תיאור תפקיד:
אנו מגייסים ראש/ת צוות Help Desk למוקד התמיכה המוביל של ארגון בינלאומי ביקנעם עילית. במסגרת התפקיד אחריות על מקצועיות הצוות, פגישות שוטפות לניהול הידע בצוות, הגדרה ועמידה ביעדי המוקד, יישם אסטרטגיות לשיפור התוצאות, הכשרה והדרכה של נציגים חדשים, ניהול פרסונלי, מענה לאסקלציות ניהוליות, כתיבת נהלי עבודה, ניהול משמרות, הכנת דוחות על ביצועי הצוות, אינטראקציה עם לקוחות VIP ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א'-ה', ומוגדרת כמשרה זמנית למשך חצי שנה עבור החלפה לחל"ד.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות כראש/ת צוות או אחראי/ת צוות תמיכת Help desk ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול שירות לקוחות ותוכנות SAP, ServiceNow יכולת מנהיגות, תקשורת בינאישית גבוהה (בכתב ובעל פה), יכולת פתרון בעיות מורכבות אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
531453
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|