תיאור תפקיד:
לDeloitte - הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון דרוש/ה אדמינ/ית קבלה למשרד תל אביב תיאור התפקיד: תפעול אדמיניסטרטיבי וניהול האיזור הציבורי (חדרי ישיבות, מטבחים, ציוד משרדי, מדפסות ועוד) ממשק עבודה שוטף עם היחידות השונות בפירמה מתן שירות לעובדים בקומה וסיוע במציאת פתרון לבעיות שעולות קבלה ואירוח לקוחות ניהול מספר יומנים
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – יתרון אוריינטציה טכנולוגית – חובה יכולת עבודה תחת ריבוי משימות יכולת ניהול זמן וארגון תודעת שירות גבוהה חשיבה ביקורתית, יכולת לצפות מכשולים פוטנציאליים, פתרון בעיות תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה אנגלית – שליטה מלאה (קריאה, כתיבה דיבור). שיקול דעת וקבלת החלטות מקצועיות מוטיבציה גבוהה אחריות, תגובה מהירה
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד אנו ב -Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00432
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נטלי החברה הגדולה והוותיקה בארץ לשירותי רפואה דרוש/ה: אחראי/ת אדמיניסטרציה ותפעול למחלקת קהילות תומכות במשרדי החברה ברמת גן . התפקיד כולל: ניהול ותפעול אדמיניסטרטיבי של מטה קהילות תומכות. מתן שירות ומענה לעובדי השטח עבודה מול מחלקות וגופים שונים בחברה ומחוצה לה (משאבי אנוש, הנהלת חשבונות, מחסן וכו) הפקת דוחות ומידע לצוותי השטח ולהנהלה הכנת דוחות לצורכי שכר (לא חשבת שכר) מעקב ותיעוד על הוצאות עובדי השטח עזרה בגיוס אנשי שטח ועבודה מול מנהלות במחלקה התפקיד כולל גם אחריות על 2 נציגות
דרישות:
יחסי אנוש ושירותיות מעולים יכולת ניהול זמנים ועבודה בסביבה רבת משימות ידע בישומי אופיס ובאקסל פרט חובה ! יכולת סגירת משימות באופן עצמאי מקצה לקצה "ראש גדול " להבנת ולסגירת תהליכים . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00268
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: ריכוז כלל הפעילויות לתיאום ההדרכות (תיאום מרצים, שליחת זימונים למשתתפים, מעקב אחר הגעה וכו') שליחת משובים ושאלוני ידע וניתוחם, מעקב אחר ביצוע כלל פעילויות ההדרכה בקרב המשתמשים מתן מענה טלפוני לפניות בנוגע לפעילויות הדרכה משרה מלאה: א' עד ה', 8:00 עד 17:00
מיקום המשרה בלוד משרה זמנית עד סוף פברואר
דרישות:
ניסיון בעבודה משרדית – יתרון שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel וPower Point – חובה שירותיות ברמה גבוהה תקתקנות ויכולת עבודה עצמית יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות יכולת עבודה מול דרגים ניהוליים בבנק ואוכלוסייה מגוונת עברית רהוטה בדיבור ובכתב
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
10437
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ת לשכת הנהלה, אגף הכלכלה ופיתוח עסקי. במסגרת התפקיד: ניהול יומנים מורכבים, תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף נושאים, ביצוע מעקב ובקרה על ביצועים והטעמת שיטות תיעוד חדשות, ניהול התכתבויות ומענה למיילים, הכנת חומרים לפגישות, הזמנות ציוד ועוד. * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון – יתרון. - ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה. - ניסיון מוכח בהכנת מצגות, עריכת מסמכים והגהה. - שליטה מלאה בתוכנות Office. - אנגלית – שליטה טובה בכתב ובעל פה. - מסירות, אמינות, חריצות וייצוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
16603
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול משרד ברמה אדמיניסטרטיבית תפעולית.
תפקיד מגוון ומקצועי בעל/ת ראיה רחבה.
כולל עבודה בצוות.
סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - ניהול משרד.
שליטה באופיס- אקסל, וורד, פריוריטי חובה.
ניהול יומנים.
