תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית באזור השרון דרוש/ה פלנר/ית.
תיאור המשרה:
תפעול הפעילות מול הלקוחות החיצוניים של החברה, החל מקבלת הזמנה ועד אספקה אל הלקוח תוך שמירה על רמת השירות.
ניהול פעילויות שוטפות במערכת, SAP לרבות תהליכי Order-to-Cash (OTC) וProcure-to-Pay (PTP)-
תכנון ותיאום ייצור מוצרי החברה עם יצרנים וספקים שונים בחו"ל, כולל ניהול דרישות והזמנות רכש.
הובלה ותיאום תהליך תכנון המכירות והתפעול השבועי (S&OP) הבטחת התאמה בין תחזיות מכירות, הדגשת פערים באספקה וניהול מלאי.
מעקב ובקרה אחר משלוחים מיובאים עם מפעילי שילוח שונים.
אחריות על מסד הנתונים ב SAP לרבות תחזוקת מק"טים במסד הנתונים.
תמיכה בדיווחי שרשרת האספקה לחו"ל-מצגות ודוחות אקסל.
תמיכה בפרויקטים שמטרתם לייעל ולשפר תהליכי שרשרת האספקה.
המשרה כפופה למנהל שרשרת האספקה.
משרה מלאה היברידית - יום אחד מהבית (ישנה אפשרות יום נוסף מהבית באישור של מנהל).
קליטה ישירה לחברה עם תנאים מעולים!
סיבוס.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול או מנהל עסקים - חובה.
ניסיון של 2-3 שנים לפחות בתפקיד דומה - חובה.
ניסיון עבודה במערכות SAP (יתרון) או מערכת ERP דומה - חובה.
ניסיון וידע באקסל - חובה.
שליטה ברמה גבוהה באנגלית ועברית (כתיבה, דיבור והצגה) - חובה.
ניסיון עבודה בחברה בינלאומית - יתרון.
ידע מעשי ב-Salesforce CRM או מערכות קשורות - יתרון.
היכרות עם תהליכי ייבוא ולוגיסטיקה - יתרון.
הבנה מעמיקה במושגים וכלים של Lean/Six Sigma לפתרון בעיות.
יכולות והיכולת להוביל ללא סמכות ישירה.