דרושים בתחום אדמיניסטרטור

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 18 משרות עבודה בתחום אדמיניסטרטור

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מרכז/ת נכסים לקרן

מרכז/ת נכסים לקרן

גולדמן מיון והשמה

11/05/2024

תיאור תפקיד:
לקרן המתעסקת ביזמות חברתית-תרבותית דרוש/ה מרכז/ת נכסים
התפקיד כולל-
*קשרי לקוחות ושיחות מול ספקים/שוכרים ומתווכים.
*גבייה ומעקב אחר שכ"ד.
*הנפקת דוחות, דיווחים כספיים לסניפי הקרן בחו"ל. 
*ניהול תקציבים, ניהול הזמנות רכש וטיפול בביטוחים.
דרישות:
*תואר ראשון-חובה.
*ניסיון מוכח כרכזת של לפחות שנתיים.
*יכולת לעמוד בריבוי משימות ולחץ.
*יחסי אנוש טובים, יוזמה, יכולת ניהול ואסרטיביות.
*שליטה מלאה בתוכנת OFFICE ובEXCEL בפרט.               ***המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: N- NECH
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת

zap group

11/05/2024

תיאור תפקיד:
אנחנו zap group,  קבוצת אתרי האינטרנט המובילה בישראל- זאפ השוואת מחירים, מתחנים, REST, משפטי ועוד
המוכרת לבעלי עסקים שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי-  בניית אתרים, קידום ממומן, קידום בGOOGLE


אנחנו מחפשים עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכל מכירות וסמנכל חווית לקוח 
  • ניהול לו"ז מורכב, הכולל תיאומים מול גורמים פנימיים וחוץ אירגוניים
  • ניהול הזמנות רכש- קשר עם ספקים וטיפול בהצעות מחיר
  • הפקת אירועים פנימיים של החטיבות
  • שותפות מלאה בכל התהליכים והפעיליות של החטיבה

דרישות:
  • ניסיון קודם במזכירות ואדמיניסטרציה/ניסיון בעבודה בארגון - יתרון משמעותי
  • שליטה בתוכנות OFFICE
  • ידע בתוכנת Oracle - יתרון
  • אסרטיביות, יוזמה ודיסקרטיות
  • - תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 152513
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

המימד השלישי גיוס והשמה 3

11/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי משרד, מזכירות ואדמיניסטרציה ללקוחות
דרוש/ה אחראי/ת לקוחות, לעבודה מהבית

התפקיד כולל: שירותי מזכירות, גביה, שירות לקוחות, ניהול יומנים, מענה טלפוני לשיחות נכנסות, הוצאת חשבוניות והצעות מחיר, ניתוח ועידכון דוחות בסיסיים ב ECXEL.
העבודה במשרה חלקית, בטווח השעות: 8:00/9:00 - 16:00/17:00
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות/ אדמיניסטרציה
ניסיון בעבודה עם לקוחות
כושר ביטוי מצוין בע"פ ובכתב
יכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה ביישומי OFFICE
שליטה מלאה ב EXCEL.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-17219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Presale Back Office Admin

Presale Back Office Admin

RecruitX

11/05/2024

תיאור תפקיד:

We are a leading marketing company specializing in optics and electro-optics and we're searching for a presale back office administrator to manage the pre-sales process until the order stage, excluding technical issues handled by sales engineers.
Main Responsibilities:
To be in contact with customers and suppliers.
To provide support to engineers throughout the sales process.
Ensure accurate diagnosis and clarification of the customer's needs.
Verify product availability and supplier's ability to supply the products.
Maintain the business interests of the company with both the customer and the supplier.
Participate in departmental team meetings.
דרישות:
Requirements:
Experience with Priority - a must.
Working experience within a B2B product company - a must.
Customer service experience - a must.
Knowledge of pricing - a must.
Sales-oriented and ability to sell - a must.
High-level of English - a must.
Ability to read technical drawings - an advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3338
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית

OroTech

11/05/2024

תיאור תפקיד:
עמותה בתחום הבריאות מחפשת מנהל/ת משרד במשרה חלקית
במסגרת התפקיד:
הקלדה ותיוק מסמכים, טיפול בדואר, מענה טלפוני לפונות, ללקוחות ולספקים, אחריות לציוד המשרדי, ניהול ספקים ורכש.
הכנה להנה"ח - דיווח שעות לצורך משכורות, דיווח לקרנות השתלמות ופנסיה,
טיפול בתרומות - עדכון מטה ההתרמה, הפקת דוחות, רישום תרומות הניתנות ישירות לעמותה,
מעקב וניהול פלטפורמות חוץ לתרומות ותשלומים לספקים השונים.
מיקום המשרה: בני ברק, בסמוך לקניון איילון.
היקף משרה – 7-8 שעות (לא היברידית)
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בעמותה או בגוף עסקי – חובה
שירותיות, יחסי אנוש מצויינים ואכפתיות
תואר ראשון - יתרון
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-1075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת משפחות

