תיאור תפקיד:
- אחריות תפעולית ואפליקטיבית במערכות הליבה של הארגון
- מתן שירות, טיפול ומעקב אחרי קריאות משתמשים פנימיים ולספקים חיצוניים- הבנת תהליכים, ייזום וביצוע של אוטומציות לבקרה ותפעול שוטף
- עבודה מול ממשקי עבודה כגון תשתיות אבטחת מידע צוותי הפיתוח וה-QA
- ביצוע בקרות שוטפות, טיפול ותחקור של תקלות
- משרה מלאה, זמינות לשעות נוספות-חובה
דרישות:
- לימודים\קורסים טכניים-חובה
- ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה במערכות מידע אפליקטיביות מארגון-חובה
- ניסיון ב-SQL-חובה-רמת ג'וין ומעלה
- ניסיון בכתיבת סקריפטים בשפות שונות-חובה
- ניסיון ביישום ומתן פתרונות באמצעות כלי אוטומציה-יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02366
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מעצב/ת גרפי/ת לעיצוב מערכות תפעוליות, אתרי אינטרנט, מצגות (אינפוגרפיקה) ומענה שוטף ללקוחות המחלקה. התפקיד כולל מתן שירותי עיצוב לכלל החברה, הפקת חומרים לדפוס, עיצוב מסמכים, שלטים, באנרים, והודעות מתפרצות. משרה מלאה במשרדים בחיפה - בניין המה"ר, נתיב האור 1.
דרישות:
• ניסיון של שנתיים לפחות בעיצוב גרפי, מתוכן לפחות שנה בעיצוב מערכות Web. • שליטה בתוכנות: Photoshop, Illustrator, InDesign, Acrobat, PowerPoint. • יכולות איור וידע בהכנה לדפוס. • קורס בעיצוב גרפי - חובה • ידע ב-HTML ו-CSS - יתרון משמעותי • ניסיון בעיצוב מצגות, ידע בעיצוב חוויית משתמש, ניסיון בעיצוב חומרים שיווקיים - יתרון • היכרות עם מערכות הפעלה וסביבות מחשוב שונות – יתרון. • עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02398
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תומכ/ת אפליקטיבית (HelpDesk) למתן תמיכה טכנית טלפונית ברמת TIER 1-2 לחברת בת של Priority-Software ביקנעם! התפקיד כולל: •עבודה והתקשרות מול מיישמי המערכות בשטח, מנהלי מערכות מידע , אנשי סיסטם. •תמיכה בתקלות משתמשים, בבעיות תשתית (שרתים), והתקנת מערכות בשרתי הלקוח. •המשרה הינה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00
דרישות:
•ידע טכני ושליטה במערכות הפעלה ווינדוס - חובה! •ניסיון בעבודה מסוג תמיכה טכנית/helpdesk - חובה! •הכרות עם מערכות ERP PRIORITY- יתרון •ידע וניסיון בעבודה עם IIS - יתרון •תואר ראשון במערכות מידע ו/או הכשרה מקצועית ברשתות וסיסטם - יתרון •ניסיון עם מסדי נתונים- SQL- יתרון •רקע במערכות מובייל ו-Web -יתרון •הכרות עם מושגים / תהליכים מתחום הלוגיסטיקה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-275
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברה גלובלית המתמחה במוצרי צריכה מגייסת עובד/ת תמיכה - HELP DESK. תיאור תפקיד: תמיכה והדרכה במשתמשי מערכות המידע של החברה, תחזוקת מחשוב אישי וציוד היקפי.התקנת מחשבים- מערכות הפעלה, דרייברים ותוכנות + ביצוע ותחזקה של מערכות Imaging. התקנת ותחזוקת מדפסות. הקמת משתמשים חדשים במערכות המידע, ניהול הרשאות (Active Directory) תמיכה בנושאי תקשורת של ספקים המתחברים למערכות המידע של החברה. תיעוד התקנות חדשות הנדרשות במחשבי העובדים. תחזוקת ציוד טלפוניה. ניהול ציוד מיחשוב- קליטה ובקרה, רישום והחתמת עובדים.
