תיאור תפקיד:
-ניהול משרד שוטף בלשכת יו"ר הדירקטוריון ובלשכת מנכ"ל החברה, הכולל: ניהול יומן מורכב ותיאום פגישות, תיאומים שונים, קשר עם גורמי חוץ ופנים -ניהול מזכירות חברה וישיבות הדירקטוריון, הכולל: תיאום ישיבות, איסוף חומרים, הפצת חומרים וסדרי יום ועוד -בקרה ומעקב אחר פרויקטים ומשימות -אחריות על תקציב לשכה ודרישות רכש -טיפול בהרשאות ומיצוב כנאמן אבטחת מידע -עבודה מול מגוון רחב של ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, ביניהם גורמים בכירים, הנהלה ודירקטוריון
דרישות:
-ניסיון של 3 שנים בניהול משרד – ניהול יומנים, תיאומי סדר יום וכדומה – חובה -שליטה גבוהה ביישומי ה- Office – חובה -יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות -דיסקרטיות – הכרחית -ניסיון בניהול תקציב – יתרון -תודעת שירות, כישורים בינאישיים גבוהים, עצמאות, יוזמה, יכולת עבודה מול ממשקים רבים ויכולת עבודה טובה בצוות -תואר אקדמאי – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12417
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|