תיאור תפקיד:
לחברה בתחום המכשור הרפואי דרוש /ה מזכיר /ה מכירות ביצוע מגוון משימות אדמיניסטרטיביות ותמיכה בפעילות המכירות עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת מול לקוחות החברה טיפול בלקוחות החברה ותיאומי פגישות מול מרצים מעקב אחר השתתפות המרצים בסדנאות החברה מעקב אחר מחירים, מלאים של הלקוחות תפעול דוחות ומשובים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד ניהול משרד/אדמיניסטרציה - חובה. שליטה מלאה ביישומי מחשב, בדגש על תוכנות אופיס (אקסל רמת נוסחאות, וורד,מצגות, אאוטלוק). תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19077
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|