תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בראשון לציון דרוש/ה פקיד/ה. טיפול אדמניסטרטיבי בכל הנושאים הקשורים להפקת חשבוניות, הקלדת הזמנות, גביית לקוחות, זיכויים ורכש. מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות וסוכני החברה. עבודה עם חברות שילוח והפצה. משרה מלאה: 08:00 - 17:00 / 07:30-16:30 (אין גמישות בשעות)
דרישות:
שליטה בסיסית באופיס (יתרון: שליטה בתוכנת חשבשבת) יכולת דיוק וירידה לפרטים שרותיות ואדיבות יכולת תפקוד תחת לחץ ניסיון קודם במשרות אדמיניסטרציה (יתרון בעבודה עם מחסן ולוגיסטיקה).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
224114
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|