תיאור תפקיד:
אומניסיס מחפשת ראש צוות Customer Success מנוסה, להובלה וניהול צוות מנהלי הצלחת לקוח, לטובת פיתוח ושימור קשר עם לקוחות החברה, הובלת תחום ההדרכה ותמיכה בפעילות Pre Sale.
התפקיד דורש יכולות הדרכה גבוהות, העברת מצגות והדרכות ללקוחות בארץ ובחו"ל, ועמידה מול קהל באופן שוטף. נדרש ניסיון מוכח בהובלת צוותים, הבנה טכנולוגית מעמיקה ויכולת בניית אסטרטגיות לשימור והרחבת פעילות הלקוחות.
תחומי אחריות עיקריים:
ניהול והובלת צוות Customer Success.
ניהול גוף Help desk לטובת מענה לתקלות לקוח (זמינות גבוהה נדרשת).
כתיבת ספרות הדרכה, העברת הדרכות ופרזנטציות ללקוחות, כולל עמידה מול קהל באופן שוטף.
תמיכה בצרכי שיווק ופיתוח עסקי בעזרת הדגמות Presale בארץ ובמדינות לקוח.
פיתוח ושיפור מתודולוגיות ותהליכים להגדלת ערך הלקוחות ותהליכי עבודה פנימיים בחברה.
עבודה שוטפת מול צוותי המכירות, הנדסת המערכת וניהול המוצר.
ניהול עבודה מול ספקי כתיבה טכנית ותרגום עבור פרויקטי החברה.
דרישות:
ניסיון קודם של 3-5 שנים בתפקיד דומה, מתוכן לפחות שנתיים בניהול צוות - חובה.
ניסיון בהעברת הדרכות והכנת חומרים הדרכתיים.
ניסיון בעבודה עם גופים ביטחוניים / ממשלתיים – יתרון משמעותי.
רקע בעולם הביטחוני (הגנה אווירית, בקרה אווירית, לוחמה אלקטרונית) – יתרון משמעותי.
ניסיון בתהליכי Presale ושיווק מוצרים טכנולוגיים - יתרון .
יכולות תקשורת מעולות בעל פה ובכתב.
שליטה מלאה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה; שפות נוספות – יתרון.