תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תחום CRM לארגון גדול
במסגרת התפקיד, ניהול מחלקה המונה כ-40 עובדים ומכילה תחומי פיתוח וניהול פרויקטים/ מוצרים בעולמות ה- CRM, אחריות טכנולוגית על המערכת, לרבות הדיוור והאוטומציה, הטלפוניה וה- IVR והובלת פרויקטי טרנספורמציה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ובעלי אימפקט על הארגון.
דרישות:
תואר ראשון במדעי המחשב/ תעשייה וניהול/ רלוונטי אחר- חובה.
ניסיון רחב ומוכח בהובלת יחידות Delivery של מערכות ומוצרי CRM
רקע וניסיון בניהול פיתוח/ יישום והטמעה של פלטפורמת MS 365 והיכרות עם Power Automate, Dynamics
רקע בניהול פיתוח/ יישום והטמעה של מערכות Marketing Automation, CDP, Omnichannel, Bot
יכולת מוכחת בהובלה של יחידות הכוללות מנהלים וצוותי פיתוח בהיקף של לפחות 30 עובדים- חובה.
ניסיון בפרויקט מיגרציה לענן של פלטפורמת CRM- יתרון משמעותי.
הכרות מעמיקה עם טכנולוגיות עדכניות בארכיטקטורה מודרנית, לרבות תשתיות ושירותי ענן
רקע בניהול מערכות Call Center לרבות טלפוניה ו IVR , אינטגרציית טלפוניה- CRM ( CTI )
ניסיון בניהול ספקי תוכנה ותשתיות
ניסיון מוכח בהובלה וניהול של מוצרים ופרויקטים עסקיים משמעותיים ואחריות על יישומים ארגוניים המשמשים אלפי משתמשים
רקע הכולל הטמעה של מתודולוגית פיתוח Agile ותהליכי עבודה מתקדמים
הבנה טכנולוגית מעמיקה, הכוללת ארכיטקטורה, אינטגרציה, מערכות Enterprise , בסיסי נתונים מתקדמים, רכיבי תשתית ואבטחת מידע.