תיאור תפקיד:
תמיכה בתהליכי הצלחת לקוחותינו העסקיים, החל משלב הקליטה ולאורך כל מסע הלקוח, תוך יצירת ערך מתמיד ומקסום התועלת העסקית מהפלטפורמה. הזרוע הטכנית של מנהלי הצלחת הלקוח. תחומי אחריות עיקריים ליווי והצלחת לקוחות ניהול סקירות וסטטוסים תקופתיים עבור הלקוחות שיתוף פעולה ותמיכה במשימות ה- CSM סיוע ליחידות ה-Support וה- PS – לפי צורך מתן מענה שירותי ויעיל בנושאים יישומיים מזדמנים סיוע בכתיבת תוכן מקצועי להעשרת הלקוח שימור וצמיחה בניית אסטרטגיות לשימור לקוחות ומניעת נטישה עמידה ביעדי חידוש חוזים עמידה ביעדי שביעות רצון הגדלת היקף השימושיות בפלטפורמות השונות זיהוי הזדמנויות להגדלת פעילות הלקוח בהיבט הרישוי והיישום
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בתפקידי Customer Success/Account Management היכרות מעמיקה עם פלטפורמת Qlik Sense ו/או Talend – חובה יכולת בניית ותחזוקה של מודלים מורכבים פלטפורמת Qlik Sense ו/או Talend – חובה אבחון וטיפול בקשיים או תקלות פלטפורמת Qlik Sense ו/או Talend – חובה תואר ראשון רלוונטי – יתרון משמעותי יכולות גבוהות בניהול פרויקטים והובלת תהליכים כישורי תקשורת ומכירה ברמה גבוהה אנגלית ברמה גבוהה Multi-tasking ויכולת ניהול משימות במקביל הבנה עסקית וראייה מערכתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5186
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|