תיאור תפקיד:
למרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח) דרוש/ה נציג/ה טלפוני/תמטח הינו חברה לתועלת הציבור הפועל לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות שילוב טכנולוגיה ופדגוגיה. מטח שואף להעניק לכל תלמיד הזדמנות ללמוד בסביבת למידה מתקדמת, המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה עדכניות ועשירות בתוכן איכותי – סביבת למידה שתציב את התלמידים בחזית הידע ותכין אותם למאה ה-21 כאזרחים תורמים מבחינה יצרנית, ערכית וחברתית.
תיאור התפקיד:
- איסוף DATA חדש
- טיוב DATA קיים
- וידוא השתתפות בוובינרים
- הזמנה לכנסים
- הקלדות רשימות ספרים
דרישות:
- ניסיון בביצוע סקרים טלפוניים - עדיפות
- יכולת בין אישית גבוהה
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה תחת לחץ
- כושר ביטוי גבוה וייצוגיות (בעל פה ובכתב)
- עברית/ערבית יכולת דיבור וכתיבה ברמת שפת אם
- שליטה ביישומי מחשב
משרה חלקית ממשרדי הארגון ברמת אביב
היקף משרה:
משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00101
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה