תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת טכני לתפקיד מאתגר במחלקת הפיתוח, בחברה המעניקה שירותים מבוססי מיקום אשר כוללים פתרונות מיגון ואיתור בטכנולוגיות מתקדמות, כמו גם מערכות מתקדמות לניהול ציי רכב בארץ ובעולם. התפקיד כולל השתלבות בצוות בדיקות של מערכות התוכנה בחברה ועבודה עם לקוחות החברה (פנימיים וחיצוניים) צוותי הפיתוח, הבדיקה ומנתחי המערכות. התפקיד כולל טיפול בתקלות מובייל API מול גורמים שונים בחברה ומחוצה לה. משרה מלאה בחולון, במודל היברידי גמיש.
דרישות:
- ניסיון בתמיכה טכנית ועבודה עם לקוחות - חובה
- היכרות עם אפליקציות מובייל ומערכות Web – חובה
- ניסיון בעבודה עם API תוך שימוש ב Postman – חובה
- ניסיון מוכח בעבודה עם בסיסי נתונים ו-SQL, כולל הרצת שאילתות ברמת Join ומעלה – חובה שנה נסיון
- היכרות עם Kibana ו- Grafana - יתרון.
- יכולת למידה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ובסביבה דינמית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|