולה • זיהוי הזדמנויות הן בשוק המוסדי והן בשוק הקמעונאי להגדלת ביצועי המותג • ניהול תהליכי העבודה מול מערכי המטה והתפעול של דיפלומט • ניהול תהליכי עבודה מול הספק- בניית תכניות בהתאם לאסטרטגיה, עדכון שוטף, בניית תחזיות והזמנות מוצרים.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. •ניסיון רלוונטי של לפחות שלוש שנים במכירות מוצרי צריכה תחום המוסדי, ניסיון נוסף בשוק הקמעונאי יתרון, באחד או יותר מתחומים הבאים: .ניהול פיתוח עסקים ברשת (KAM). .טרייד מרקטינג. • יכולת סחר מוכחת. • אנגלית ברמה טובה. • כישורים בינאישיים מעולים, יכולת אנליטית גבוהה, יכולת זיהוי הזדמנויות והשגת יעדים, יצירתיות ויכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה בצוות. • שליטה מעולה בתוכנות ה- Office (ניסיון ב- SAP – יתרון).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
172465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללת הייטק בינלאומית מובילה דרוש/ה איש/ת תוכן & סושיאל אנחנו מחפשים את הכוכב/ת הבא/ה שלנו לניהול התוכן והסושיאל מה תעשו אצלנו?- הובלת אסטרטגיה דיגיטלית וניהול שוטף של נכסים דיגיטליים, כולל פייסבוק, אינסטגרם,
טיקטוק, לינקדאין, יוטיוב - שימוש בכלי AI מתקדמים ליצירת תוכן חדשני ומותאם קהלים
- כתיבת תסריטים וקריאייטיבים לקמפיינים ממומנים שמביאים תוצאות
- יצירת תוכן איכותי לכתבות, מאמרים, אתרי אינטרנט, סילבוסים, אימייל מרקטינג, דפי נחיתה וחומרים שיווקיים נוספים.
דרישות:
- תשוקה אמיתית ליצירה וחשיבה מחוץ לקופסה
- יכולת לעבוד תחת לחץ ולעבוד בצורה עצמאית ובשיתוף פעולה עם צוות
- ניסיון מוכח בכתיבה ועריכת תוכן מעולה
- היכרות מעמיקה עם ניהול סושיאל מדיה: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד
- לפחות שנה ניסיון בשיווק דיגיטלי בדגש על סושיאל
- תואר ראשון בתקשורת או הסמכה מקצועית רלוונטית – יתרון
- רקע בעולם הטכנולוגיה – יתרון.
עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבורסה ברמת גן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללת הייטק בינלאומית מובילה דרוש/ה איש/ת תוכן & סושיאל אנחנו מחפשים את הכוכב/ת הבא/ה שלנו לניהול התוכן והסושיאל מה תעשו אצלנו?- הובלת אסטרטגיה דיגיטלית וניהול שוטף של נכסים דיגיטליים, כולל פייסבוק, אינסטגרם,
טיקטוק, לינקדאין, יוטיוב - שימוש בכלי AI מתקדמים ליצירת תוכן חדשני ומותאם קהלים
- כתיבת תסריטים וקריאייטיבים לקמפיינים ממומנים שמביאים תוצאות
- יצירת תוכן איכותי לכתבות, מאמרים, אתרי אינטרנט, סילבוסים, אימייל מרקטינג, דפי נחיתה וחומרים שיווקיים נוספים.
דרישות:
- תשוקה אמיתית ליצירה וחשיבה מחוץ לקופסה
- יכולת לעבוד תחת לחץ ולעבוד בצורה עצמאית ובשיתוף פעולה עם צוות
- ניסיון מוכח בכתיבה ועריכת תוכן מעולה
- היכרות מעמיקה עם ניהול סושיאל מדיה: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד
- לפחות שנה ניסיון בשיווק דיגיטלי בדגש על סושיאל
- תואר ראשון בתקשורת או הסמכה מקצועית רלוונטית – יתרון
- רקע בעולם הטכנולוגיה – יתרון.
עבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבורסה ברמת גן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1236
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנליסט/ית ומנהל/ת פרויקטים עסקי - לחברת FMCG מובילה בתחומה כפיפות למנהל פעילות עסקית - אזור השרון הצפוני מטרת התפקיד: ביצוע ניתוחים והסקת מסקנות לטובת שיפור התוצאות העסקיות של החברה ועמידה ביעדיה, מעורבות בניהול הפעילות המסחרית השוטפת של החברה, ניהול עקיף של צוות מקדמי הנראות הכולל בקרה וייעול תהליכים סנכרון כלל הפעילות העסקית של החברה למול חברת האם ולקוחות החברה
דרישות:
דרישות התפקיד תואר ראשון בכלכלה או תעשיה וניהול שליטה אבסולוטית באקסל (Excel Power Query, , Power Pivot) ופונקציות מורכבות שליטה ב power point שליטה גבוהה באנגלית יכולות ניהול ועבודה במבנה מטריציוני מול יכולת עבודה עצמית ראש גדול ,דייקנות ,ירידה לפרטים, יצירתיות יכולת אנליטית ומחשבתית יכולת התנהלות מול מגוון ממשקים ובריבוי משימות היכרות עם מערכות סאפ- יתרון ניסיון בתפקיד דומה מחברה דומה - יתרון
משרה מלאה: 70% משרד, 30% שטח סקרנות, יכולות מולטיטסקינג גבוהות, ראיה מערכתית, הבנה בניהול ויצירת תהליכים, אסרטיביות, עמידה בלחצים, הנעה עצמית ויחסי אנוש מצויינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון לתחום חימוש אווירי דרוש.ה מנהל.ת שיווק ופיתוח עסקי במסגרת התפקיד: ייזום, איתור וקידום הזדמנויות עסקיות, הבאת הזמנות חדשות מקרב לקוחות בארץ ובחו"ל יצירת שותפויות עסקיות חדשות ושמירה / חיזוק הקשרים עם לקוחות ושותפים עסקיים קיימים מענה למכרזים ללקוחות בארץ ובחו"ל: הכנה והובלת הצעות מחיר עבודה אינטגרטיבית ומתואמת מול גורמים רבים בחברה לרבות השיווק המרכזי, גופי ההנדסה וגוף המכירות
דרישות:
ניסיון מעל 5 שנים בשיווק או פיתוח עסקי, מול גופי ממשל ורכש בארץ ובחו"ל רקע מבצעי כאיש צוות אוויר - חובה תואר ראשון - חובה, תואר שני - יתרון אנגלית ברמה גבוהה - חובה יחסי אנוש ותקשורת בין אישית גבוהה יכולת נכונות לעבודה מאומצת ונסיעות לחו"ל *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
70073396
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול מערכת דיוור ורישום למכון למדיניות ואסטרטגיה וכנס הרצליה ( IPS ) באוניברסיטת רייכמן בהרצליה המכון למדיניות ואסטרטגיה - הבית של סדרת כנסי הרצליה, עוסק באסטרטגיה לאומית של ישראל. המכון פועל תחת המסגרת האקדמית של אוניברסיטת רייכמן ומקיים ימי עיון, מסגרות דיון מיוחדות, צוותי חשיבה, סימולציות ואת כנס הרצליה השנתי. בנוסף, מפרסם המכון בקביעות מאמרים, ניירות עמדה, סיכומי תובנות והמלצות מכנסים, ומקיים תדריכים, סקירות וראיונות באמצעי התקשורת. למכון דרוש/ה אחראי/ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפעול שוטף של מערכת הדיוור האלקטרונית (קהילת המינויים של המכון), תחזוקה וטיוב. ריכוז תהליך ומעקב רישום מוזמנים לאירועים אותם מקיים המכון במשך השנה וספציפית לכנס הרצליה השנתי. הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. העבודה ברובה הינה משרדית ומעת לעת באירועים וכנסים. תיאור התפקיד: • ריכוז מסד הנתונים של המכון באמצעות מערכת (CRM) , הכולל תחזוקה שוטפת של קהילת המינויים והרחבתה, במטרה למקסם את פרסומי ואירועי המכון לקהלים שונים. • הכנת אתרי הרישום לכנס הרצליה ולאירועי המכון. • ניהול מוזמנים ומערך הרישום לכנס הרצליה השנתי. כולל עבודה ישירה מול מוזמנים והמחלקות השונות באוניברסיטה. בקצה תהליך הרישום - מתן שירות וניהול בפועל את דלפקי הרישום בכנס הרצליה. • הכנה ושליחה של דיוור באמצעות מערכת הפצה ייעודית. • ביצוע בקרה והכנת דוחות נתונים לאחר הפצה. ולאחר הכנסים. • עבודה במשרה מלאה, איוש מיידי.
