תיאור תפקיד:
אנטריפוינט היא קבוצת חברות הנותנת שירות למגוון לקוחות בתחומי: פיתוח, יישום, דיגיטל, תשתיות פאסיביות, network security ,רכש של ציוד ,שירותי מחשוב לעסקים, וגיוס עובדים. אנו מגייסים Customer Success Specialist למשרה מלאה בפתח תקווה. התפקיד כולל יישום מערכת MONDAY, תמיכה ומתן פתרונות הדרכה ושירות למגוון לקוחות. הזדמנות מעולה להיכנס לתחום מערכות המידע וניתוח נתונים (BI) התפקיד הינו פונקציה משמעותית בארגון, ומהווה הזדמנות משמעותית למי שמחפש/ת עמדה המשלבת עבודה אנליטית, הבנת תהליכים עיסקיים, ניתוח מערכות מידע ויכולת ממשק בין מערכות
דרישות:
דרישות: הבנה\ידע בניתוח מערכות מידע ותהליכים עיסקיים אל מול הגדרתם במערכת 1-2 שנות ניסיון בישום ואפיון תהליכים במערכות מידע – CRM,ERP יתרון משמעותי תואר טכנולוגי – הנדסיית תעשיה וניהול , כלכלה עם התמחות במערכות מידע - יתרון הכרות עם מערכת Monday.com – יתרון אנגלית ברמה גבוהה יכולות בין אישיות גבוהות ותיקשור מול מגוון רחב של לקוחות האירגון יכולות עבודה בצוות יכולת למידה וניהול עצמי יכולות פרזנטטיביות גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5172
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|