תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד שמשלב עבודה עם אנשים, אדמיניסטרציה וארגון- זו המשרה בשבילך! אז מה בתפקיד? עבודה שוטפת עם צוותי הגיוס. ליווי מועמדים בתהליך הגיוס וקליטת עובדים חדשים. הפקת דוחות ניהוליים. תחזוקה שוטפת של נתוני HR.
דרישות:
מה צריך כדי להצטרף אלינו? - ניסיון קודם של חצי שנה עד שנה בתפקידי אדמיניסטרציה / בק אופיס-חובה - תואר אקדמי-חובה - יכולת לתפקד בסביבה דינמית ומרובת ממשקים. - שליטה מצוינת ביישומי OFFICE בדגש על EXCEL. - סדר וארגון ברמה גבוהה. - 'ראש גדול', שירותיות ויחסי אנוש מעולים. - זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|