רכז/ת משפחות

גולדמן מיון והשמה

11/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה המעניקה סיוע לבני הגיל השלישי ולמשפחותיהם, דרוש/ה רכז/ת שתהיה אחראית לתכלול הקשר מול בני המשפחות- מתן מענה ראשוני, הסבר על חבילות סיוע ומענקים רלוונטים, טיפול בחסמים ובעיות שונות שעולות מהשטח לרבות מציאת פתרונות יצירתיים, מעקב אחרי תיקי הלקוחות ובקרה על הטיפול הניתן בשטח.
דרישות:
* תואר ראשון.
* ניסיון מוכח קודם בתחום ריכוז תחום / אדמיניסטרציה - לפחות שנתיים.
* אנגלית טובה לשיח בעיקר.
* אקסל ברמה טובה.
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: A-GOL
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משרד לרעננה

מנהל/ת משרד לרעננה

Deloitte

11/05/2024

תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנהל/ת משרד לסניף רעננה
תיאור התפקיד:
    תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד)
    מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות
    קבלה ואירוח לקוחות שמגיעים לפגישות
    ניהול יומנים שותפים
    תפעול אירועים – פעילויות רווחה ו-Happy hour, ישיבות, קליטת/עזיבת עובד.ת
דרישות:
    ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה
    יכולת עבודה תחת ריבוי משימות
    יכולת ניהול זמן וארגון
    שירותיות גבוהה, סבלנות
    חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות
    תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
    אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור).
    שיקול דעת וקבלת החלטות
    מקצועיות
    מוטיבציה גבוהה
    אחריות, תגובה מהירה

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00420
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית

Deloitte

11/05/2024

תיאור תפקיד:
ל- Deloitte הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה עוזר/ת אדמינסטרטיבית
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלים בכירים 'תקשורת שוטפת ויום-יומית מול המנהל, ניהול יומן, דיווח שעות, החזרי הוצאות, הכנה סביבת פגישות (חדר ישיבות, כיבוד וכו'), בקשות נסיעה לחו"ל, ניווט בקשות לגורם הרלוונטי.
סיוע באירוח לקוחות ומשלחות מחו"ל.
ממשק תדיר עם,יח' המטה השונות, אדמיניות ולקוחות חיצוניים, תוך גילוי יוזמה לפתרון קונפליקטים, תיעדוף סדרי עדיפויות וראייה רחבה.
דרישות:
    ניסיון קודם בעולמות האדמיניסטרציה/ניהול משרד/תפקיד דומה – חובה
    אוריינטציה טכנולוגית (ניסיון קודם עם עבודה במערכות MONDAY- יתרון) - חובה
    יכולות גבוהות ב-MS Office - Outlook, Excel (כולל שימוש ב-Pivot Table), עריכת מצגות ב-PowerPoint.
    יכולות בין אישיות גבוהה ועבודה בצוות.
    יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה דיבור)- חובה
    יכולת גמישות והתאמה, זיהוי של מורכבויות וצרכים דחופים כדי לסייע בפתרון קונפליקטים בזמן.
    ראש גדול, יצירתיות ופרו-אקטיביות.
    זריזות ויסודיות.
    מוטיבציה גבוהה ואחריות אישית.

אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00378
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לתפקיד מעניין ומגוון במרכז!-משרה חלקית!

עוזר/ת אדמיניסטרטיבית לתפקיד מעניין ומגוון במרכז!-משרה חלקית!

שביט סופטוור

11/05/2024

תיאור תפקיד:
סיוע למנהלת HR בארגון.
הפקת Happy Hour שבועיים, תיוק מסמכים, הזמנת סופר, הזמנת ציוד משרדי, סיוע בארגון ימי גיבוש ומתנות לעובדים.

** המשרה הינה משרה חלקית/ משרת אם- 3 ימים בשבוע!
דרישות:
-תואר רלוונטי בתחום
-יחסי אנוש מעולים
-אחריות, "ראש גדול" ומוטיבציה
-ניידות עם רכב
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-01340
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

עוזר/ת פיתוח עסקי ותפעול אדמינסטרטיבי

נוביליס מערכות תוכנה

11/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברתנו המספקת פתרונות תוכנה וטכנולוגיות מתקדמות לארגונים מובילים בישראל, דרוש/ה מועמד/ת עם מוטיבציה ויכולת ארגון לתפקיד עוזרת/ת בתחום הפיתוח העסקי ותפעול אדמינסטרטיבי שייצטרף לצוות הקיים שלנו.

