תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה רפרנטי/ת תפעול, קידום ושירות התפקיד כולל: התפקיד כולל מענה לפניות נכנסות מלקוחות אשר מעוניינים לבצע רכישה במימון, מעקב תכוף על התקדמות העסקאות, בקרה שוטפת על קצב ואיכות ההתקשרות בין לקוחות הקצה ללקוח ודחיפה ממוקדת לסגירת עסקה. מענה לשיחות נכנסות ויוצאות - ההתקשרות עם הלקוח מתבצעת באמצעות מספרי נייד יעודיים אישים, מיילים, ווטסאפ ארגוני וכו'. שעות עבודה: העבודה בין השעות 09:00 עד 18:00, ללא ימי שישי שכר בסיס+ עמלות. שכר ממוצע 10K. יש חנייה
דרישות:
ידע בסיסי ביישומי אופיס יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ יכולת תקשורת בין אישית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
49478
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|