תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד ותחומי אחריות:- קבלה , ליווי וטיפול בתביעות מבוטחים עד למיצוי הזכויות באופן מלא
- בדיקת פרטי התביעה , ניתוח המידע והערכת תקינותה וקביעת תשלום או דחייתה בהתאם לנהלים ולמדיניות חברת הביטוח
- ווידוא כי המסמכים הדרושים לתהליך הוגשו במלואם ובזמני טיפול – (SLA) המוגדר
- תקשורת בכתב ובע"פ עם מבוטחים וממשקי פנים וחוץ ארגוני
- מעקב בקרה תוך ניהול רישום לאחר התקדמות התביעה במערכת המידע הפנימית לצד ביצוע בקרה פנימית לווידוא עמידה בנהלים מקובלים לצד טיפול בתביעות חורגות מזמני טיפול במידת הצורך
- סיוע קולגיאלי מעת לעת לחברי הצוות במשימות שוטפות זאת במידת הצורך בכפוף לדרישת מנהל ישיר
יתרונות :- עבודה היברדית (מהבית) של פעמיים בשבוע בחלוף 3 חודשים
- גמישות בשעות
- שכר מעולה למתאימים
דרישות:
- ידע בסיסי במונחים ביטוחים
- יכולת סדר ארגון ומעקב -יתרון !
- ניסיון קודם בסילוק תביעות מסוכנות ביטוח/ חברת ביטוח על מערכות סילוק פנימיות - חובה!
- תודעת שירות גבוהה חובה
- הכרות עם פוליסות בריאות קבוצתיות ופרט
- ידע בפרוצדורות רפואיות - יתרון !
- יכולת עבודה טכנולוגית עם ריבוי מערכות
- יכולת עבודה פרטנית וכן בעבודת צוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|