תיאור תפקיד:
מנהל/ת דיגיטל וקמפיינים ממומנים
לחברה גלובאלית ותיקה ומובילת שוק בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, דרוש/ה מומחה/ית דיגיטל למחלקת השיווק בישראל.
מהות העבודה:
בניית אסטרטגיה דיגיטלית למותג ויישומה
הקמה ותחזוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים-ניהול עמודי סושיאל ויצירת תוכן קריאטיבי וייחודי
ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה, יציבה ומשמעותית
ניהול והקמת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים - Hands on
ניהול מערכת מרקטינג אוטומיישן ושליחת דיוורים ללקוחות בהתאם לסגמנטציה
כתיבת תכנים שיווקיים באוריינטציה דיגיטלית ובהתאם לטרנדים המתחדשים בשוק
הוצאה לפועל של רעיונות ומסרים שיווקיים בצורה יצירתית ובאיכות גבוהה
העבודה מתבצעת עבור השוק הישראלי וכוללת עבודה מול צוות השיווק בחברה הגלובאלית.
עבודה בסביבה דינאמית, מעניינת, חדשנית ומהנה.
דרישות:
תואר ראשון - יתרון
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הרפואי/ הקוסמטי – חובה
ניסיון ביצירת תוכן בדיגיטל בכלל ובעולמות הסושיאל בפרט (ממומן ואורגני) - חובה
ניסיון בהקמת קמפיינים ממומנים במערכות גוגל + מטה וניהולם בפועל – חובה
ניסיון מוכח ביצירת לידים למחלקת המכירות- חובה
ניסיון באנליזות שיווקיות ו- CRO - נדרשות מיומנויות אנליטיות
ניסיון בבניית פאנלים צרכניים ואפיון סגמנטציה של לקוחות
ניהול והפעלת משפיענים (Influencers) לשם קידום המותג והמוצרים ברשת
יכולת ניסוח ברמה גבוהה וניסיון ביצירת תכנים שיווקיים- עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה
רקע בעריכת וידאו, אפטר אפקט – יתרון
הבנה מעמיקה במערכות Business Manager, Google Ads כו'
שליטה במערכות מרקטינג אוטומיישן-יתרון מובהק למערכת Hubspot