תיאור תפקיד:
כללי : ה – Back office הינה חוליה חשובה במערך המכירות והשירות של החברה, התפקיד חיוני להבטחת התנהלות חלקה ויעילה של תהליך המכירה ועמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים שיקבעו על ידי הנהלת החברה לרבות קידום מכירות, ניהול ומעקב אחר הזמנות, הפקת דו"חות, תיאום אספקות מול גורמים פנימיים וחיצוניים, תמיכה במנהלי תיקי לקוחות ומנהל צוות מכירות, מענה ללקוחות, סיוע בתהליך הגבייה.
הגדרת תפקיד ותחומי פעילות ואחריות : ·
ניהול הזמנות – טיפול בהזמנות לקוחות, הכנסת הזמנות למערכת והעברתן לטיפול לוגיסטי, מעקב אחר סטטוס ההזמנות ועדכון הלקוחות וסוכני המכירות.
·
תיאום מול גורמים פנימיים בתוך החברה – עבודה מול מחלקת הלוגיסטיקה והמחסן, רכש וכספים על מנת להבטיח שההזמנות מתבצעות ומסופקות ללקוחות בזמן או עדכון הלקוח על חוסר או עיכוב באספקה.
·
תמיכה באנשי המכירות – הכנת הצעות מחיר ומידע משלים ( חומר שיווקי / מפרטים טכניים / אישורים והסמכות ) ושליחה ללקוח, תיאום פגישות.
· מענה ללקוחות – טיפול בשאלות ובקשות של לקוחות החברה ומענה תפעולי ומכירתי.
· קידום מכירות טלפוני – יצירת קשר עם לקוחות החברה ( קיימים ופוטנציאליים ) באמצעות שיחת טלפון במטרה לעודד ולהגדיל רכישת מוצרים מסל המוצרים בחברה.
· שימור לקוחות קיימים – שיחות יזומות ללקוחות פעילים לצורך זיהוי צרכי הלקוח ומתן פתרונות בזמן אמת ( Pro Active ).
· השלמת עסקאות והזדמנויות מכירה – סיוע לסוכן השטח בסגירת המכירה מול הלקוח תוך מעקב יומי (Follow up) אחר הצעות מחיר פתוחות והזדמנויות שונות.
· סיוע בתהליך הגבייה מלקוחות – בדיקה יזומה של מצב חשבון הלקוח תוך שיתוף פעולה עם מחלקת הכספים, יצירת קשר עם הלקוח להסדרת התשלום במקרה של חוב פתוח / פיגור או בכל נושא כספי אחר ולוודא את קבלת התשלום.
· תיאום פגישות וסיוע בהכנת ביקורי לקוחות בחברה.
דרישות:
· ניסיון קודם והיכרות עם תהליכי מכירה, ניהול הזמנות ושירות לקוחות - חובה !
· ניהול משימות ודיוק בפרטים ושמירה על תיעוד שיטתי במערכת – יתרון
· היכרות עם מערכת Priority ו – Excel – יתרון
· אנגלית ברמה טובה.
· רמת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות – חובה
· יכולת עבודה בסביבה דינמית עם מספר משימות במקביל תוך עמידה בזמנים ויעדים – חובה
· יחסי אנוש טובים – חובה