תיאור תפקיד:
ניהול מחלקה המונה כ-40 עובדים ומכילה תחומי פיתוח וניהול פרויקטים/ מוצרים בעולמות ה- CRM , הטלפוניה והערוצים
אחריות טכנולוגית ופרויקטלית על מערכת ה-CRM (לרבות הדיוור והאוטומציה), הטלפוניה וה-IVR.
הובלת פרויקטי טרנספורמציה בהיקף של עשרות מליוני שקלים ובעלי אימפקט משמעותי לארגון.
דרישות:
השכלה אקדמאית במדעי המחשב או הנדסת תעשיה וניהול- חובה
ניסיון רחב ומוכח בהובלת יחידות Delivery של מערכות ומוצרי CRM
רקע וניסיון בניהול פיתוח/ יישום והטמעה של פלטפורמת MS 365 והיכרות עם Power Automate, Dynamics
רקע בניהול פיתוח/ יישום והטמעה של מערכות Marketing Automation, CDP, Omnichannel, Bot
ניסיון בפרויקט מיגרציה לענן של פלטפורמת CRM- יתרון משמעותי
הכרות מעמיקה עם טכנולוגיות עדכניות בארכיטקטורה מודרנית, לרבות תשתיות ושירותי ענן
רקע בניהול מערכות Call Center לרבות טלפוניה ו IVR , אינטגרציית טלפוניה- CRM ( CTI )
ניסיון בניהול ספקי תוכנה ותשתיות
ניסיון מוכח בהובלה וניהול של מוצרים ופרויקטים עסקיים משמעותיים ואחריות על יישומים ארגוניים המשמשים אלפי משתמשים
יכולת מוכחת בהובלה של יחידות הכוללות מנהלים וצוותי פיתוח בהיקף של לפחות 30 עובדים
רקע הכולל הטמעה של מתודולוגית פיתוח אג'ילית ותהליכי עבודה מתקדמים
הבנה טכנולוגית מעמיקה, הכוללת ארכיטקטורה, אינטגרציה, מערכות Enterprise , בסיסי נתונים מתקדמים, רכיבי תשתית ואבטחת מידע