תיאור תפקיד:
לחברה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחום הספקים והלקוחות. במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת בתחום הספקים, קבלנים ולקוחות, רישום חשבוניות, מעקב תשלומים וגבייה, רישום בספרים, התאמות יתרת בנקים וכרטיסי אשראי, הפקת חיובים ועוד. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות 1+2. - ניסיון של כ-4 שנים לפחות בהנהלת חשבונות. - ניסיון מחברה קבלנית/פרויקטאלית- יתרון. - ניסיון עם תוכנת SAP- יתרון. - יכולת עבודה עם ריבוי משימות, יכולת עבודה בצוות, אחריות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
16611
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|