תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בלב תל אביב דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות הלקוחות של החברה. התפקיד כולל: ניהול צוות נציגי המוקד ברמה האישית והמקצועית . עמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים. הובלת הצוות ליעדי המוקד. מתן מענה מקצועי לחברי הצוות. בקרות שוטפות על עבודת הצוות הדרכות וגיוס עובדים. מיקום המשרה : תל אביב
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים. אסרטיביות ויכולת הובלת העובדים לעמידה ביעדי החברה. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. עבודה בסביבה דינאמית וצעירה ימים א-ה שעות עבודה 9-18 או 8-17
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2987
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
|