דרושים בתחום Back Office

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 29 משרות עבודה בתחום Back Office

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Back Office" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אחראי שירות דיגיטל, נציג תמיכה במכירות, בנקאי סחר חוץ ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת קשרי לקוחות

נציג/ת קשרי לקוחות

חפוז שירותי שליחים

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת שילוח פנים ארציים בקריות
דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות
מתן מענה ללקוחות עסקיים
אווירה ביתית ונעימה במשרדי הנהלת החברה
משרה מלאה: ימים א-ה, שעות 08:00-17:00 (לא גמיש)

טווח שכר: 38-40 לשעה 
דרישות:
ניסיון ממוקד שירות – יתרון
ניסיון מחברות לוגיסטיקה-יתרון
שליטה ביישומי מחשב
אוריינטציה שירותית
יכולת עבודה עצמאית
יכולת עבודה תחת לחץ
יכולת הגעה עצמאית למקום - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: הכנס קוד משרה
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/ת מכירות משרד

איש/ת מכירות משרד

חברה דסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחב' קטנה ומצליחה ביקנעם דרוש/ה איש/ת מכירות וניהול תיק לקוח
התפקיד כולל מתן מענה וטיפול שוטף ללקוחות קיימים וחדשים, מתן יעוץ והכוונה ללקוחות לרכישת מוצרי החברה, ניהול מו"מ, תמחור הצעות מחיר, עמידה ביעדי מכירות.
דרישות:
ניסין במכירות טלפוניות חובה. נ
ניידות להגעה למשרדי החברה
העבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה' מ-8:00 עד 17:00.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00265
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת שירות ותפעול מימון רכב לחברת Cal

נציג.ת שירות ותפעול מימון רכב לחברת Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

21/11/2024

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
טיפול בבקשות הלוואה לרכב החל משלב בדיקת המסמכים, הקמת הלוואה והפקת אישורי מסירה למגרש, מתן מענה שירותי ללקוחות, אחריות על רישומי משכונים ושעבודים, מעקב אחר פוליסות ביטוח משועבדות, טיפול בחיי הלוואה לרבות ביצוע שינויים, מעקב וטיפול בחידוש פוליסות ביטוח וכו’.
עבודה במשמרות 8:00-16:00 או 11:00-19:00 + ימי שישי לסירוגין
קליטה כעובד.ת כאל מהיום ה-1 ועוד מגוון הטבות- ארוחות מסובסדות, החזרי נסיעות מוגדלים, נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות, אירועי חברה ועוד!
דרישות:
• ניסיון בתפקידי שירות או בק אופיס
• שליטה ביישומי אופיס
• אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה
• יכולת עבודה עצמאית וניהול מס’ משימות במקביל
• יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-26088
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

*עבודה מהבית* נציג.ת שרות הנה"ח 7.5K

*עבודה מהבית* נציג.ת שרות הנה"ח 7.5K

מימד אנושי

21/11/2024

תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה כתפקיד ראשון בהנהלת חשבונות!!
<קורס הכשרה במטה החברה בתל-אביב כחודשיים בימים א-ה בשעות 9-15(על חשבון החברה ובתשלום)>
במסגרת התפקיד:
-עבודה מול מנהלי חשבונות, חשבי שכר, ורואי חשבון
-מתן מענה ותמיכה למשתמשים בעזרה בהפקת דוחות במערכת ביצוע שאילתות
-עזרה בהנהלת חשבונות שוטפת וכו
*עבודה מהבית בימים א-ה בשעות 08:00-17:00*
תנאים טובים למתאימים.ות. העשרה מקיפה מקצועית.
עבודה בסביבה צעירה ומשפחתית. אופציות קידום מגווונות.
עובד.ת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים מדהימים.
דרישות:
-ניסיון בעבודה במוקד שירות לקוחות טלפוני - חובה
-תעודת הנהלת חשבונות- יתרון
-מושגים בהנהלת חשבונות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 884960
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת שירות טכני

