תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מנהל/ת צוות תמיכה טכנית לארגון ממשלתי גדול בירושלים
תיאור משרה:
ניהול צוות בתפקידי תמיכה בהפעלת מחשב והרשת הארגונית במתן שירות ותמיכה (Help Desk),
מתן תמיכה טכנית במחשבים, ציוד היקפי ותוכנות, התקנה, תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ויישומים,
ניהול וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם שרתים, מערכות גיבוי ורשתות תקשורת,
תיעוד תקלות ופתרונות במערכת קריאות שירות, שירות ותמיכה לחדרי התקשורת, עמדות העבודה וחדרי הישיבות
בקיאות בהפעלת מערכות שליטה ובקרה לניטור, שליטה ותחזוקה לחומרה, לתוכנה, דואר אלקטרוני,
סינכרון סלולר לצורך עבודה רציפה ותקינה של כלל משתמשי הקצה בהנחיית ראש התחום.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכה טכנית
2 שנות ניסיון בניהול צוות למתן תמיכה טכנית ללקוחות, עבודה שוטפת מול משתמשי קצה ואנשי מחשוב
ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול קריאות שירות
ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה (מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות)
ידע במערכת הפעלה מבוססת מיקרוסופט (AD,DNS,DHCP)
התמחות בדוא"ל Exchange
הכרות ועבודה עם מוצרי VMware לארגוני Enterprise
ידע במערכת הפעלה מבוססת לינוקס
ידע בסיסי בתקשורת
ידע במערכות ניטור ובקרה לשרתים
ידע מעשי בנושאי אבטחת מידע