דרישות:
• יכולות טכניות בתחומי המחשב - אקסל ברמה טובה מאד • יכולת אנליסטית - סיכום וניתוח נתונים באקסל • יסודיות ודייקנות בעבודה על מסד נתונים רחב • יכולת תכנון - הכנה של תוכניות עבודה ויישומן, ביצוע בקרה ובדיקת אפקטיביות • ידע בסיסי בעיצוב גרפי – יתרון • ניסיון בתפעול מערכות דיוור ורישום מקוון - יתרון • עניין והבנה בתחומי המדיניות והאסטרטגיה - יתרון • יחסי אנוש טובים, נמרצות, מסירות, בתקופות עומס – גמישות ומוכנות לשעות נוספות - חובה • אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-431
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה וותיקה ומובילה בבעלות גופים ציבוריים באזור המרכז, שעוסקת בעולמות הנדל"ן המניב, מחפשת סמנכ"ל מכירות ושיווק מנוסה ודינמי להובלת צוות המכירות והשיווק בחברה:
· ניהול כולל של כל פעילות המכירות והשיווק של החברה עם צוות של 4 עובדים. · פיתוח אסטרטגיות שיווק ומכירה יעילות · גיוס לקוחות חדשים ושמירה על קשרי לקוחות קיימים · ניהול משא ומתן מורכבים · ייצוג החברה בתקשורת , בכנסים ואירועים מקצועיים · עבודה בצמוד לצוותים נוספים בחברה, כולל כספים, תפעול ומשאבי אנוש. · ניהול צוות דינמי ומקצועי
דרישות:
· ניסיון ניהולי מוכח של 5+ שנים בתחום השיווק והמכירות של נדל"ן מניב. · יכולת מוכחת לגיוס לקוחות ושמירה על קשרי לקוחות · יכולת כתיבה וקריאת חוזים · מיומנויות ניהול משא ומתן גבוהות · כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב · היכרות מעמיקה עם עולם המתווכים · ניסיון בהעברת הרצאות בכנסים ואירועים · אנרגטיות, מוטיבציה גבוהה, רעב ויכולת עבודה עצמאית · גישה חיובית ויכולת עבודה בצוות · אוריינטציה טכנולוג תומכת מכירות . · תואר ראשון בשיווק , משפטים , תעשייה וניהול , ניהול ציבורי , מנהל עסקים או כל תואר רלוונטי אחר.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00241
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים מנהל/ת פעילות מרקטפלייס וחווית לקוח דיגיטלית - הזדמנות ייחודית לעצב את העתיד הדיגיטלי של בזק בינלאומי TECH, להוביל את הקמת המרקטפלייס ואת המעבר לחווית לקוח דיגיטלית. במוקד הפעילות, הקמת מרקטפלייס חדשני ללקוחותינו העסקיים - פלטפורמת מסחר דיגיטלית B2B שתאגד את מוצרי ושירותי החברה בעולמות הIT השונים. התפקיד כולל עיצוב מחדש של חווית הלקוח, יצירת ערוצי מכירה חדשים והובלת שינוי מהותי לעבר עתיד דיגיטלי, הן ברמת המכר, הן ברמת השירות הטכני, והן ברמת התפעול. במסגרת התפקיד נדרשת עבודה מרובה מול ממשקים מתוך ומחוץ לחברה, רתימתם לתהליך החדשני, הטמעה, יצירת הדרכות וליווי השינוי בשטח תוך יכולת להתמודד עם התנגדויות וחסמים ארגוניים. *התפקיד הינו בדרג מנהל/ת מחלקה, חבר/ת הנהלה ובכפיפות למנכ"ל. תחומי אחריות מרכזיים: הקמת וניהול המרקטפלייס: • תכנון, אפיון והקמת אתר סחר דיגיטלי B2B מתקדם. • אחריות על נראות האתר ועל חווית המשתמש, ואופטימיזציה מתמדת שלהם. • הגדרת המוצרים הרלוונטיים, מדיניות תמחור, מבצעים וקידום מכירות במרקטפלייס. • פיתוח אסטרטגיית תוכן ומיתוג למרקטפלייס, בחינת מגמות שוק ומתחרים והפקת תובנות עסקיות. • ניהול ותחזוקה שוטפים, לרבות ניהול התקציב, בקרות על ביצועים וניתוח נתונים ותוצאות. הובלת חווית לקוח דיגיטלית: • מיפוי המצב הקיים, וזיהוי הזדמנויות לדיגיטציה של תהליכים בחווית הלקוח ברמת המכר, השירות הטכני והתפעול. • בניית אסטרטגיה ומדיניות, ותכנון סדור של תהליכי המעבר לדיגיטל, תוך בניית KPI ובחינת העמידה בהם. • הובלת פרויקטים מקצה לקצה לשיפור חווית הלקוח הדיגיטלית, תוך שיתוף פעולה עם ממשקים רבים.