תפקיד זה מיועד לאיש/ת מקצוע רב-תכליתי עם יכולת להניע את מאמצי הפיתוח העסקי שלנו תוך מתן תמיכה ברמת ההנהלה. המועמד/ת האידיאלי יהיה מיומן בזיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ניהול צנרת מכירות וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות כדי לייעל את התפעול ולתמוך בפעילות הצוות הניהולי.
דרישות:
אחריות בתחום הפיתוח העסקי:
  • זיהוי וחקר לקוחות פוטנציאליים.
  • פתיחה ותחזוקת צנרת מכירות באמצעות שיחות קרות, קמפיינים בדוא"ל והסברה במדיה חברתית.
  • תיאום פגישות עם לקוחות פוטנציאליים.
  • הכנת חומרים ומידע רלוונטיים עבור מצגות ללקוחות פוטנציאליים.
  • לשמור על ידע עדכני על התעשייה ועל היצע המוצרים שלנו.
  • בתחום התפעול האדמיניסטרטיבי:
  • תמיכה אדמיניסטרטיבית מקיפה לצוות ההנהלה.
  • ארגון ותיאום פגישות.
  • סיוע בהכנת דוחות, מצגות וניתוח נתונים.
  • פיקוח וניהול פרויקטים מיוחדים כפי שיוגדר על ידי הצוות המנהל.
כישורים:
  • תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום קשור.
  • ניסיון מוכח בתפקיד פיתוח עסקי, עם רקורד של השגת יעדי מכירות.
  • ניסיון קודם כעוזר מנהל או בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה, רצוי בסביבה מהירה ודינאמית.
  • מיומנויות תקשורת ובינאישיות מצוינות, עם יכולת לעסוק ולשכנע לקוחות פוטנציאליים.
  • יכולת מוכחת להתמודד עם משימות וסדרי עדיפויות מרובים.
  • שליטה ב Microsoft Office  ותוכנות CRM.
  • יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות, בעל יוזמה וגמישות ברמה גבוהה.

מיומנויות:
  • חשיבה אסטרטגית ומיומנויות אנליטיות לזיהוי הזדמנויות צמיחה ושיפור היעילות התפעולית.
  • רמה גבוהה של מקצועיות ודיסקרטיות בטיפול במידע סודי.
  • כישורי פתרון בעיות חזקים ויכולת הסתגלות לנסיבות משתנות.
  • חשיבה יצירתית וחדשנית לתרום לצמיחה עסקית ולשיפורים תפעוליים.
  • שליטה טובה באנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: JB-O250224
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מומחה/ית Excel לפרויקט זמני

מומחה/ית Excel לפרויקט זמני

מטריקס

11/05/2024

תיאור תפקיד:
דרוש/ה מומחה/ית Excel לטובת הטמעת מערכת ניהול עובדים שאמורה לעלות לאוויר בסוף השנה
פרויקט הסבת נתונים תתבצע ממערכות ארגוניות קיימות למערכת SAP SuccessFactors
פרויקט זמני עד מרץ 2025

תהליך הסבת הנתונים כולל:
תחקור נתוני המקור במערכות הקיימות וזיהוי פערים בין הקיים לנדרש
פיתוח תהליכים וסקריפטים ליבוא והמרת הנתונים
טעינת נתונים למערכת ובדיקה כי כלל המידע נקלט במלואו ובשלמותו במערכת החדשה
תיעוד ודיווח על פעילויות ההסבה ועל התקדמותם
דרישות:
שליטה גבוהה ב- Excel (ברמת מאקרו, VBA)
יכולת עבודה עצמאית
סדר, דייקנות ויכולת מעקב
יחסי אנושי מצוינים
היכרות עם עולמות ה- HR יתרון
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: 65707
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת לחברה הערבית לאוניברסיטת רייכמן

דרוש/ה רכז/ת לחברה הערבית לאוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

11/05/2024

תיאור תפקיד:
מרכיבי התפקיד:
  • ליווי אישי של הסטודנטים באופן רציף ותכוף כולל טיפול אישי והכוונה לגורמי תמיכה מתאימים להבטחת הצלחת הסטודנטים בלימודים.
  • מעקב אחר ביצוע תכניות הלימודים והמאזנים האישיים.
  • קשר מול מנהלי סטודנטים וסגל אקדמי.
  • בנייה והובלת קורס ההכנה - "צעד לפני כולם" וכן תיאום ובקרה של מערך החונכות לסטודנטים.
  • קיום שיחות חתך.
  • ארגון מפגשים ואירועים לסטודנטים.
  • שיווק האוניברסיטה בקרב צעירים מהחברה הערבית כולל יצירת קשר ושיתופי פעולה עם מוסדות חינוך וארגונים ופעילים חברתיים.
  • סיוע בהליכי המיון והקבלה של הסטודנטים ללימודים.
תחילת עבודה: מיידי

היקף המשרה: היקף המשרה 100%, נדרשת גמישות בשעות העבודה.