גרפיקה -יתרון
הנהלת חשבונות -יתרון
אירוח לקוחות במשרד, הקפדה על תקינות שוטף של צרכי המשרד.
יחסי אנוש מצויינים, יצוגיות.
משרה מלאה עם אפשרות לשעות נוספות. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397514
|
תיאור תפקיד:
הדיקנאט אחראי על שירותי התמך והסיוע לסטודנטים באוניברסיטה, כך שיוכלו ללמוד באופן מיטבי ובסביבה תומכת, על אף קשיים אישיים עמם הם מתמודדים. אם הנך רואה עצמך חלק מגוף זה, כל הפרטים מפורטים מטה: הגדרת התפקיד: - חלק מצוות לשכת דיקנית הסטודנטים.
- טיפול אישי בפניות וקבילות סטודנטים.
- ריכוז פרויקטים קהילתיים ומעורבות חברתית.
- ניהול עמוד הדיקנאט באתר האוניברסיטה.
- הפצה ושיווק תכני הדיקנאט בקמפוס.
- ניהול יומן ותיאום פגישות רבות ממשקים עם גורמי פנים וחוץ ארגוניים.
- סיוע אדמיניסטרטיבי וליווי אירועי הדיקנאט.
- סיוע בתפעול פרויקטים במדור מלגות מול קש"ח, קרנות ומלגאים.
- משימות נוספות לפי צרכי הלשכה כפי שידרשו מעת לעת.
- היקף המשרה 100%, 40 שעות שבועיות, עבודה היברידית.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
- ניסיון בניהול פרויקטים ועבודה בממשקים מרובים.
- גישה פרקטית, יעילות וזריזות בעבודה, יחד עם קפדנות בביצוע.
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס ויכולת טכנית ללימוד מהיר של תוכנות חדשות.
- ייצוגיות ויכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב.
- אנגלית ברמה טובה.
- תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות ויחסי אנוש מצוינים.
- דיסקרטיות וסבלנות רבה.
- יכולת עמידה בלחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
- תואר אקדמי חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה דובר/ת אנגלית לעבודה בארגון העוסק במחקר מדעי במשרה מלאה, בירושלים לתיאום אדמיניסטרטיבי בין חוקרים ומכוני מחקר, קביעת מועדים לוועדות מקצועיות סיוע בהגשת בקשות ומעקב אחר הבקשה עד לסגירתה איסוף מסמכים ופרטי מידע רלוונטים לכל תיק ותיק תשורת רציפה עם כל הגורמים הרלוונטיים ניסוח מסמכים ופרוטוקולים ההתנהלות רובה באנגלית מדעית אקדמית
דרישות:
השכלה אקדמית- חובה, יתרון לתחומי המדעים אנגלית שפת אם או ברמת שפת אם ויכולות מוכחות בניסוח, קריאה וכתיבה באנגלית מדעית ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי שליטה בערכות ממוחשבות- אופיס, אקסל, מערכות מידע נכונות לעבודת צוות הדורשת דיוק, ירידה לפרטים, סדר וארגון חריצות ויעילות ומוסר עבודה נכונות לעבודה במשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-ENG
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מענה ללקוחות טלפוני
קביעת פגישות
עבודה מול צוותי שטח
תאום עבודות חוץ
עבודה מול מנהל/ת האגף והמנכ"ל
דרישות:
נרשם בגוף זכר מטעמי נוחיות אך המשרה מיועדת לשני המינים.
מחפשים עובד חרוץ, אמין בעל יכולות התבטאות טובה, התמודדות עם מגוון משימות במקביל.