מתאם/ת שירות טכני

מגייסת

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברת נציגויות מובילה דרוש.ה מתאמ.ת שירות טכני למשרה דינאמית הכוללת ניהול לוז טכנאים
מענה לקריאות שירות - קבלת קריאה מלקוח/אחר, פתיחת קריאות במערכת, סגירת קריאות לאחר ביצוע,
פתיחת קריאות המשך, תיעוד עבודת הטכנאים במערכות החברה, התנהלות מול ספקי חו"ל,
אדמיניסטרציה שוטפת ועוד.
משרה מלאה, 8:00-17:00.
דרישות:
יכולת עבודה מרובה מול ממשקי פנים וחוץ
יחסי אנוש מעולים ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה
אוריינטציה טכנית
אנגלית דיבור, כתיבה וקריאה ברמה טובה
ניסיון בניהול שירות ועבודה מול טכנאי/אנשי שטח/לוגיסטיקה
אוריינטציה שירותית חזקה
הכרות עם פריוריטי - יתרון
ראש גדול ומוטיבציה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3041
אזור: שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מתאמ/ת מוקד סוף יום (הפצה)

דרוש/ה מתאמ/ת מוקד סוף יום (הפצה)

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מתאם/ת מוקד סוף יום במחלקת הפצה.
תיאור תפקיד:
    אחראי/ת לניהול ומתן שירותי משרד כלליים לגורמים הרלוונטיים במחלקת הפצה ושירות
    הפעילות כוללת בעיקר:
    הפקת דוחות ועבודה שוטפת בתוכנות ה- OFFICE
    הנפקת שטרי מטען.
    גבייה- ספירת כסף המתקבל מנהגים, קבלת צ'קים, קבלת תשלום מלקוחות שבאים לאסוף סחורה.
    עבודה מול לקוחות/נהגים/נציגי מכירות.
    אחריות סגירת קווי חלוקה- קבלת תעודות חתומות מהנהגים בסוף יום, בקרה על התעודות המתקבלות וסגירת התעודות במערכת.
    מתן מענה לנהגים ולסוכנים שבשטח בזמן אמת הכולל פתרון בעיות דחופות.
    ביצוע דוחות מעקב (אי אספקות, חריגות, הזמנות).
    ביצוע תאומים לרשתות השיווק השונות .
דרישות:
    בגרות מלאה-חובה
    שליטה בסיסית בכל תוכנות ה- OFFICE - חובה
    מוסר עבודה גבוה, מוטיבציה ותודעת שירות גבוהה.
    אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים.
    יכולת עבודה בתנאי לחץ
    ניידות: המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת רכב - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 181458
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בק אופיס

רפרנט/ית בק אופיס

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
- קליטת טפסי ההצעה לביטוח והקמתם במערכת
- ניהול חוסרים מול גורמים פנים ארגוניים
- טיפול משלב קליטת ההצעה ועד הפקת הפוליסה
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד שירות/תפעול
- נכונות למשרה זמנית, חצי שנה
* הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות
** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 50066996
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית תפעול

רפרנט/ית תפעול

גטר גרופ

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה רפרנט/ית תפעול לעבודה בפ"ת
התפקיד כולל:
מענה לטלפונים /עבודה מול סוכני השטח , לקוחות הקצה ושאר המחלקות בקבוצה /הקלדת תעודות אספקה וטיפול יומיומי בהזמנות השוטפות/ יכולת בעבודת צוות.
סיוע למנהלי המוצר בנושאים שוטפים שלא קשורים למכירות באופן ישיר.
דרישות:
 אקסל ברמה גבוהה -חובה
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
הכרות עם תוכנות האופיס-חובה
הכרות עם מערכת S-400
שעות עבודה 
א-ד 8:00-17:00
חמישי 8:00-16:00
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה /יכולת עבודה בתנאי לחץ /שליטה מלאה בתוכנות אופיס /יחסי אנוש מעולים/ראש גדול/ראיה מרחבית/מולטי-טאסקינג/זמינות מיידית/
ידע בתוכנת S400 – יתרון!
דרישות התפקיד:
תודעת שירות גבוהה /יכולת עבודה בתנאי לחץ /שליטה מלאה בתוכנות אופיס /יחסי אנוש מעולים/ראש גדול/ראיה מרחבית/מולטי-טאסקינג/זמינות מיידית/
ידע בתוכנת S400 – יתרון!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2767
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Junior Customer Support Representative