דרישות:
• ניסיון בתחום (כולל צבאי) עד 3 שנים / רקע אישי בתחום • שליטה במערכות הפעלה Windows 10/11 • שליטה בישומי 365Office , הכרת One Drive ו- Microsoft Teams • ידע כללי בחומרת מערכות PC (נייחים + ניידים), כולל התקנה חומרה ותוכנה – חובה • ידע כללי במערכות תקשורת LAN,WAN – חובה • ידע ב- Active directory Users and computers ו- הקמת תיבות ב- exchange - חובה • ידע בתוכנות היקפיות כגוןEdge, SAP ועוד - יתרון • ניסיון בעבודה מול מערכת CRM כלשהי (מערכת תיעוד קריאות) - יתרון • ידע בטלפוניה ארגונית, טלפונים ניידים - יתרון • תודעת שירות מפותחת ותקשורת בינאישית טובה • עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות • מחויבות, אחריות ונכונות לזמינות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
183480
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
פיתוח טכנולוגיות למידה ותוצרי למידה מתוקשבת: לומדות, סרטוני אנימציה וסרטונים ריאליסטים, עיצוב אינפוגרפיקות, מצגות, פיתוח תוכן, כתיבת תסריטי לומדות, הפקת לומדות ועוד… עבודה על פרוייקט החל משלב איתור הצורך, אפיון מול הלקוח, הפקת התוצר עד מסירה ללקוח . מיקום המשרה – תל אביב | משרה מלאה
דרישות:
- תעודת תואר אקדמי במנהל עסקים/ מערכות מידע / טכנולוגית או תעודת קורס פיתוח הדרכה צבאי/אזרחי
- לפחות שנה ניסיון בתחום פיתוח הדרכה - חובה
- ניסיון תעסוקתי בהפקת לומדות באמצעות תוכנת storyline- חובה
- ניסיון בשימוש בתוכנות עיצוב Canva
- ניסיון בשימוש בתוכנות אנימציה ויצירת סרטוני סמן
- ניסיון בביצוע אפיונים מול לקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00621
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה איכותית ויציבה הממוקמת בהרצליה דרוש/ה תומך.ת טכני.ת -ג'וניור משרה מלאה במשמרות, תנאים מצוינים, הזדמנות מצוינת להשתלב בעולם הטכנולוגי, סביבה צעירה ודינאמית.
דרישות:
חצי שנה ניסיון בתפקיד טכני או קורס טכני / טכנולוגי (אפשר גם ניסיון צבאי)
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
16061
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת אחראי/ת מחשוב לגוף ממשלתי בתל אביב התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, מתן מענה טכני למשתמשים וטיפול בתקלות ניהול משתמשים בActive Directory קבוצות שיוך ל- GPO, טיפול בציוד קצה: מסכים, מדפסות, סורקים ועוד סנכרון טלפונים חכמים למייל האירגוני,גיבוי ושחזור חומר מטלפונים חכמים.APPLE, Android
דרישות:
3 שנות ניסיון והשכלה בתחום - חובה שעות עבודה 7:30-16:30 ניסיון בעבודה עם VMware Horizon Client - VDI ניסיון עם תוכנה שליטה מרחוק TeamViewer - CmRcViewer (SCCM) - Offer Remote
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24939
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תרופות מובילה טאלנט.ית עם יכולת ניתוח נתונים מעמיקה, שיפור תהליכים, זיהוי הזדמנויות, חשיבה יצירתית לאוטומציה של תהליכים וניהול תוכן איכותי! התפקיד כולל הנגשת מידע ללקוחות הפנימיים בארץ (עובדי החברה) ובחול באמצעות תקשורים, הדרכות ודרכים יצירתיות נוספות להעברת המידע, ניהול ועדכון תוכן באתר התמיכה המבוסס על SharePoint, שיתוף פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים לצורך מתן ושיפור השירות בארגון, בקרה ושיפור אחר מדדי איכות התמיכה ושביעות רצון בקרב הלקוחות פנימיים - עובדי החברה. *משרה מלאה בימים א-ה, בין השעות 8:00-16:30, .
