תיאור תפקיד:
בניית אסטרטגיה דיגיטלית למותג ויישומה הקמה ותחזוקה של כלל הנכסים הדיגיטליים-ניהול עמודי סושיאל ויצירת תוכן קריאטיבי וייחודי ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה, יציבה ומשמעותית ניהול והקמת קמפיינים שיווקיים דיגיטליים - Hands on ניהול מערכת מרקטינג אוטומיישן ושליחת דיוורים ללקוחות בהתאם לסגמנטציה כתיבת תכנים שיווקיים באוריינטציה דיגיטלית ובהתאם לטרנדים המתחדשים בשוק הוצאה לפועל של רעיונות ומסרים שיווקיים בצורה יצירתית ובאיכות גבוהה
שעות וימים: א'- ה', 18:00- 09:00.
דרישות:
למועמד חייב להיות ניסיון ב- PPC - קידום ממומן ויתרון משמעותי בידע ב- HUBSPOT - מרקטינג אוטומיישן ניסיון בתפקיד דומה - חובה ניסיון ביצירת תוכן בדיגיטל בכלל ובעולמות הסושיאל בפרט (ממומן ואורגני) ניסיון בהקמת קמפיינים ממומנים במערכות גוגל + מטה וניהולם בפועל – חובה! ניסיון מוכח ביצירת לידים למחלקת המכירות- חובה! ניסיון באנליזות שיווקיות ו- CRO- נדרשות מיומנויות אנליטיות ניסיון בבניית פאנלים צרכניים ואפיון סגמנטציה של לקוחות ניהול והפעלת משפיענים (Influencers) לשם קידום המותג והמוצרים ברשת יכולת ניסוח ברמה גבוהה וניסיון ביצירת תכנים שיווקיים- עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה רקע בעריכת וידאו, אפטר אפקט – יתרון הבנה מעמיקה במערכות ביזנס מנג'ר, גוגל אדס וכו' שליטה במערכות מרקטינג אוטומיישן-יתרון מובהק למערכת Hubspot תכונות אישיות: יכולת עבודה עצמית, יצירתיות, מקצועיות, יסודיות, סדר וארגון, ראש גדול ואחריות אישית זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון משמעותי
שכר גבוה למתאימים!!!!! תנאים מעולים!!!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14661
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
|