תיאור תפקיד:
לאירגון גדול בתל אביב דרושה אשת Help Desk. העבודה כוללת מתן מענה טלפוני ופרונטלי לעובדי ועובדות הארגון כחלק מצוות גדול. העבודה כוללת תורנות ערב פעמיים בשבוע ולעיתים נדרשת עבודה מעבר לשעות המשמרת באישור הממונה, וכן עבודה בערבי חג ובימי חוה"מ על פי סבב תורנויות.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
דרישות:
• ניסיון של שלוש שנים ומעלה בתחום הנדרש
• השכלה רלוונטית בתחום
• ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה: Win10 והיכרות עם שרתי 2012.
• ניסיון בעבודה עם ציוד חומרה: מסכים, מדפסות רשת, מחשבים, סורקים- יתרון
• היכרות עם הפצות IMAGE ב-SCCM- יתרון
• ידע כללי בתקשורת: ROUTER, SWITCH- יתרון.
• ידע מוכח באפיון תקלות רשת: מחשבים, מדפסות SWITCH-יתרון.
• ידע ב-Active Directory: הוספת משתמשים, קבוצות שיוך ל-GPO.
• הבנה ב-IPVPN, DHCP כתובות SUBNET - יתרון
• סנכרון טלפונים חכמים למייל הארגוני, גיבוי ושחזור חומר מטלפונים חכמים Android, Apple- יתרון
• הכרת ותפעול של מערכות VC באמצעות ZOOM/SFB, דיונים ב-C.V מול חו"ל ומתוך הרשת הפנימית- יתרון
• הכרה עם ציוד הקלטה - יתרון.
• ניסיון תעסוקתי צבאי - יתרון.
• תודעת שירות גבוהה