תיאור תפקיד:
• Gather and analyze financial information and determine or recommend a course of action. • Apply accounting principles and policies to properly report financial data associated with operational & sales activities. • Participate in month/quarter/year end closing processes (variance analysis and presentation of results), and short/long term budgeting process. • Participate/lead ad-hoc special projects (e.g., process optimization, digitalization, etc.). • Apply tools and technologies (e.g., SAP, Power BI, Power Apps, etc.) to deliver results and implement efficiencies. • Work collaboratively in a multi-discipline, dynamic, fun team across functions and geographies.
דרישות:
• Accounting or economics degree with at least three years of relevant experience; (exposure to financial analysis, budgeting and reporting.) • Proficient in understanding and applying accounting policies and corporate guidelines. • Demonstrate ability to manipulate data with Microsoft Office tools, and report/present results in a clear and concise manner • Fluent in English. • Display initiative and leadership in handling multiple job responsibilities, setting priorities, maintaining a high level of accomplishment, and implementing process improvements.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00838
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דיפלומט מפיצים היא חברה מובילה בתחום היבוא והפצת מוצרי צריכה בישראל. עם מעל 50 שנות ניסיון והצלחה, החברה מתגאה בצוות עובדים מנוסה, מוצרים איכותיים וחדשנות טכנולוגית. אנו מזמינים כלכלנים מוכשרים להצטרף לצוות שלנו כחלק מהזדמנות מפתחת קריירה ייחודית. בתפקיד זה, תהיו חלק ממערך כלכלי דינמי ותלמדו מקרוב את מנגנוני השיווק, הרכש והלוגיסטיקה של חברה גלובלית מצליחה. ההזדמנות הזו מציעה סביבת עבודה תומכת, אפשרויות להתקדמות מקצועית וצמיחה אישית בחברה יציבה ומוערכת. אם אתם מוכשרים, יצירתיים ובעלי חשיבה אנליטית - זוהי הפלטפורמה המושלמת להשקיע בקריירה שלכם בתחום הכלכלה העסקית תיאור התפקיד:ביצוע תקצוב ובקרת הוצאות החברה. פיתוח דוחות וכלי בקרה במערכת ה- SAP. הובלת תהליכים ופרויקטים. עיבוד וניתוח של דוחות כספיים מול תקציב החברה. בדיקות כדאיות כלכלית של מוצרים, תהליכים ופרויקטים כלל חברתיים. בחינת רווחיות לעסקים חדשים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה-חובה. 2-4 שנות ניסיון ככלכלנ/ית בחברה דומה / גדולה שליטה מלאה בתוכנות ה- office ובעיקר ב- Excel. ידע בתוכנת SAP מודולים FI , BI , COPA - יתרון מובהק אנגלית ברמה גבוהה. יכולת עבודה בשעות נוספות. יכולת למידה עצמית - אוטודידקט. התמודדות עם מספר משימות במקביל. יכולת עבודה תחת לחץ. יכולת עבודת צוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
175560
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות למדור הנהלת חשבונות, מחלקת כספים ומינהל- ביצוע רישומי הנהלת החשבונות לרבות ניתוחים.
- טיפול במערך התשלומים והגביה.
- התנהלות שוטפת וממשקים מול בנקים, רשויות המס, ספקים ולקוחות.
- הכנת דיווחים שוטפים להנהלת החברה ככל שנדרש.
- הכנת ניתוחים לדוחות כספיים ולדוחות המס ככל שנדרש.
- ניהול ומיכון תהליכים באופן עצמאי.
- כל מטלה אחרת שתוטל מעת לעת.
- ביצוע בקרות שונות להכנסות המגיעות בממשקים שונים.
דרישות:
- מנהלת חשבונות סוג 3 עד מאזן- חובה, מדופלם - יתרון.
- ניסיון מוכח בניהול חשבונות בחברה בינונית, גדולה - חובה.
- הכרות מעמיקה עם תוכנת ERP - חובה. Priority - חובה.
- שליטה ברמה גבוהה ב-Excel- חובה.
- ניסיון בעבודה מול פורטלי ספקים-יתרון .
- אנגלית - ברמה טובה .
- ראיה מערכתית, יכולת עבודה בצוות לצד יכולת עבודה עצמאית.
- יחסי אנוש טובים ויכולת מוכחת בקיום קשרי עבודה תקינים עם גורמים חוץ / פנים ארגוניים.
- יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס עבודה.
- נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3109
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מי אנחנו? אחת מחברת ה- IT והתקשורת המובילות בישראל, המספקת מגוון שירותים ללקוחות עסקיים העוסקים במגוון תחומים. אנחנו עוסקים בעולמות של שירותי מחשוב וענן, פתרונות אבטחת מידע, פתרונות גיבוי ו- DR, תקשורת, דאטה, אירוח בחוות שרתים ועוד. בבעלותנו 5 חוות שרתים, 2 חברות בנות שהן זרועות הענן שלנו בAWS וב AZURE, וכבל תת ימי שמחבר בינינו לבין העולם! העובדים והעובדות שלנו רוכשים ידע על המוצרים הטכנולוגיים המובילים של היצרנים הגדולים במשק כמו Microsoft, CISCO, Juniper, Fortinet, F5 ועוד רבים וטובים, באמצעותם מייצרים ללקוחות החברה פתרונות ושירות טכנולוגי מובילים, המסייעים בשלל התהליכים העסקיים. מחלקת כלכלה עסקית בבזק בינלאומי TECH מגייסת כלכלנ/ית ושותף עסקי FP&A עם תשוקה למספרים, לחשיבה אנליטית לעבודה מול כלל היחידות בחברה. במסגרת התפקיד, עבודה מול מגוון מחלקות וביניהן מכירות, שיווק, שרשרת אספקה וכן עבודה צוות מול אגף הכספים, כולל עבודה עם הנהלה בכירה. התפקיד כולל: • ריכוז ובניית מודלי תמחיר להצעות מחיר ופרויקטים בעולמות התקשורת, שירותי IT ופתרונות אינטגרציה. • קביעת מחירוני שירותים של החברה בשיתוף עם מנהלי מוצר. • ביצוע ניתוחי רווחיות בחתכים שונים (לקוחות / מוצרים / פרויקטים) לשיפור תוצאות החברה • גיבוש תובנות והמלצות להנהלת החברה • בנית מודלים כלכליים לבדיקת כדאיות השקעות והשקות שירותים ופתרונות חדשים • ביצוע בקרות רווחיות עסקאות לטובת תמריצים במכירות
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות – חובה • ניסיון של 3 שנים בתפקיד דומה – חובה • ידע בבקרת תמחיר ובקרה תקציבית – חובה • שליטה ברמה גבוהה ב Excel ו Power Point – חובה • יכולת ניתוח נתונים גבוהה- חובה • שליטה טובה באנגלית – אנגלית ברמת קריאה ברמה גבוהה • שליטה בתוכנות BI כגון Qlickview ועוד – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12126
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול וייזום פרויקטים מקצה לקצה בתחום האשראי - בניה ותכנון תקציב , ביצוע ניתוחי כדאיות כלכלית למיזמים ופרויקטים - עבודה מול ממשקים מרובים הכוללת תיאום בין מחלקות שונות לצורך קידום פרויקטים - זיהוי וניהול סיכונים הכולל מעקב אחר התקדמות ודיווח לראש המטה
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים/הנדסת תעשייה וניהול/ תחום רלוונטי אחר - ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פרויקטים ותקציבים בעולמות הפיננסים - ניסיון בניתוח נתונים ועבודה עם Excel ברמה גבוהה - היכרות עם עולם האשראי - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50074700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- ניהול תקציבי פרויקטים בהיקפים גדולים
- ניהול צוות בקרים פרוייקטלים
- מעקב תקציב מול ביצוע, ניתוחים ואנליזות, תזרים ותחזיות רווח
- מעקב לוחות זמנים ובחינת חריגות
- עבודה מול מגוון ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- תואר ראשון בהנדסת תעו"נ/כלכלה – חובה
- 5-7 שנות ניסיון
- ניסיון מחברות פרויקטליות בעולמות האנרגיה/בנייה/תשתיות/תעשייה – חובה
- שליטה מלאה ב- OFFICE, בדגש על EXCEL
- שליטה בפריוריטי – יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
889114
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמלה דרוש.ה סטודנט.ית למשרת מוקדן.ית ענף שירותים טכניים ואחזקה במסגרת התפקיד: עבודה מול ספקים – הזמנת ציוד וקבלתו טיפול בחשבוניות (מעקב בקרה ותיעוד) פתיחת דרישות רכש ומעקב אחר ביצוע טיפול בהצעות מחיר עבודה במערכת תחזוקנית (פנימית) הפעלת מוקד תקלות וניתובם (הכנת מערכי אחזקה מונעת) כתיבת מסמכי אחזקה מונעת תיאום מול הייצור הכנה למבדקים בקרה תקציבית בקרת וניהול מלאי חלקי חילוף ליווי קבלנים כולל אישורם מול הקבט"ים
דרישות:
דרישות: 12 שנות לימוד סטודנט.ית לתואר ראשון עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית שליטה וניסיון ביישומי המחשב – יומן , אקסל, מערכות ERP יתרון משמעותי יכולת ניהול עצמאית , סדר וארגון יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
3314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה דרוש.ה מנהל.ת פיננסי עסקי במסגרת התפקיד: ליווי וניהול פיננסי לפרויקטים, בניית תחזיות פיננסיות ודוחות רווח והפסד, הכנה של תקציבים שנתיים ומעקב ביצוע, הכנה ודיווח של התוצאות העסקיות (מכירות, תקבולים, הזמנות חדשות, דוחות כספיים רבעוניים). ניתוחי תזרים מזומנים, עבודה בממשקים צמודים עם מנהלים בארגון ומול חברות בנות, בקרות תכנון מול ביצוע, ניתוחי רגישות עבודה שוטפת ותיאום מול ממשקים רבים בארגון – מנהלי תוכניות, ייצור, הנדסה, רכש
דרישות:
תואר בכלכלה / הנדסה תעשייה וניהול תואר שני יתרון ניסיון של שלוש שנים לפחות בבניית תחזיות פיננסיות, דוחות כספיים, בקרה תקציבית יכולת אנליטית גבוהה, דייקנות ועצמאות, ראש גדול, יכולת עבודה בתנאי לחץ, הבנה וחשיבה עסקית אנגלית ברמה טובה נגישות גבוהה למערכות מידע (בעיקר יישומי אופיס ו-ERP). יתרון להיכרות עם מערכות לוגיסטיות / פיננסיות עבודת צוות ושיתוף פעולה, כושר לימוד מהיר ועצמאי. יכולת הנעה ותיאום ממשקים שונים *הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד **רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
70077910
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|