מיקום המשרה: קמפוס האוניברסיטה בהרצליה.


דרישות:
תואר ראשון חובה, יתרון לתואר שני.
עברית וערבית ברמת שפת אם.
תקשורת בין-אישית מעולה, יכולת תמיכה והכלה.
יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ויכולת פתרון בעיות.
ניסיון בעבודה עם צעירים מהחברה הערבית.
כושר ביצוע ויכולות אדמיניסטרטיביות טובות. שליטה בישומי office.
מחויבות לקידום חיים משותפים בחברה הישראלית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00212
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת משרד לחברה במרכז ת"א (משרת אם)(טליה)

מנהלת משרד לחברה במרכז ת"א (משרת אם)(טליה)

טוטלי - ToTali

11/05/2024

תיאור תפקיד:
משרה: מזכירה / מנהלת משרד
סוג חברה: עמותה בתחום התרבות (10 איש במשרד)
מיקום: ת"א, איבן גבירול
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך, מאוד שירותי
מיקום ישיבה: קבלה למשרדים
היקף המשרה: א'- ה' 9-15 + גמישות לתת מענה מידי פעם
משימות:
ניהול שוטף של המשרד על כל פניו
ניהול יומן מנ"ל, תיאומי פגישות רבות משתתפים, דירקטוריונים, אירוח
הכנת חומרים, מעקב אחר נושאים שוטפים
אחריות על רווחה
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה
ניסיון אדמיניסטרטיבי ומזכירותי לפחות 7 שנים – חובה
רמת תפעול גבוהה של תוכנות office

הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו'ח בקובץ word/PDF מצורף לכתובת: [email protected]
**יש לציין קוד משרה 'טליה'**
(רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: Jטליה
אזור: מרכז - תל אביב
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש /ה רכז /ת שירות למרכז מידע למשרה חלקית במשמרות- המשרה חלקית - 6 שעו

דרוש /ה רכז /ת שירות למרכז מידע למשרה חלקית במשמרות- המשרה חלקית - 6 שעו

AMBITION

11/05/2024

תיאור תפקיד:

דרוש /ה רכז /ת שירות למרכז מידע למשרה חלקית במשמרות.- המשרה חלקית - 6 שעות- יתאים גם לסטודנטים
דרושים /ות נציגי /ות שירות למרכז מידע.
עבודה מגוונת ודינאמית הכוללת מתן שירות לסטודנטים ומענה לפניות השוטפות (מתן מידע בנוגע לקורסים, מבחנים, מערכות שעות וכדומה). עבודה מול מרצים ומול סגל אקדמי ומנהלים
מדובר במשרה במשמרות-בוקר צהריים וערב.
דרישות:

שעות עבודה: 5 משמרות בין השעות: 9:00-18:00 (6 שעות משמרת במהלך השעות האלה)
המשרה בימים א'-ה, כאשר מדובר בעבודה בכל יום (5 ימים בשבוע)
שכר: 35 ש"ח לשעה.
ישנה חניה חינם לעובדים בבניין המכללה, ועד עובדים, שני ימי הצהרה בשנה, חופש בערבי חג, ימי גיבוש ופעילויות לרווחת העובדים ועוד.
בגרות מלאה- חובה.
תודעת שירות גבוהה-חובה.
ניסיון בעבודה ממוקדים-יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-00259
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עוזר/ת אישית לסמנכ"ל מש"א

עוזר/ת אישית לסמנכ"ל מש"א

IDE Technologies

09/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכ"ל HR.
התפקיד כולל:
• אחריות על ניהול הפעילות השוטפת של סמנכ"ל המש"א, כולל ניהול יומן, תאום פגישות וכו.
• אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעולית על כל ההתנהלות באגף.
• עבודה מול ממשקים רבים בתוך הארגון ומחוצה לו, לרבות עבודה מרובה מול חו"ל.
• השתתפות בפגישות/דיונים ומעקב אחרי תוצרים נדרשים במידת הצורך.
מיקום: קדימה - צורן. עבודה מהמשרדים. 
דרישות:
• לפחות 5 שנות ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה  - חובה 
• נדרש ניסיון מוכח בניהול יומנים ובקביעת פגישות מרובות משתתפים.
• אנגלית ברמת גבוהה .
• רקע וניסיון בעבודה בארגון גלובלי – יתרון
• שליטה ברמה גבוהה בכל תוכנות ה-Office – חובה
• העבודה במשרה מלאה, נדרשת נכונות לשעות נוספות במידת הצורך (משרת אמון) .
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2749
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!