תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן בתל אביב מובילה דרוש\ה איש\אשת HELP DESK במסגרת התפקיד: מתן תמיכה טכנית למשתמשים פנימיים בארגון, מרחוק, תיקון תקלות שוטפות .קבלת פניות טכניות במערכת ניהול השירותSISAYD וטיפול בהן. ביצוע תמיכה טלפונית ועבודה עם תוכנות השתלטות מרחוק. ניהול מערכת דואר אלקטרוני 365, הקמה וניהול משתמשים, מתן הרשאות וגישה למערכות הארגון. תחזוקה שוטפת של מערכות הפעלה ווינדוס וסביבת AD . תנאים: משרה מלאה ימים א'-ה' 08:00-17:00 קליטה ישירה לחברה! ארוחות+ חניה
דרישות:
שנה ניסיון מינימום בתפקיד site support בארגון ניסיון עבודה בסביבת WINDOWS -חובה שליטה בתוכנות OFFICE ידע מעמיק בניהול מערכת AD. ENTRA\INTUNE ידע בתקשורת רשתות IP, DHCP, VLAN אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|