Junior Customer Support Representative

Priority Software

21/11/2024

תיאור תפקיד:
Are you seeking a challenging and exciting new opportunity? Priority Hospitality, a leading technology company revolutionizing the hospitality industry, is looking for passionate individuals to join our growing Customer Support team.

Join Us:
• Be part of a thriving tech company: Work in a stable and successful environment.
• Comprehensive training: No prior experience required. We'll equip you with the skills you need to succeed in the tech industry.
• A supportive and rewarding culture: Enjoy working with a professional team, team-building activities, and attractive benefits.
Job Description:
• Provide exceptional customer support: Offer professional, efficient, and friendly assistance to our clients regarding technical issues related to our products.
• Management of new clients: from post-sales to training to go-live, engaging with internal and external interfaces, including time management, and monitoring skills.
• Troubleshoot effectively: Independently identify, analyze, and resolve system issues or follow established guidelines.
• Empower customers: Train new and existing customers on how to use our products.
• Document interactions: Accurately record all customer inquiries in our CRM system.
• Drive continuous improvement: Participate in projects aimed at enhancing our services and processes.
דרישות:
• Work schedule: Sunday-Thursday, 8:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month, 8:00 AM - 1:00 PM, working remotely.
• Excellent communication skills: Strong verbal and written communication skills in both Hebrew and English.
• Patience and empathy: Ability to listen attentively to customers and understand their needs.
• Quick learner: Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge.
• Analytical thinker: Ability to analyze problems and find creative solutions.
• Team player: Ability to collaborate effectively in a dynamic environment.
• Nice to have: hospitality industry experience.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-229
אזור: שרון - ראש העין
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת שירות לקוחות לתחום הריהוט

נציג/ת שירות לקוחות לתחום הריהוט

ד"ר קאוצ'

21/11/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בענף הריהוט דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות למשרה מלאה.
  • מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות החברה,
  • טיפול בפניות ומתן פתרונות מותאמים אישית,
  • עבודה מול ממשקים פנימיים ותמיכה בתהליכי שירות ואספקה.
  • זוהי הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה יציבה ולהיות חלק מצוות מקצועי ודינמי בתחום הריהוט.
דרישות:
  • ניסיון קודם בתחום הריהוט – יתרון
  • ניסיון בשירות לקוחות – חובה
  • יחסי אנוש מצוינים וגישה שירותית גבוהה
  • שליטה מלאה בעברית; יתרון לדוברי שפות נוספות
  • זמינות למשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support & Compliance Officer

Support & Compliance Officer

wojo

21/11/2024

תיאור תפקיד:
One of the fastest growing startups in Israel, as such - we are looking for ambitious and hungry young people to grow with us!
We are a mobile gaming studio that develops exciting and popular games, focusing on skill games.
We have a strong emphasis on innovation, the power of data and use of AI
A Fast-paced environment, in a fun workplace - and learn all about gaming, relationship management, and startups
● Building customer relations processes
● Assisting players with their needs and issues
● Processing financial requests
● Task management
● Resolving issues
● Assessing basic risk
● Analyzing player behavio

דרישות:
• English - at an excellent level in writing and speaking, or mother tongue
• Previous experience in a CS role or similar
• Basic excel skills
• SQL basic understanding
• A strong interest in learning about business and gaming
• “Can do” positive attitude, highly motivated with the ability to perform with independence
• Proactive
• Self-motivated with a deep will to continuously learn
• Good communication skills
• Monday or similar task management tools experience
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ברחובות

דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות ברחובות

טלדור BPO

21/11/2024

תיאור תפקיד:
בואו לקחת חלק במוקד שירות לקוחות בעבור משרד ממשלתי ברחובות!
משלב גם שיחות וגם בק-אופיס.
* מתן מענה טלפוני / מקוון לפניות.
* קליטה וטיפול בחשבוניות ובהפניות.
משרה מלאה א’-ה’ 7:30-16:00
ללא שישי!
בימי חול המועמד- 7:30-14:00
דרישות:
ניסיון קודם במוקד- יתרון
סובלנות, שירותיות, הגדלת ראש
זמינות לשעות המשרה
*נדרש לעבור סיווג בטחוני
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-195
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה Back Office!

