דרושים בתחום יועץ מס

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 3 משרות עבודה בתחום יועץ מס

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה יועצ/ת מס למחלקת SMB - סניף תל אביב

דרוש/ה יועצ/ת מס למחלקת SMB - סניף תל אביב

BDO

21/11/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה יועצ/ת מס למחלקת SMB. עבודה מעניינת ומאתגרת.
העבודה כוללת:
התנהלות מול לקוחות, עריכות דוחות אישיים, הצהרות הון ועבודת ביקורת. התנהלות מול רשויות המס.
משרה מלאה 08:00-17:00, בתל אביב
דרישות:
- לאחר התמחות יעוץ מס - חובה
- שליטה מלאה ביישומי Office.
- ניסיון קודם בעריכה של דוחות מס אישיים - יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת רשות המיסים - יתרון.
- ניסיון במערכת מייצגים של ביטוח לאומי, תוכנת חיסולית והצהרות הון - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3450
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

יועץ/ת מס

יועץ/ת מס

חברה דסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד יועץ מס באווירה משפחתית בתל אביב דרוש/ה
יועץ/ת מס עם נסיון .
מיקום המשרה - תל אביב
משרה מלאה
דרישות:
-נסיון בהכנת משכורות
-נסיון במערכת שע"מ
-נסיון בהכנת דוחות שנתיים לתיקי עצמאיים
-נסיון בהכנת הצהרות הון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00025
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מחלקת שומה

מנהל/ת מחלקת שומה

עיריית הרצליה

21/11/2024

תיאור תפקיד:
מכרז פנים/חוץ מס' 162/2024

בהתאם לסעיף 3 לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים), תש"ם – 1979,
מכריזה בזאת עיריית הרצליה על משרה פנויה כדלקמן:

דרוש/ה: מנהל/ת מחלקת שומה
מינהל כספי – אגף הכנסות העירייה

כפיפות: מנהל אגף הכנסות העירייה

היקף משרה: 100%

מתח דרגות: 40-42 בדרוג המח"ר , תיתכן העסקה בחוזה מיוחד


תאור התפקיד:
· הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של שומות הארנונה, תשלומי חובה וחיובים נוספים של העירייה
על פי הנחיית מנהל אגף הכנסות העירייה
· ניהול צוות העובדים במחלקת שומה, פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת
· ניהול מערך השומה של עיריית הרצליה וחיובי ארנונה, אגרות והיטלים
· ניהול השגות ועררים בענייני ארנונה, לרבות מתן מענה להשגות והכנת תיקי ערר למנהל הארנונה
וטיפול שוטף מול הלשכה המשפטית ומשרדי עורכי הדין
· אחריות על הפקת חשבונות ארנונה שנתיים ותקופתיים
· אחריות על חברות מדידה
· אחריות על מתן המלצות למנהל הארנונה בענייני קביעת שומה, קביעת סיווגי ארנונה וניהול שטחים
· אחריות על עריכת בדיקות ופיקוח בכל הקשור לשומות ארנונה ותשלומי חובה
· אחריות על מתן הנחות נכס ריק ובחינת נכסים שאינם ראויים לשימוש
· אחריות על בחינת מתן פטורים לפי פקודת הפיטורין
· אחריות על בחינת מצב נכסים לצורך חיוב הארנונה ותשלומי חובה
· אחריות על ביצוע עדכוני מדידות וסיווגים לצורך חיובי הארנונה ותשלומי חובה
· אחריות על יישום צווי הארנונה, החלטות מנהל הארנונה, החלטות ועדות הערר, ופסיקות בתי המשפט
· אחריות על העדכונים במערכת הגביה
· אחריות על פניות יזומות ומענה בכתב של פניות נישומי ארנונה
· אחריות על נושאים נוספים שיוגדרו על ידי גזבר העירייה לפי הצורך
דרישות:
תנאי סף:

השכלה
· תואר אקדמי מושלם אשר נרכש במוסד המוכר ע"י המל"ג או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים אקדמאיים מחו"ל באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מינהל עסקים, סטטיסטיקה, משפטים
או
תעודת רו"ח בתוקף

ניסיון מקצועי
· ארבע שנות ניסיון לפחות בתחום מיסוי מוניציפאלי לרבות שומת ארנונה

כישורים ודרישות נוספות:
· עו"ד עם ניסיון בתחומי ארנונה, מיסוי מוניציפאלי ותשלומי חובה – יתרון
· ניסיון בניהול צוות עובדים ויכולת הדרכת עובדים – יתרון
· תודעת שירות גבוהה, יוזמה ויכולת עמידה בעומסים
· יחסי אנוש טובים, יכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם גורמים עירוניים, ציבוריים ופרטיים
· יכולת ליזום ולקדם פרויקטים באופן עצמאי והבאתם לידי מימוש
· ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת ניסוח גבוהה
· ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה, שפות נוספות - יתרון
· שליטה גבוהה בתוכנות מחשב וביישומי office
· ייצוגיות, סדר וארגון, יכולת הובלה
· נכונות ויכולת עבודה בשעות בלתי שגרתיות

יש להעביר קורות חיים בצירוף אסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף (תעודות השכלה, אישורי
העסקה¹ ומסמכים נוספים ככל ונדרש) לאגף משאבי אנוש, רח' בן גוריון 22 הרצליה,
במייל² [email protected] עד ליום 1/12/2024.

¹על אישור העסקה לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, פירוט תוכן התפקיד וניסיון ניהולי ככל שנדרש,
ניתן להעביר אישורים רלוונטיים ממס' מקומות עבודה
²בהגשת מועמדות/מסמכים באמצעות המייל - במידה ולא התקבל אישור אוטומטי על קבלת הפניה,
יש לדאוג ולהגיש מועמדות/מסמכים בדרכים חלופיות ( בפקס/ הגשה ידנית/ באמצעות חשבון email אחר).
- הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או הצעות שלהן לא יצורפו תעודות ומסמכים נדרשים לא תיענינה.
- תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם אשר אינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הינו בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- תינתן עדיפות למועמד עם צרכים מיוחדים, וזאת בהתאם לכשירותו לביצוע העבודה הנדרשת.
- מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- מועמד שהנו קרוב משפחה של עובד עירייה אחר או נבחר ציבור נדרש להצהיר על כך וקליטתו
לעבודה מותנית באישור ועדה עירונית או ועדת השירות במשרד הפנים.
- על המועמד לפרט בדבר נושאים העלולים להעמידו בניגוד עניינים
- בכל מקום בו נכתב בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה ולהיפך.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 162/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!