דרישות:
ניסיון בשיפור מגמות וזיהוי הזדמנויות על בסיס ניתוח נתונים – חובה אנגלית ברמה גבוהה לצורך כתיבה, קריאה, דיבור – חובה ניסיון בתפקיד הכולל מתן שירות למגוון ממשקים – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00139
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי היא אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (כגון הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חיסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. בנוסף, החברה מציעה הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול מערך התמיכה הטכנית של החברה ללקוחות B2B. פיקוח ותיעוד מלא של כל התקשורת עם הלקוחות במערכת CRM, כולל מעקב שוטף אחרי סטטוס הקריאות השירות. הובלת תהליכי שיפור בתמיכה הטכנית, כולל הטמעת נהלים חדשים ושיפור מדדי השירות (SLAs). מעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, כולל ביצוע סקרי שביעות רצון, ניתוח נתונים ומתן המלצות לשיפור השירות. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00), ללא אפשרות עבודה מהבית.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול צוות תמיכה טכנית (B2B) מעל 10 עובדים – חובה. ניסיון בעבודה עם מערכות CRM- חובה. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows- חובה. ידע מעמיק בפרוטוקולי תקשורת, DNS וDHCP- חובה. הסמכת CCNA- יתרון. תואר ראשון במדעי מחשב או תחום דומה- יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
27
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תפקיד הכולל תמיכה פנים ארגונית בעובדי החברה, הכוללת מענה טלפוני ופרונטלי, פתרון תקלות, התקנה ותחזוקה של מערכות הפעלה, יישומים וציוד היקפי. התפקיד כולל ניהול משתמשים והרשאות ב-Active Directory ובמערכות נוספות, טיפול בתקלות תקשורת ורשת בסיסיות, כולל Wifi ו-VPN, וכן עבודה מול צוותי IT נוספים והדרכת משתמשים. משרה במשמרות ברמת גן, לא כולל לילות וסופי שבוע
דרישות:
הכרות עם מערכות הפעלה Windows ויישומי Office ניסיון במרכז תמיכה Help Desk או טכנאות ניסיון בהתקנת תחנות עבודה ותוכנות, חומרת מחשבים נייחים וניידים היכרות עם מערכות VDI – יתרון ניסיון כמנהל רשת בצבא – יתרון ניסיון עם מערכות Active Directory, Exchange - יתרון
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
73330
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה אחראי/ת מחשוב מערכות רפואיות לארגון רפואי מוביל דרוש/ה איש/אשת סיסטם לניהול ותחזוקת מערכות מחשוב רפואיות, כולל מערכת PACS ומערכות קריטיות נוספות. מה בתפקיד? ניהול ותחזוקה של מערכת PACS והתאמות למשתמשים תמיכה טכנית ברופאים, טכנאים ומנהלי סניפים חיבור והגדרת מכשירים דימותיים למערכת PACS טיפול בתקלות מחשוב וציוד רפואי, כולל עבודה מול ספקים אינטגרציה של מערכות רפואיות עם מערכות הליבה של הארגון תמיכה בצוות התמיכה הפנימי בנושאים הקשורים למערכות רפואיות
דרישות:
לפחות 3 שנות ניסיון בניהול שרתים ורשתות מחשבים (סיסטם) ניסיון בעבודה עם מערכות PACS – יתרון משמעותי היכרות עם כלי ניהול בסיסי נתונים וחיבוריות בין מערכות הסמכת Microsoft (MCSE) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2724
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
למוקד תמיכה אינטימי ומקצועי של חברה פיננסית גדולה דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת ללקוחת פנים וחוץ ארגוניים. התפקיד כולל ליווי ומתן מענה מקצועי,פתרון תקלות טכניות, מתן הרשאות, ניהול מחזור חיי עובד ושירות לכלל לקוחות החברה. תקלות מחשוב, Office, Outlook, הרשאות עבודה מול ממשקים שונים- צוות הרשאות, תפעול, IT.
דרישות:
היכרות עם תוכנות - Office וזיקה טכנית- חובה ניסיון קודם כנציג תמיכה פנים ארגוני- יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה מוסר עבודה גבוה יכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
EC 26307
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת ONE Taldor מגייסת מדריך /ה מטמיע /ת למשרת שטח בגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: ביצוע הדרכות והטמעות חדשות ובמערכות קיימות מתן תמיכה טכנית ולווי ועדות של המשרד, כתיבת חומרי הדרכה כגון: מדריכים, מצגות, סרטונים תפקיד שטח יציאה למשתמשים, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע
דרישות:
3 שנות ניסיון בתחום- חובה השכלה רלוונטית - חובה פעמיים בשבוע יציאה לשטח תפקיד דינאמי, שילוב עבודה מהבית יום בשבוע עבודה מול משתמשים, שיתוף פעולה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24714
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת בודק/ת תוכנה ותומך/ת טכנית לגוף ממשלתי בת"א למשרה זמנית התפקיד כולל: ביצוע בדיקות ידניות, ניהול באגים, ביצוע בדיקות שדרוג, בדיקות רגרסיה, בדיקות שפיות, בדיקות קבלה, עבודה בצוות מול המתכנתים ומול קבצי אפיון מתן תמיכה טכנית ואפליקטיבית ולווי משתמשים.
דרישות:
שנה ניסיון בבדיקות ותמיכה טכנית - חובה ניסיון קודם ב-Help Desk תמיכה פרונטאלית בתקלות, עבור משתמשים, קבלת קריאות ויכולת מתן פתרונות לתקלות חומרה ותוכנה. ידע בשפת SQL. (יתרון ) נכונות למשרה זמנית לתקופה של חודשיים וחצי - שלושה עבודה היברידית - 3 ימים מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24861
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|