לחברת תקשורת מובילה דרוש/ה Back Office!

שביט סופטוור

21/11/2024

תיאור תפקיד:
  • בנייה ותכנון סידור עבודה לקבלנים
  • מתן מענה לממשקים בנושא לקוחות מושבתים וחריגים
  • הפעלות בניין ולקוחות עסקיים בשיתוף טכנאי בשטח
  • ניהול הקצאות במערכת שיבוץ טכנאים
דרישות:
  • ניסיון לפחות של שנה בשרות לקוחות
  • יכולת קבלת החלטות וניהול מספר משימות במקביל
  • הכרת מערכת אתגר- יתרון
  • עבודת ממשקים ויחסי אנוש מצוינים
  • נכונות לעבודה מאומצת
  • יכולת לימוד גבוהה ועבודת צוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12142
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה באור יהודה דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות טלפוניים!!! תחילת עבודה מידית! 7,000 ש"ח

לחברה מובילה באור יהודה דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות טלפוניים!!! תחילת עבודה מידית! 7,000 ש"ח

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

21/11/2024

תיאור תפקיד:

ליווי מטופלים.ות בתהליך זכאות 
זכאות למכשיר/ציוד ולאורך כל מסע חיי המטופל.
תחומי אחריות
. בדיקת מסמכים נדרשים לקבלת זכאות למכשירים
. עדכון זכאויות במערכות השונות
. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת עם מערכת ניהול מסמכים, הכוללת עדכון
זכאויות, סריקה, תיוק ומעקב
. מתן מענה מקצועי וממוקד ללקוח על זכאותו, הסבר על ספקים מורשים
ואופן יצירת הקשר מולם
. מתן מענה לספקים
. משרה מלאה א'-ה' באור יהודה
. 8:00-16:00
דרישות:
ניסיון במתן שירות – חובה 
. ניסיון בעבודה עם מערכת PRIORITY ומערכת CRM , 'מסר'– יתרון
. ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת
. תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00250
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת משמרת למשרד ברמת גן

אחראי/ת משמרת למשרד ברמת גן

חברה דסקרטית

21/11/2024

תיאור תפקיד:
למשרד קטן שעושה הסברה טלפונית בנושא חברתי דרוש/ה אחראי/ת משמרת לניהול אדמניסטרטיבי ומקצועי של 15 עובדות.
 
המשרד ממוקם ברמת גן.
 
משרה מלאה במשמרות - לטווח ארוך. שכר: 10,000 ש"ח.

במסגרת התפקיד:
  • שליחת חומר כתוב במייל ללקוחות
  • מענה לטלפונים נכנסים במידה ויש
  • חלוקת חומר לעבודה 
  • מתן מענה לכל צורך שעולה במהלך היום
  • הדרכות ומשובים
העבודה בסביבת עבודה נעימה, מכילה וגמישה.

העבודה במשרה מלאה, במשמרות:
שבוע אחד - 3 משמרות ערב ו-2 משמרות בוקר 
בשבוע השני - עובדים 2 משמרות ערב ו-3 משמרות בוקר 
שישי פעם בשבועיים.
שעות המשמרות: 
בוקר: 08:00-16:00
ערב: 14:00-22:00
שישי: 08:00-14:00
דרישות:

  • מגורים באיזור 
  • אנגלית בסיסית
  • ידע על מחשב, בעיקר על אופיס
  • אחראי/ת, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים - חובה!
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!