עבודה על מחשב
עברית - שפת אם
אנגלית - ברמה גבוהה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397523
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: הפקת חשבוניות ביצוע גבייה, מעקב וטיפול בחריגים על מנת לוודא גבייה במועדים תשלומים לספקים ניהול דוחות שליטה ובקרה עבודה במערכות הארגוניות: פתיחת לקוחות ופרויקטים הפקת חשבוניות עסקה עבודה מול מחלקת הכספים מעקב גבייה ובקרה עבודה מול מחלקת התפעול (שליחויות, ציוד וכו) טיפול ביומנים, אירועים ופרויקטים מיוחדים
דרישות:
משרה מלאה - ימים א' עד ה' ניסיון בגביה - חובה ניסיון בניהול יומנים - יתרון משמעותי המשרה הינה בת''א
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00201
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת. סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה פקיד/ת קבלה: התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה, שיחות נכנסות, חידוש רישיונות ללקוחות, שיבוץ קריאות שירות לתומכים ומעקב קריאות טכנאי שטח. סביבת עבודה צעירה. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
אסרטיביות, שירותיות, רצינות ואחריות. ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. ידע וניסיון במערכות אופיס - וורד / אקסל / אאוטלוק -יתרון **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00046
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה רפרנט/ית תפעול לעבודה בפ"ת התפקיד כולל:מענה לטלפונים /עבודה מול סוכני השטח , לקוחות הקצה ושאר המחלקות בקבוצה /הקלדת תעודות אספקה וטיפול יומיומי בהזמנות השוטפות/ יכולת בעבודת צוות. סיוע למנהלי המוצר בנושאים שוטפים שלא קשורים למכירות באופן ישיר.
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה -חובה יכולת מתן שירות ברמה גבוהה הכרות עם תוכנות האופיס-חובה הכרות עם מערכת S-400 שעות עבודה א-ד 8:00-17:00 חמישי 8:00-16:00 דרישות התפקיד: תודעת שירות גבוהה /יכולת עבודה בתנאי לחץ /שליטה מלאה בתוכנות אופיס /יחסי אנוש מעולים/ראש גדול/ראיה מרחבית/מולטי-טאסקינג/זמינות מיידית/ ידע בתוכנת S400 – יתרון! דרישות התפקיד: תודעת שירות גבוהה /יכולת עבודה בתנאי לחץ /שליטה מלאה בתוכנות אופיס /יחסי אנוש מעולים/ראש גדול/ראיה מרחבית/מולטי-טאסקינג/זמינות מיידית/ ידע בתוכנת S400 – יתרון!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2767
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מענה ללידים, תאום עם לקוחות, עבודה מול מנהל/ת האגף
דרישות:
אדם שירותי
יכולת עבודה עצמאית
ניהול זמן נכון *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397520
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
המרכז לזכויות רפואיות שלנו מתרחב ואנו מחפשים עובדים מקצועיים ומנוסים להצטרף למרכזינו דרושות מזכירות התפקיד כולל:
מענה טלפוני,התנהלות שוטפת מול לקוחות. אדמיניסטרציה שוטפת. שעות עבודה 09.00- 17:00 בימים א'-ה' המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
- שליטה בישומי מחשב.
- יידע במחשבים .
- תודעת שירות גבוהה- חובה!
- יכולת עבודה בצוות .
- יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
- דובר/ת רוסית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ציבורי גדול בראשון לציון דרוש/ה איש/ת Back Office למשרה חלקית. התפקיד כולל תמיכה במערכת משאבי אנוש, מתן מענה לעובדי הארגון, עזרה בסידורי עבודה, תמיכה טכנית בתוכנה והכנת דוחות. *** משרה חלקית כ- 5-6 שעות עבודה ביום *** משרה זמנית לכ-4 חודשים
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתמיכה/ Back Office ניסיון בעבודה עם מערכת משאבי אנוש שירותיות ויכולת תמיכה במשתמשים הכרות עם מערכת SAP -יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
MP 26257
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי מוביל בתחום המחקר דרוש/ה מזכיר/ה לתפקיד מאתגר ומגוון. במסגרת התפקיד, עבודה שוטפת מול מנכ"ל ונשיא הארגון, הכוללת ניהול יומיומי של המשרד, תיאום פגישות (אישיות, ועד מנהל ווועדות היגוי), קשר מול גופים בחו"ל, וטיפול בפניות. כמו כן, אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי של פרויקטים, כנסים ואירועים, לצד טיפול בקופה קטנה והזמנת ציוד משרדי.
דרישות:
- אנגלית ברמת שפת אם- חובה
- ניסיון בתפקיד דומה
- תואר אקדמי
- יכולת לעבוד מול בכירים בארץ ובחו"ל
- כישורי סדר וארגון
- תודעת שירות גבוהה
- השקעה בעבודה, רצינות וחריצות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-JPPI
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|