דרישות:
• ניסיון מוכח בניהול פעילות דיגיטלית רחבת היקף, בניית אסטרטגיה שיווקית והטמעתה – חובה • הבנה מעמיקה בתהליכי מכירה B2B בשוק תחרותי, שיווק או ניהול מוצר- חובה • ניסיון בניתוח נתונים ובעבודה עם כלי אנליטיקה דיגיטלית (כגון Google Analytics, SEMrush, וכו') לשם קבלת החלטות מבוססות מידע – חובה • ניסיון בעבודה עם מערכות CMS, CRM, ו-eCommerce , ועם טכנולוגיות פרסום דיגיטליות כגון Google Ads, Facebook Ads וכו' – חובה • אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה • ניסיון מוכח בהקמה או ניהול של פלטפורמות מסחר דיגיטליות/מרקטפלייס- יתרון משמעותי • היכרות עמוקה עם טכנולוגיות, מוצרי ושירותי IT בארץ ובעולם, ועם בעלי תפקידים רלוונטיים בתחומים אלה – יתרון משמעותי • היכרות עם פלטפורמת Twilio - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12124
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול השווק וניהול הפרסום מול משרד פרסום
- ניהול המדיה והרשתות החברתיות
- ניהול תקציבים, ניהול ספקים
- שליטה מלאה באופיס במיוחד פאוור פוינט
- מעקב וניהול תהליכי המכירה של צוות המכירות
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות במכירות נדל"ן
- הבנה טובה מאוד של שוק הנדל"ן בישראל
- חריצות, יסודיות, קליטה מהירה, מסירות
- יחסי אנוש מעולים וכושר ביטוי גבוה מאוד, בכתב ובע"פ
- מוטיבציה גבוהה להגיע להישגים גבוהים
*המשרה מיועדת לכל המגדרים וכתובה בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
בניית אסטרטגיה דיגיטלית למותג ויישומה הקמה ותחזוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים-ניהול עמודי סושיאל ויצירת תוכן קריאטיבי וייחודי ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה, יציבה ומשמעותית ניהול והקמת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים - Hands on ניהול מערכת מרקטינג אוטומיישן ושליחת דיוורים ללקוחות בהתאם לסגמנטציה כתיבת תכנים שיווקיים באוריינטציה דיגיטלית ובהתאם לטרנדים המתחדשים בשוק הוצאה לפועל של רעיונות ומסרים שיווקיים בצורה יצירתית ובאיכות גבוהה
שעות וימים: א'- ה', 18:00- 09:00.
דרישות:
למועמד חייב להיות ניסיון ב- PPC - קידום ממומן ויתרון משמעותי בידע ב- HUBSPOT - מרקטינג אוטומיישן ניסיון בתפקיד דומה - חובה ניסיון ביצירת תוכן בדיגיטל בכלל ובעולמות הסושיאל בפרט (ממומן ואורגני) ניסיון בהקמת קמפיינים ממומנים במערכות גוגל + מטה וניהולם בפועל – חובה! ניסיון מוכח ביצירת לידים למחלקת המכירות- חובה! ניסיון באנליזות שיווקיות ו- CRO- נדרשות מיומנויות אנליטיות ניסיון בבניית פאנלים צרכניים ואפיון סגמנטציה של לקוחות ניהול והפעלת משפיענים (Influencers) לשם קידום המותג והמוצרים ברשת יכולת ניסוח ברמה גבוהה וניסיון ביצירת תכנים שיווקיים- עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה רקע בעריכת וידאו, אפטר אפקט – יתרון הבנה מעמיקה במערכות ביזנס מנג'ר, גוגל אדס וכו' שליטה במערכות מרקטינג אוטומיישן-יתרון מובהק למערכת Hubspot תכונות אישיות: יכולת עבודה עצמית, יצירתיות, מקצועיות, יסודיות, סדר וארגון, ראש גדול ואחריות אישית זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון משמעותי
שכר גבוה למתאימים!!!!! תנאים מעולים!!!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14661
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
|