שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכיר\ה
מזכיר\ה
מזכיר\ה
ESR
11/05/2024
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית באר שבע דרוש\ה מזכיר\ה במסגרת התפקיד: ניהול יומן, עבודות אדמיניסטרציה, שיחות ועוד. היקף המשרה: מלאה , ימים א'-ה', שעות: 8-17.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה - נכונות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19087
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יבואנית מובילה בשרון דרוש/ה מתאם/ת ייבוא לחטיבת הלוגיסטיקה • הקמה, טיפול וביצוע הזמנות לחו"ל • מעקב אחר ההזמנות שבוצעו ועדכונים במערכות הממוחשבות • עבודה מול מספר גורמי חוץ במקביל • עבודה מול גורמי פנים ארגוניים
דרישות:
. ידע וניסיון בתהליכי ייבוא של 3 שנים לפחות – ניסיון רלוונטי - חובה !! 2. ניסיון בעבודה בסביבת מערכת ERP /SAP 3. שליטה מלאה בתוכנת אקסל 4. אנגלית ברמה גבוהה 5. תואר ראשון - עדיפות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-18432
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות לקוחות אפקטיבי ניהול וסידור עבודה ל2 צוותי התקנות הפקת דוחות ומעקב אחר טיפול בתקלות טיפול ומעקב בהזמנות רכש 7.45-17.00(יש מעת גמישות) שכר 9000 ש
דרישות:
שליתה בתוכנת אופיס ומערכת פריוריטי -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00133
אזור:
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הרכב דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס. במסגרת התפקיד: עבודה בצוות בק אופיס מכירה. עבודה שוטפת מול מוכרנים, לקוחות, זכיינים ואנשי תפעול בחברה. בקרה שוטפת על הסכמי מכירה ומתן אישור מסירה. מעקבים שוטפים – הוצאת דוחות בקרה יומיים וניהולם. עבודה אדמיניסטרטיבית - סריקות ותיוקים. שעות עבודה- א-ה 10:00-18:00 ו' לסירוגין 08:30-12:30 גלילות
דרישות:
עבודה בצוות סדר וארגון קפדני יכולת עבודה רב משימתית ובלחץ זמנים. שליטה EXCEL וWORD נכונות לעבודה מאומצת ושעות נוספות ע"פ הצורך תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
500311
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת גטר גרופ דרוש/ה רכז/ת אדמינסטרציה לתחום האורתופדיה התפקיד כולל מתן שרות ומענה ללקוחות העסקיים של החברה קשר ישיר ושוטף מול מהנדסי שירות ואנשי המכירות בשטח תכתובות עם ספקים הוצאת הזמנות וטיפול בהצעות מחיר מענה טלפוני ועבודה בסביבת עבודה ממוחשבת
דרישות:
דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה תקתקנות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות שירותיות ראש גדול אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2747
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מחלקת תפעול עסקי בבזק בינלאומי מגייסת רכז/ת הזמנות זמני/ת (החלפה לחל"ד). במסגרת התפקיד: • אחריות מקצה לקצה על תפעול הזמנות המכירה- החל מקבלת ההזמנה באמצעות מנהל/ת הלקוח ועד לחיוב הלקוח בפועל. • בקרה על תקינות הזמנות, בדיקת קיט הזמנה והשלמת פרטים חסרים/שגויים. • שיתוף פעולה והנעת ממשקים לרבות: בזק, מנהלי/ות לקוח, משל"ט טכנאים ומחסן במטרה לקדם את ההזמנה תוך עמידה ביעדי SLA
דרישות:
• ניסיון במתן שירות/ תפעול – חובה • הכרות עם מערכות ה-CRM,ERP- יתרון משמעותי • יכולת הנעה של ממשקים, תודעת שירות גבוהה ויצירתיות המשרה במטה החברה בפתח תקווה, ימים א'-ה' בשעות 8:30-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12090
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
ניהול כל תהליכי העבודה כחלק מצוות משלב הצעות מחיר וביצוע ההזמנות בפועל ועד אספקת הסחורה, ייעול תהליכי עבודה, קבלת החלטות ויצירת אסקלציות בהתאם לצורך. אחריות על הזמנות מלקוחות, תמחורים, בקרה על חשבוניות לקוחות וחשבוניות רכישה. מיקום- קרית אונו
דרישות:
ניסיון בעבודה עם אקסל, חשבשבת , Outlook. עברית ואנגלית ברמה טובה. יכולת עבודה בצוות, בריבוי משימות, ראש גדול, תקתקנות, דייקנות, וורבליות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
65633
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה במרכז למדור שכר לימוד דרוש /ה רכז /ת למדור שכר לימוד.- עזרה בהסדרת שכר לימוד יסודיות, אמינות, יכולת ניסוח טובה הן בכתב והן בע"פ, עקומת למידה גבוהה, ויכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
שירותיות יכולת עבודה מול סטודנטים יכולת ניסוח טובה בע"פ ובכתב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00261
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת לוגיסטיקה עבודה מול לקוחות החברה תאום/סנכרון/סידור טכנאי שטח משרה מלאה
דרישות:
ניסיון בעבודה דומה ניסיון במתן מענה ללקוחות גדולים ניסיון בתאום/סנכרון/סידור עבודה לעובדי שטח/נהגים/טכנאים משרה מלאה בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00149
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מענה טלפוני ללקוחות במחלקה הטכנית עבודה על מחשב עבודה מול לקוחות ומול טכנאי החברה משרה מלאה שעות עבודה 07:30-16:30 או 08:00 - 17:00 המשרה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון בשירות ומענה ללקוחות ניסיון בעבודה דומה ניסיון בעבודה על מחשב שירותיות וסבלנות. המשרה בפתח תקווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00138
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לאמיר במות הרמה דרוש/ה פקיד/ת שירות שירות פרונטלי/טלפוני/מייל ללקוחות גדולים של החברה עבודה בצוות
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים ניסיון בעבודה מול מחשב עבודה עם מיילים/טלפונים ושירות פרונטלי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00133
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- טיפול בהזמנות מלקוחות סוכנים, רשתות, אתרי סחר - הנפקת תעודות משלוח/חשבוניות ללקוחות - מעקב אחרי הזמנות פתוחות במערכת ברמה שבועית - הנפקת מדבקות לחברת שליחויות וביקורת אחרי הספקות של משלוחי לקוחות של קבלן חיצוני - עדכוני מלאי לסוכנים + רשתות - הזמנות רכש מספקים מקומיים + הזמנות ממחסן חיצוני. משרה מלאה ראשון עד חמישי 8:00-17:00
דרישות:
- ניסיון כפקידה/ מתאמת הזמנות / רכש - יתרון - ניידות - חובה ! - גישה טובה לשימוש בתוכנות שונות: - אקסל- חובה ברמת נוסחאות - SAP או PRIORITY – חובה - אנגלית ברמה קריאה וכתיבה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|