תיאור תפקיד:
מענה טלפוני, קבלת הודעות, ניהול לו"ז הכולל פגישות בארץ ובחו"ל ,שיחות ועידה, תכתובות מיילים בשם השותפה באנגלית ובעברית, ניהול פרטי לקוחות ועבודה מול הנהלת חשבונות על חיובי לקוחות. אנגלית שפת אם -חובה.
דרישות:
שליטה מלאה בשפה העברית, שליטה מלאה בכלי האופיס- Outlook+ teams. ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. אנגלית שפת אם -חובה. ראש גדול, חרוצ/ה, מוסר עבודה גבוה. ימים א-ה' בשעות 09:00-17:30 שישי אחת ל-13 שבועות שליטה מלאה בשפה העברית, שליטה מלאה בכלי האופיס- Outlook+ teams. ניסיון בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים- חובה. ראש גדול, חרוצה, מוסר עבודה גבוה. ימים א-ה' בשעות 09:00-17:30 שישי אחת ל-13 שבועות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14808
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|