תיאור תפקיד:
טיפול בבקשות המבוטחים לתביעה, החל מבדיקתה ועד לקבלת התייחסות חברת הביטוח - תשלום /דחייה /בקשה להשלמת מידע. תשלום התביעות במערכות חברות הביטוח, טיפול בפניות מוקד הבריאות, יצירת קשר עם מבוטחים לעדכון /בקשת מידע. קשר שוטף עם חברות הביטוח. שעות פעילות: ימים א-ה 8.5 שעות קיימת גמישות בשעות *עבודה משלבת היברידיות*- עד פעמיים בשבוע תן ביס- קיימים חדרי אוכל בחברה נופשי חברה, מתנות בחגים.
דרישות:
ניסיון בתביעות רפואיות /בריאות - חובה. ניסיון מקצועי מסוכנויות ביטוח - יתרון מהותי. דיוק ותשומת לב לפרטים, סדר וארגון. אסרטיביות והיכולת להתמודד עם התנגדויות ומצבים מורכבים. יכולת עבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
885118
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|