תיאור תפקיד:
מתן תמיכה טלפונית ופרונטאלית ופתרון תקלות לעובדי הארגון.
דרישות:
- ניסיון עבודה ב–Help Desk במתן תמיכה טלפוני ופרונטלי – 4 שנים חובה! - ניסיון בעבודה עםActive Directory/ Exchange ניהול משתמשים והרשאות - שליטה בסביבת מיקרוסופט ותוכנות Office - ידע וניסיון בתפעול וטיפול תקלות חומרה ותוכנה - ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליקציות - ידע בתפעול ארונות תקשורת ומתגים - ידע טכני נרחב בתפעול ופתרון תקלות במדפסות - נכונות לעבודה בימי שישי וערבי חג המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00713
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|