תיאור תפקיד:
- תומך טכני למערכות MAC + IOS של Apple + Windows - תמיכה לגורמי VIP במוצרי MAC OS - תמיכה במערכות Jamf והתממשקות ל-Azure ומערכות INTUNE של Microsoft - אחראי לניהול כל תחנות ומוצרי Mac בארגון - קו שני ל-Helpdesk בתקלות עם רמת מורכבות גבוהה - ליווי והדרכת משתמשים ולקוחות VIP במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה
דרישות:
-תומך טכני בכיר של מוצרי מערכות Apple + Windows עם ניסיון של מעל 5 שנים . - פריק מחשבים עם היכרות טובה של הטכנולוגיות החדשות בשוק. - הסמכה של קורסים של Apple + MCSA– יתרון. - יכולת קריאה הבנה וניתוח של לוגים//script/xml וכו' -
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12262
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|