תיאור תפקיד:
חברה וותיקה הממוקמת בפתח תקווה ועוסקת ביבוא ושיווק מוצרים רפואיים ומעבדתיים דרוש/ה מועמד/ת לתפקיד מתאמ/ת הזמנות לקוח והזמנות ורכש. התפקיד: מתן שרות לסוכני/ות מכירות בהצעות מחיר, הפקת הזמנות לקוח, העברת דרישת רכש, פתיחת קריאת שרות ,הוצאת חשבונית ושליחתה. כולל עבודה מול מחלקת המחסן ,הגביה ומתן שרות ללקוחות. משרה מלאה ולטווח ארוך , 5 ימי עבודה; שעות עבודה 08:00 עד 17:00 , ללא גמישות.
דרישות:
השכלה אקדמאית- יתרון פריוריטי – שליטה מלאה – חובה שליטה ב-OFFICE ניסיון בתחום היבוא/יצוא ובתחום שרשרת האספקה – יתרון אנגלית – ברמה גבוהה ניסיון בעבודה מול פורטל ספקים כגון: ניפנדו, מרכבה, סטורנקסט וכו - יתרון תכונות – יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, עבודה בצוות , יכולת למידה עצמית ,ניהול זמן וניהול ריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
219970
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|