תיאור תפקיד:
· תומך/ת טכני/ת למערכות MAC + IOS של Apple + Windows · תמיכה לגורמי VIP במוצרי MAC OS · תמיכה במערכות Jamf והתממשקות ל-Azure ומערכות INTUNE של Microsoft · אחראי לניהול כל תחנות ומוצרי Mac בארגון · קו שני ל-Helpdesk בתקלות עם רמת מורכבות גבוהה . · ליווי והדרכת משתמשים ולקוחות VIP במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה
דרישות:
· תומך/ת טכני/ת בכיר/ה של מוצרי מערכות Apple + Windows עם ניסיון של מעל 5 שנים - חובה · פריק/ית מחשבים עם היכרות טובה של הטכנולוגיות החדשות בשוק - חובה · הסמכה של קורסים של Apple + MCSA– יתרון. · יכולת קריאה הבנה וניתוח של לוגים//script/xml וכו' - יתרון. · יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות ומול ממשקים בחברה ובחו"ל · יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס משימות רב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2861
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|