תיאור תפקיד:
- ניהול ותאום הזמנות, כולל הוצאת תעודות משלוח, חשבוניות, תיאום אספקות ומעקב גבייה.
- עבודה ישירה מול סוכני המכירות בשטח ומתן מענה ללקוחות החברה.
- עבודה אדמיניסטרטיבית כוללת (הפקת דוחות ניהול, מענה שוטף על מיילים, עבודה מול ממשקים שונים בחברה ומחוצה לה).
מיקום המשרה: אזור תעשייה צפוני , לוד. היקף המשרה: מלאה. עבודה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:30 . תנאים טובים למתאימים/ות.
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושליטה בתוכנות OFFICE – חובה.
- ניסיון עם תוכנת SAP – יתרון משמעותי.
- תפקיד מעניין ומאתגר הדורש רמה גבוהה של ארגון וסדר, אחריות, עצמאות, גישה שירותית,
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בלחץ/עבודה רב משימתית/עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|