תיאור תפקיד:
ראש צוות ;בדיקות, תחום CRM, מערך דיגיטל דאטה וערוצים
ראש.ת צוות בדיקות מנוסה להובלת צוות בדיקות עבור מערכות ה CRM.
כפיפות ניהולית למנהלת תחום CRM וכפיפות מקצועית למנהלת תחום הבדיקות .
עבודה מרובת ממשקים מול עמיתים ומנהלים בדרגים שונים בארגון.
התפקיד כולל ניהול ישיר של עובדים, ניהול תהליכי הבדיקות, פיתוח אסטרטגיות בדיקה, והבטחת איכות המערכות.
תחומי אחריות:
ניהול ישיר של צוות בודקים.
ניהול ישיר של הבודקים, לרבות מנטורינג של חברי הצוות.
פיתוח, ליווי, הכשרה וחניכה של עובדים/עולמות תוכן חדשים
הובלה ושימור חברי הצוות כשחקנים קבוצתיים וכקבוצה מגובשת
ניהול יעיל של חברי הצוות בהיבט המקצועי וההתנהלותי לרבות תכנון תכנית העבודה, חלוקת משימות ותחומי אחריות, הצרחת ידע
בקרה ופיתוח הצוות לטובת השגת מטרות מקצועיות וניהוליות.
בקרה על תפוקות, אפקטיביות תוצרים ופעילות פרואקטיבית לטובת שיפור מצטבר.
Tier1 למענה מקצועי, כדוגמת: מתודולוגיית בדיקות, התלבטויות בגיבוש פתרון, תקלות
Tier1 כגורם אסקלציה
אחריות כוללת על תכנון בדיקות, הרצת בדיקות, ותיעוד תקלות ברמה המצופה ע"י כל חברי צוות הבדיקות.
אחריות על הכנה והצגה של סטאטוס בדיקות והשתתפות פעילה בפורומים הנדרשים בתהליכי העבודה במחלקה.
תכנון, הרצה, ביצוע בדיקות ותיעוד תוצרים במקביל לחברי הצוות (HANDS ON )
עבודה מול מנהלת תחום הבדיקות
דרישות:
ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות כראש/ת צוות מעל 5 בודקים – חובה
ניסיון של שנתיים ומעלה בבדיקות QA – Client & Server -חובה
ניסיון בבדיקות QA במערכות אינטגרטיביות מרובות DATA וממשקים (API) – חובה
ניסיון בניהול צוות בדיקות בפרויקטים משמעותיים/מורכבים – חובה
היכרות עם מערכות בסביבות ענניות – יתרון
ניסיון בבדיקות אוטומטיות - יתרון
עבודה עם בסיסי נתונים (SQL) - יתרון
ניסיון בבדיקות מערכת CRM עם עדיפות ל-Dynamics CRM - יתרון
ניסיון עבודה בארגונים גדולים, בהעדפה לארגוני בריאות – יתרון
שימוש ב- POSTMAN / Soup UI – יתרון
היכרות עם מתודולוגיות ושיטות בדיקה סוגי בדיקות ורמות בדיקות שונות לרבות כתיבת תכנית בדיקות/ כתיבת תסריטים ופתיחת תקלות כולל תחקור לוגים.
ניסיון בתחקור תקלות.
עבודה עם Azure DevOps .
ניסיון בעבודה בסביבת AGILE(Scrum) .